Overstap van Proximus naar Scarlett

SCARLET BELGIUM Carlistraat 2, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • Y. T. Aan SCARLET BELGIUM

    Beste We hebben sedert 18 maart 2019 een overstap gevraagd van Proximus naar Scarlett . Trio pakket. De installateur zou komen op langs op 29/03/2019 tussen 8 u. en 18:30 u. om het product te installeren op volgend adres: Beukenlaan 19, 8450 BREDENE. Op 28/03 kregen we een berichtje van Scarlett dat de lijn dient klaargemaakt te worden voor installatie . En vroegen ze ons nog wat geduld. We hebben 14 dagen later Scarlett telefonisch gecontacteerd. "Proximus had de lijn nog niet vrijgegeven. Nog wat geduld aub". Op 26 april heb ik klacht ingediend per mail ivm de aansluiting. En gevraagd dit na te kijken. Op 29 april heb ik volgende antwoord gekregen. "Beste Karine, Betreft klantnummer: S5793351 Wegens een administratief probleem op je lijn zijn wij nog niet in staat geweest om je diensten op te leveren. Wij vinden dit net zo vervelend als jou want ons doel is om klanten zo spoedig mogelijk aan te sluiten zodat zij kunnen genieten van onze diensten. Onze excuses voor de vertraging welke is opgelopen. We zien dat Proximus je lijn nog moet valideren, zodra dit is gedaan zullen we je contacteren voor het maken van een nieuwe afspraak. Je mag ervanuit gaan dat we aan je dossier werken. Wegens het ongemak wat je hierin mag ondervinden hebben we je een korting ingeboekt van 20 euro. Deze zal je verrekend krijgen op je eerst volgende factuur. Hopelijk is het probleem snel verholpen zodat je van onze diensten kunt genieten. Nogmaals onze excuses! Voor dringende vragen kan je ons ook telefonisch contacteren op het nummer 02 275 27 27 ( openingsuren). Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op http://www.scarlet.be/help. Met vriendelijke groeten, Niki Scarlet klantendienst We vinden dit nu op 15 mei 2019 wel een super lange abnormale wachtperiode. Kunnen jullie hierin bemiddelen? Alvast bedankt. Karine Vanstechelman Yves Tijssens

    Omschrijving van uw klacht

    Beste We hebben sedert 18 maart 2019 een overstap gevraagd van Proximus naar Scarlett . Trio pakket. De installateur zou komen op langs op 29/03/2019 tussen 8 u. en 18:30 u. om het product te installeren op volgend adres: Beukenlaan 19, 8450 BREDENE. Op 28/03 kregen we een berichtje van Scarlett dat de lijn dient klaargemaakt te worden voor installatie . En vroegen ze ons nog wat geduld. We hebben 14 dagen later Scarlett telefonisch gecontacteerd. "Proximus had de lijn nog niet vrijgegeven. Nog wat geduld aub". Op 26 april heb ik klacht ingediend per mail ivm de aansluiting. En gevraagd dit na te kijken. Op 29 april heb ik volgende antwoord gekregen. "Beste Karine, Betreft klantnummer: S5793351 Wegens een administratief probleem op je lijn zijn wij nog niet in staat geweest om je diensten op te leveren. Wij vinden dit net zo vervelend als jou want ons doel is om klanten zo spoedig mogelijk aan te sluiten zodat zij kunnen genieten van onze diensten. Onze excuses voor de vertraging welke is opgelopen. We zien dat Proximus je lijn nog moet valideren, zodra dit is gedaan zullen we je contacteren voor het maken van een nieuwe afspraak. Je mag ervanuit gaan dat we aan je dossier werken. Wegens het ongemak wat je hierin mag ondervinden hebben we je een korting ingeboekt van 20 euro. Deze zal je verrekend krijgen op je eerst volgende factuur. Hopelijk is het probleem snel verholpen zodat je van onze diensten kunt genieten. Nogmaals onze excuses! Voor dringende vragen kan je ons ook telefonisch contacteren op het nummer 02 275 27 27 ( openingsuren). Voor een antwoord op de meest gestelde vragen kan je de klok rond terecht op http://www.scarlet.be/help. Met vriendelijke groeten, Niki Scarlet klantendienst We vinden dit nu op 15 mei 2019 wel een super lange abnormale wachtperiode. Kunnen jullie hierin bemiddelen? Alvast bedankt. Karine Vanstechelman Yves Tijssens

    Gewenste oplossing

    Snelle aansluiting ( gezien het groot prijsverschil ).

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)