afgesloten Succesvol

COLRUYT GROUP SERVICES Edingensesteenweg 196, HALLE


Deze klacht is Publiek

  • K. V. Aan COLRUYT GROUP SERVICES

    Beste, Wij bestelden voor de zoveelste keer via Collect & Go. Wij hebben in het verleden reeds gezien dat er fouten zijn met het leeggoed bij Colruyt. Toen wij deze aankaarten bij de winkel werd er steeds een uitleg gegeven dat dit verrekend zit in het totaal. Toen ik alles aan het verzamelen was bleek opeens na de 3de keer dat het leeggoed opeens wel klopte. Ik ging er dus van uit dat het een fout was en ging het hierbij laten. Gisteren kwamen we thuis en keek ik het leeggoed opnieuw na. Wat blijkt, het klopt volgens mij opnieuw niet. Ik betaal voor een bak leeggoed van Spa 3,50euro. Ik doe diezelfde bakken binnen en krijg hiervoor 2,30euro terug. Een verschil van 1,20euro PER bak Spa!! Wij bestellen reeds jaar en dag bij Colruyt en hebben dit fenomeen ook reeds met bakken Coca Cola gemerkt toen. Hierbij betaalden we 5euro voor een bak leeggoed en kregen amper, hou u vast, 2,60euro terug. Een verschil van om en beide 2,40euro!!! Wij wensen rekening te houden met het milieu, maar als we dan zo verlies maken het leeggoed zie ik geen enkele reden om dit verder te doen en zie ik mij dan ook genoodzaakt om terug over te schakelen naar plastic... In bijlage vindt u 4 facturen. Hierbij in het blauw aangeduid welk leeggoed wij betalen. In het groen het leeggoed dat we terugkrijgen... Als we dit nog maar enkel over de 4 factuurtjes in bijlage uitrekenen komen we al aan een verschil van 27,60euro. Als ik verder denk en weet dat wij al verscheidene jaren via Collect & Go reserveren en dit bijna wekelijks doen, dan denk ik dat wij reeds honderden euro's verlies hebben geleden hierdoor... Graag hoor ik jullie reactie tegemoet, Mvg, Koen Van Holder

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Wij bestelden voor de zoveelste keer via Collect & Go. Wij hebben in het verleden reeds gezien dat er fouten zijn met het leeggoed bij Colruyt. Toen wij deze aankaarten bij de winkel werd er steeds een uitleg gegeven dat dit verrekend zit in het totaal. Toen ik alles aan het verzamelen was bleek opeens na de 3de keer dat het leeggoed opeens wel klopte. Ik ging er dus van uit dat het een fout was en ging het hierbij laten. Gisteren kwamen we thuis en keek ik het leeggoed opnieuw na. Wat blijkt, het klopt volgens mij opnieuw niet. Ik betaal voor een bak leeggoed van Spa 3,50euro. Ik doe diezelfde bakken binnen en krijg hiervoor 2,30euro terug. Een verschil van 1,20euro PER bak Spa!! Wij bestellen reeds jaar en dag bij Colruyt en hebben dit fenomeen ook reeds met bakken Coca Cola gemerkt toen. Hierbij betaalden we 5euro voor een bak leeggoed en kregen amper, hou u vast, 2,60euro terug. Een verschil van om en beide 2,40euro!!! Wij wensen rekening te houden met het milieu, maar als we dan zo verlies maken het leeggoed zie ik geen enkele reden om dit verder te doen en zie ik mij dan ook genoodzaakt om terug over te schakelen naar plastic... In bijlage vindt u 4 facturen. Hierbij in het blauw aangeduid welk leeggoed wij betalen. In het groen het leeggoed dat we terugkrijgen... Als we dit nog maar enkel over de 4 factuurtjes in bijlage uitrekenen komen we al aan een verschil van 27,60euro. Als ik verder denk en weet dat wij al verscheidene jaren via Collect & Go reserveren en dit bijna wekelijks doen, dan denk ik dat wij reeds honderden euro's verlies hebben geleden hierdoor... Graag hoor ik jullie reactie tegemoet, Mvg, Koen Van Holder

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 27,60

    Schadevergoeding

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
  • COLRUYT GROUP SERVICES Aan K. V.

