slechte communicatie bij werken met hoge kosten als gevolg!

WATERLINK Mechelsesteenweg 66, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • S. L. Aan WATERLINK

    Tot driemaal toe sluiten ze de hoofdkranen hier ter plaatsen en de zij-straten af voor werken wat ervoor zorgt dat onze kantoren verdeelt over vijf gebouwen allemaal zonder water zitten en vooral sanitaire voorzieningen en dit voor 900 personeelsleden. Ik moet U dan ook niet uitleggen dat dit een zéér groot probleem vormt en heel wat discussies en extra werkt met zich meebrengt. Komt erbij dat bij de opstart drukregelaars verstopt zitten met vuil en verschillende spoelen van de urinoirs ook vervuilt geraken waardoor het spoelwater blijft lopen en deze niet meer afsluiten. We hebben nu voor de tweede keer verschillende telefoontjes gedaan met de vraag of ze dan ook straat per straat kunnen doen zodat het personeel zo van elkaars sanitair gebruik kan maken en we niet beroep moeten doen op Toi Toi & Dixi voor mobiele sanitaire units wat een kost met zich meebrengt van 2700€ excl./dag. Helaas werd hieraan geen gunstig gevolg gegeven desondanks de klantendienst(storingen) hiervan op de hoogte is gebracht! Moesten we dan ook vernemen dat na de tweede ingreep de werkmannen van de aannemer op weekend waren vertrokken en vier afsluiters helaas voor ons en de buren nog dicht stonden wat maandag ochtend dan ook voor heel wat problemen zorgde. Onze kosten lopen nu al boven de 6000€ excl.werkuren, o.a.huren van dixi toiletten, vervanging drukregelaars en ventielen, etc....daarom graag een gunstig gevolg betreffende onze oplopende kosten. Mvg.Stef

    Omschrijving van uw klacht

    Tot driemaal toe sluiten ze de hoofdkranen hier ter plaatsen en de zij-straten af voor werken wat ervoor zorgt dat onze kantoren verdeelt over vijf gebouwen allemaal zonder water zitten en vooral sanitaire voorzieningen en dit voor 900 personeelsleden. Ik moet U dan ook niet uitleggen dat dit een zéér groot probleem vormt en heel wat discussies en extra werkt met zich meebrengt. Komt erbij dat bij de opstart drukregelaars verstopt zitten met vuil en verschillende spoelen van de urinoirs ook vervuilt geraken waardoor het spoelwater blijft lopen en deze niet meer afsluiten. We hebben nu voor de tweede keer verschillende telefoontjes gedaan met de vraag of ze dan ook straat per straat kunnen doen zodat het personeel zo van elkaars sanitair gebruik kan maken en we niet beroep moeten doen op Toi Toi & Dixi voor mobiele sanitaire units wat een kost met zich meebrengt van 2700€ excl./dag. Helaas werd hieraan geen gunstig gevolg gegeven desondanks de klantendienst(storingen) hiervan op de hoogte is gebracht! Moesten we dan ook vernemen dat na de tweede ingreep de werkmannen van de aannemer op weekend waren vertrokken en vier afsluiters helaas voor ons en de buren nog dicht stonden wat maandag ochtend dan ook voor heel wat problemen zorgde. Onze kosten lopen nu al boven de 6000€ excl.werkuren, o.a.huren van dixi toiletten, vervanging drukregelaars en ventielen, etc....daarom graag een gunstig gevolg betreffende onze oplopende kosten. Mvg.Stef

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 6000,00

    Volledige terugbetaling van de kosten!

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • WATERLINK Aan S. L.

    Beste, Bedankt voor uw bericht. Echter is deze mailbox niet  meer van toepassing om  de klachten naartoe te sturen.  Gelieve in de toekomst de klachten steeds te versturen naar postbus.klachten@water-link.be, zodanig dat die met de nodige prioriteit kunnen  opgenomen worden. Onderstaande werd alreeds met de klant opgenomen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten Aurelie MESTDACH   Customer Service Officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be water-link

    Beste, Bedankt voor uw bericht. Echter is deze mailbox niet  meer van toepassing om  de klachten naartoe te sturen.  Gelieve in de toekomst de klachten steeds te versturen naar postbus.klachten@water-link.be, zodanig dat die met de nodige prioriteit kunnen  opgenomen worden. Onderstaande werd alreeds met de klant opgenomen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten Aurelie MESTDACH   Customer Service Officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be water-link

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)