Geen internet & tv omwille van werken TELENET!

Orange (ex Mobistar) Avenue du Bourget 3, BRUXELLES


Deze klacht is Publiek

  • I. S. Aan Orange (ex Mobistar)

    Op vrijdag 10 mei 2019 krijg ik een SMS van ORANGE . Men komt werken uitvoeren in de straat op maandag 13 mei. Ik zie ’s morgens techniekers van TELENET aankomen en laat ze zelfs binnen in de gemeenschappelijke ruimte (ik woon in een appartementsgebouw). ’s Avonds bij thuiskomt geen internet en televisie. Onmiddellijk gebeld naar ORANGE…signaal blijkt OK, dus gaan dinsdag 14 mei hun eigen technieker sturen. Deze technieker van ORANGE constateert dat in mijn privé alles OK is, maar dat de technieker van TELENET mij per ongeluk heeft afgekoppeld. Hijzelf beschikt niet over de bevoegdheid en het materiaal om dit uit te voeren. De goede man vervangt zelfs één van de bakjes welk bij mij aan de muur is bevestigd en neemt zelf (of via een collega!) contact op met TELENET. Het treft… de techniekers van TELENET zijn nog in de straat aan het werken!!! Zelf neem ik rond de middag opnieuw contact op met de klantendienst van ORANGE. Men gaat het melden bij TELENET en hen aanmoedigen zo snel mogelijk te komen. Bij thuiskomst die avond, zelfde scenario… geen internet en televisie. Weer gebeld met ORANGE. De persoon van de klantendienst zegt dat ze machteloos staan en afhangen van de goodwill van TELENET!!! Hij kan niets voor mij doen, mij zelfs niet doorverbinden met zijn chef. Ik ben zeer zwaar teleurgesteld in ORANGE en schrijf nog een mailtje naar de klantendienst waarin ik mijn ongenoegen uit en het straf vind dat ze zich een oor laten aannaaien door TELENET, die de klanten van ORANGE uiteindelijk gijzelt… vrolijk antwoorden ze met een standaardmail dat ze mij binnen de drie dagen zullen contacteren. Vandaag, woensdag 15 mei om 10H55… belletje van ORANGE… de man erkent mijn probleem en zal er (alweer) op aandringen bij TELENET om snel langs te komen… waarschijnlijk niet meer vandaag, maar misschien op donderdag of vrijdag. Aangezien ik er toch niets kan aan veranderen leg ik er me bij neer. Ik zal nog verwittigd worden per SMS… Om 14H30 de bewuste SMS en dit geloof je NIET!!! De technieker van TELENET zal langskomen DINSDAG 21 MEI… binnen ZES DAGEN!!! Ongehoord! Schandalig! Weet dat ik van thuis uit werk. Dat men heden ten dage niet in staat is om een eenvoudig probleem sneller op te lossen kan er bij mij niet in. En het dringt blijkbaar niet in bij ORANGE dat dit meer dan vervelend is. Is ORANGE dan echt niet in staat om met hun partner TELENET duidelijke afspraken te maken. Ik zou liever TELENET in gebreke stellen, maar aangezien ik hun klant niet ben zal het hun wordt wezen!!! Leve de vrije markteconomie… ik kijk al uit naar een vierde en misschien zelfs vijfde speler!!!!! In ieder geval zullen ze met meer moeten over de brug komen dan verontschuldigingen.

