BASE Neerveldstraat 105, BRUSSEL
afgesloten gedeeltelijk succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. B.

aan: BASE

06/05/2019

Geachte mevrouw, Geachte heer, Ik ben een "slapende" klant van Base. Ik heb een formule gekozen met herlaadbare kaart. Ik heb meer dan een jaar geen gebruik meer gemaakt van mijn Nokia met Base-SIM-kaart, maar behield dit toestel als reserve. Ik herlaad gewoonlijk online via https://www.base.be . Onlangs probeerde ik in te loggen om mijn apparaat op te laten met belwaarde, maar ik krijg via mijn gewoonlijke inloggegevens geen toegang meer, terwijl die ongewijzigd waren. Ik kan ook niet om een alternatief paswoord vragen: mijn telefoonnummer 0485...... dat met het paswoord dient om zich te kunnen aanmelden, wordt zelfs niet herkend. Als ik via e-mail contact probeer op te nemen op de website van base, krijg ik van mijn e-mail geen kopie en op mijn vraag ook helemaal geen antwoord, ook niet na een rappel. Kan ik alsnog een antwoord krijgen op mijn vraag en een oplossing voor mijn probleem? Hoogachtend, J.Borremans.

Gewenst oplossing

  • Herstelling

Berichten (1)

Doorgestuurd naar onze advocaten 21 mei 2019

Test Aankoop

aan: J. B.

23/05/2019
Dit antwoord is privé