PROXIMUS Koning Albert ll-laan 27B, BRUSSEL


Deze klacht is Publiek

  • T. B. Aan PROXIMUS

    Goeiemiddag Bij deze betwist ik de openstaande fakturatie van Proximus omwille van onderstaande punten. Op 14/02/2018 stap ik over van een gewone gsm naar een smart phone. Ik verander ook die dag van abonnement, dus nu met inbegrip van mobiele data. Vanaf die dag ontvang ik dubbele fakturatie van Proximus. Enerzijds de correcte facturatie met mijn mobiel dataverbruik op mijn gsm nummer. Anderzijds mijn abonnement dat was opgezegd met daarop en een meerverbruik van mobiele data vermits dit niet in mijn vorig abonnement zat, ook op mijn zelfde gsm nummer. Na twee klachtendossiers waarbij ze me telkens beloofden alles recht te zetten, krijg ik dan een brief van een gerechtsdeurwaarder. Aanleiding tot de opening van mijn derde klachtendossier (zo'n zes telefoons van een half uur van kastje naar de muur), want na de eerste twee bleven ze gewoon dubbel verder factureren. Ze hebben me uiteindelijk een terugstorting gedaan van € 70,00 waarna de herinneringen dan ook zijn uitgebleven. Nu is mijn verbazing dan ook enorm dat ik zonder enige herinnering van Proximus opeens terug een schrijven krijg van een gerechtsdeurwaarder en dan nog door een dubbele facturatie, fout volledig te wijten aan Proximus. Bij deze wil ik ook de volledige fakturatie van Proximus ontvangen sinds 14/02/2018. Vreemd is ook dat er bij Proximus paar weken geleden niets openstond bij mijn dossier en nu plots wel. Deze openstaande schulden zijn de fout van Proximus en bij deze betwist ik het openstaande bedrag van € 291,26.

    Omschrijving van uw klacht

    Goeiemiddag Bij deze betwist ik de openstaande fakturatie van Proximus omwille van onderstaande punten. Op 14/02/2018 stap ik over van een gewone gsm naar een smart phone. Ik verander ook die dag van abonnement, dus nu met inbegrip van mobiele data. Vanaf die dag ontvang ik dubbele fakturatie van Proximus. Enerzijds de correcte facturatie met mijn mobiel dataverbruik op mijn gsm nummer. Anderzijds mijn abonnement dat was opgezegd met daarop en een meerverbruik van mobiele data vermits dit niet in mijn vorig abonnement zat, ook op mijn zelfde gsm nummer. Na twee klachtendossiers waarbij ze me telkens beloofden alles recht te zetten, krijg ik dan een brief van een gerechtsdeurwaarder. Aanleiding tot de opening van mijn derde klachtendossier (zo'n zes telefoons van een half uur van kastje naar de muur), want na de eerste twee bleven ze gewoon dubbel verder factureren. Ze hebben me uiteindelijk een terugstorting gedaan van € 70,00 waarna de herinneringen dan ook zijn uitgebleven. Nu is mijn verbazing dan ook enorm dat ik zonder enige herinnering van Proximus opeens terug een schrijven krijg van een gerechtsdeurwaarder en dan nog door een dubbele facturatie, fout volledig te wijten aan Proximus. Bij deze wil ik ook de volledige fakturatie van Proximus ontvangen sinds 14/02/2018. Vreemd is ook dat er bij Proximus paar weken geleden niets openstond bij mijn dossier en nu plots wel. Deze openstaande schulden zijn de fout van Proximus en bij deze betwist ik het openstaande bedrag van € 291,26.

    Gewenste oplossing

    Herziening van de factuur

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • PROXIMUS Aan T. B.

    Geachte mevrouw ,Geachte heer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192954725415]

    Geachte mevrouw ,Geachte heer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd. Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBB Ref. [THREAD_ID:192954725415]

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)