Behandeld door Test-Aankoop

COLRUYT GROUP SERVICES Edingensesteenweg 196, HALLE


Deze klacht is Publiek

  • S. S. Aan COLRUYT GROUP SERVICES

    Beste, Vorige week bezocht ik de Colruyt winkel te Hanuit bezocht om er scheerschuim te kopen. Na de prijs van 1,60 euro per stuk te hebben opgemerkt in de rekken, besloot ik de 2 stuks Gillette Series scheergel te kopen (verkocht per 2) en richtte mij vervolgens tot de kassa. Helaas werd mij aan de kassa 10,10 euro aangerekend i.p.v. 1,60 euro x 2 = 3,20 euro. Ik heb dus meer dan het drievoudige van de werkelijke prijs betaald! Het is niet de eerste keer dat mij dit overkomt, het is de zoveelste keer dat ik te veel aangerekend werd in een Colruyt winkel! En natuurlijk is het altijd in het voordeel van de winkel en in het nadeel van de klant. Ik ben op deze manier al voor minstens 250 euro opgelicht geweest en dan is dit zonder de reiskosten naar de Colruyt winkels om een terugbetaling te eisen, ingerekend. Hoe komt het toch dat dit zo vaak voorkomt? Ik vind het toch heel raar dat deze 'fouten' telkens in het voordeel van de winkel is en in het nadeel van de klant. Ik hoop dat jullie jullie fouten inzien en mij een vergoeding van 200 euro toekennen. Ik ben niet enkel veel geld kwijt maar ook kostbare tijd, en ik ben enorm teleurgesteld vanaf heden telkens de prijs te zullen moeten noteren en na mijn aankopen na te gaan of ik niet extra werd aangerekend aan de kassa. Ik heb intussen contact opgenomen met Colruyt en ze zouden enkel het overgefactureerde bedrag vergoeden, na mijn bankgegevens te hebben overgemaakt heb ik niets meer vernomen. Dit is onaanvaardbaar, tienduizenden mensen worden dagelijks opgelicht. Met vriendelijke groeten Sébastien Shaikh

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Vorige week bezocht ik de Colruyt winkel te Hanuit bezocht om er scheerschuim te kopen. Na de prijs van 1,60 euro per stuk te hebben opgemerkt in de rekken, besloot ik de 2 stuks Gillette Series scheergel te kopen (verkocht per 2) en richtte mij vervolgens tot de kassa. Helaas werd mij aan de kassa 10,10 euro aangerekend i.p.v. 1,60 euro x 2 = 3,20 euro. Ik heb dus meer dan het drievoudige van de werkelijke prijs betaald! Het is niet de eerste keer dat mij dit overkomt, het is de zoveelste keer dat ik te veel aangerekend werd in een Colruyt winkel! En natuurlijk is het altijd in het voordeel van de winkel en in het nadeel van de klant. Ik ben op deze manier al voor minstens 250 euro opgelicht geweest en dan is dit zonder de reiskosten naar de Colruyt winkels om een terugbetaling te eisen, ingerekend. Hoe komt het toch dat dit zo vaak voorkomt? Ik vind het toch heel raar dat deze 'fouten' telkens in het voordeel van de winkel is en in het nadeel van de klant. Ik hoop dat jullie jullie fouten inzien en mij een vergoeding van 200 euro toekennen. Ik ben niet enkel veel geld kwijt maar ook kostbare tijd, en ik ben enorm teleurgesteld vanaf heden telkens de prijs te zullen moeten noteren en na mijn aankopen na te gaan of ik niet extra werd aangerekend aan de kassa. Ik heb intussen contact opgenomen met Colruyt en ze zouden enkel het overgefactureerde bedrag vergoeden, na mijn bankgegevens te hebben overgemaakt heb ik niets meer vernomen. Dit is onaanvaardbaar, tienduizenden mensen worden dagelijks opgelicht. Met vriendelijke groeten Sébastien Shaikh

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 6,90

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 21 mei 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)