    Omschrijving van uw klacht

    Op vrijdag 10 mei 2019 krijg ik een SMS van ORANGE . Men komt werken uitvoeren in de straat op maandag 13 mei. Ik zie ’s morgens techniekers van TELENET aankomen en laat ze zelfs binnen in de gemeenschappelijke ruimte (ik woon in een appartementsgebouw). ’s Avonds bij thuiskomt geen internet en televisie. Onmiddellijk gebeld naar ORANGE…signaal blijkt OK, dus gaan dinsdag 14 mei hun eigen technieker sturen. Deze technieker van ORANGE constateert dat in mijn privé alles OK is, maar dat de technieker van TELENET mij per ongeluk heeft afgekoppeld. Hijzelf beschikt niet over de bevoegdheid en het materiaal om dit uit te voeren. De goede man vervangt zelfs één van de bakjes welk bij mij aan de muur is bevestigd en neemt zelf (of via een collega!) contact op met TELENET. Het treft… de techniekers van TELENET zijn nog in de straat aan het werken!!! Zelf neem ik rond de middag opnieuw contact op met de klantendienst van ORANGE. Men gaat het melden bij TELENET en hen aanmoedigen zo snel mogelijk te komen. Bij thuiskomst die avond, zelfde scenario… geen internet en televisie. Weer gebeld met ORANGE. De persoon van de klantendienst zegt dat ze machteloos staan en afhangen van de goodwill van TELENET!!! Hij kan niets voor mij doen, mij zelfs niet doorverbinden met zijn chef. Ik ben zeer zwaar teleurgesteld in ORANGE en schrijf nog een mailtje naar de klantendienst waarin ik mijn ongenoegen uit en het straf vind dat ze zich een oor laten aannaaien door TELENET, die de klanten van ORANGE uiteindelijk gijzelt… vrolijk antwoorden ze met een standaardmail dat ze mij binnen de drie dagen zullen contacteren. Vandaag, woensdag 15 mei om 10H55… belletje van ORANGE… de man erkent mijn probleem en zal er (alweer) op aandringen bij TELENET om snel langs te komen… waarschijnlijk niet meer vandaag, maar misschien op donderdag of vrijdag. Aangezien ik er toch niets kan aan veranderen leg ik er me bij neer. Ik zal nog verwittigd worden per SMS… Om 14H30 de bewuste SMS en dit geloof je NIET!!! De technieker van TELENET zal langskomen DINSDAG 21 MEI… binnen ZES DAGEN!!! Ongehoord! Schandalig! Weet dat ik van thuis uit werk. Dat men heden ten dage niet in staat is om een eenvoudig probleem sneller op te lossen kan er bij mij niet in. En het dringt blijkbaar niet in bij ORANGE dat dit meer dan vervelend is. Is ORANGE dan echt niet in staat om met hun partner TELENET duidelijke afspraken te maken. Ik zou liever TELENET in gebreke stellen, maar aangezien ik hun klant niet ben zal het hun wordt wezen!!! Leve de vrije markteconomie… ik kijk al uit naar een vierde en misschien zelfs vijfde speler!!!!! In ieder geval zullen ze met meer moeten over de brug komen dan verontschuldigingen.

    Gewenste oplossing

    100 €/dag geen internet & TV, of excuses COO Orange

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • Orange (ex Mobistar) Aan I. S.

    Dit emailadres is niet meer in gebruik. Hulp nodig? Surf naar: s:www.orange.be/nl/hulp Cette adresse mail n'est plus en fonction. Besoin d'aide? Surfez vers: s:www.orange.be/fr/support *********DISCLAIMER********* This electronic transmission (and any attached document) is intended exclusively for the person or entity to whom it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any disclosure, copying, distribution or other action based upon the information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you receive this message in error, please contact the sender and delete the material from any and all computers. Orange Belgium does not warrant a proper and complete transmission of this information, nor does it accept liability for any delays. Unless clearly and unambiguously stated otherwise, the content of this e-mail and its attachment is provided to you for information purposes only, and nothing herein shall be binding upon, or shall constitute or be construed as a binding offer of Orange Belgium. *****END OF DISCLAIMER*****

    Dit emailadres is niet meer in gebruik. Hulp nodig? Surf naar: s:www.orange.be/nl/hulp Cette adresse mail n'est plus en fonction. Besoin d'aide? Surfez vers: s:www.orange.be/fr/support *********DISCLAIMER********* This electronic transmission (and any attached document) is intended exclusively for the person or entity to whom it is addressed and may contain confidential and/or privileged material. Any disclosure, copying, distribution or other action based upon the information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you receive this message in error, please contact the sender and delete the material from any and all computers. Orange Belgium does not warrant a proper and complete transmission of this information, nor does it accept liability for any delays. Unless clearly and unambiguously stated otherwise, the content of this e-mail and its attachment is provided to you for information purposes only, and nothing herein shall be binding upon, or shall constitute or be construed as a binding offer of Orange Belgium. *****END OF DISCLAIMER*****

  • Orange (ex Mobistar) Aan I. S.

    Beste, Wij kunnen niet verder met het klantnummer van een andere operator. Gelieve ons het telefoonnummer en emailadres van de klant te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Dominique Temmerman Mediation Loyalty Service Center Bedrijvenlaan 4, B-2800 telenet.be ************************************************************* Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen. This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents. Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l'expediteur du message et en detruire le contenu. *************************************************************

    Beste, Wij kunnen niet verder met het klantnummer van een andere operator. Gelieve ons het telefoonnummer en emailadres van de klant te bezorgen. Met vriendelijke groeten, Dominique Temmerman Mediation Loyalty Service Center Bedrijvenlaan 4, B-2800 telenet.be ************************************************************* Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen. This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents. Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l'expediteur du message et en detruire le contenu. *************************************************************

  • I. S. Aan Orange (ex Mobistar)

    Beste ORANGE, Mijn klantennummer is 1.5606994 Ik ben te bereiken op +32 485 12 06 28. Ivan Schelfhout Dorp 97 B bus 5 9290 Berlare

    Beste ORANGE, Mijn klantennummer is 1.5606994 Ik ben te bereiken op +32 485 12 06 28. Ivan Schelfhout Dorp 97 B bus 5 9290 Berlare

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)