    . [1] Beste Koen,   Bedankt voor jouw E-mail van 04/05/2019 omtrent het leeggoed.   Na controle hebben we kunnen vaststellen dat je telkens het leeggoed van een lege bak (zonder flessen) hebt ontvangen. Mogen we jou vragen of je de bak met flessen hebt binnengebracht of enkel de lege bak? We kunnen jou informeren dat het leeggoed geldig is zowel op de bak als op de flessen. Op die manier kunnen wij dit verder nakijken.   Met vriendelijke groet, Roxanne Klantendienst CollectandGo 02/363 50 05 [2]www.collectandgo.be   [1] s:colruyt.collectandgo.be/cogo/nl/home [2] www.collectandgo.be

    . [1] Beste Koen,   Bedankt voor jouw E-mail van 04/05/2019 omtrent het leeggoed.   Na controle hebben we kunnen vaststellen dat je telkens het leeggoed van een lege bak (zonder flessen) hebt ontvangen. Mogen we jou vragen of je de bak met flessen hebt binnengebracht of enkel de lege bak? We kunnen jou informeren dat het leeggoed geldig is zowel op de bak als op de flessen. Op die manier kunnen wij dit verder nakijken.   Met vriendelijke groet, Roxanne Klantendienst CollectandGo 02/363 50 05 [2]www.collectandgo.be   [1] s:colruyt.collectandgo.be/cogo/nl/home [2] www.collectandgo.be

  • K. V. Aan COLRUYT GROUP SERVICES

    Geachte, Ik kan u verzekeren dat wij telkens een bak MET flessen hebben binnengebracht. Ondertussen hebben wij nog 2x collect & go gedaan. De 1ste keer opnieuw met het gevolg dat we te weinig leeggoed terugkregen. De tweede keer hadden we ondertussen antwoord gehad van jullie en zijn we blijven doorvragen bij het personeel. Wat bleek? Ze scanden inderdaad de foute code en het personeel gaf dan ook grif toe deze fout al talloze keren gemaakt te hebben... Nu dit blijkt vind ik alvast dat wij recht hebben op een terugbetaling van de geleden schade + een bijkomende schadevergoeding gezien wij als consument op deze manier toch bedrogen worden... Een verschil van 1,20euro per bak spa is vind ik persoonlijk toch een aanzienlijk bedrag... De terugbetaling stond op 27,60euro + ondertussen weer reeds 1x 1.2euro = 18,80euro. Als bijkomend schadevergoeding voor de reeds geleden schade die ik niet meer kan achterhalen stellen wij voor dat wij één jaar gratis collect & go kunnen gebruiken zonder servicekosten. Wij hopen op een professioneel antwoord van uwentwege, Mvg Koen Van Holder

    Geachte, Ik kan u verzekeren dat wij telkens een bak MET flessen hebben binnengebracht. Ondertussen hebben wij nog 2x collect & go gedaan. De 1ste keer opnieuw met het gevolg dat we te weinig leeggoed terugkregen. De tweede keer hadden we ondertussen antwoord gehad van jullie en zijn we blijven doorvragen bij het personeel. Wat bleek? Ze scanden inderdaad de foute code en het personeel gaf dan ook grif toe deze fout al talloze keren gemaakt te hebben... Nu dit blijkt vind ik alvast dat wij recht hebben op een terugbetaling van de geleden schade + een bijkomende schadevergoeding gezien wij als consument op deze manier toch bedrogen worden... Een verschil van 1,20euro per bak spa is vind ik persoonlijk toch een aanzienlijk bedrag... De terugbetaling stond op 27,60euro + ondertussen weer reeds 1x 1.2euro = 18,80euro. Als bijkomend schadevergoeding voor de reeds geleden schade die ik niet meer kan achterhalen stellen wij voor dat wij één jaar gratis collect & go kunnen gebruiken zonder servicekosten. Wij hopen op een professioneel antwoord van uwentwege, Mvg Koen Van Holder

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)