Foutief aangerekende administratieve kost

WATERLINK Mechelsesteenweg 66, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • S. M. Aan WATERLINK

    Op 11/02 heb ik de melding gedaan bij Waterlink dat zij reeds 2 jaar een foutieve administratieve kost aanrekenen voor een woning met 2 wooneenheden, daar mijn woning gewoon een 1 gezinswoning is. zoals beschreven in case 10283566 bij Waterlink is de vaststelling hier van gedaan op 08/03/2019 dit dit effectief zo is. Waterlink wil dit niet retroactief crediteren omdat de vaststelling pas op 08/03 gedaan is, maar er is ook nooit een vaststelling gedaan dat het hier gaat over 2 wooneenheden. Ik heb ondertussen al met 4 personen gemaild en van iedereen krijg ik hetzelfde non antwoord. .

    Omschrijving van uw klacht

    Op 11/02 heb ik de melding gedaan bij Waterlink dat zij reeds 2 jaar een foutieve administratieve kost aanrekenen voor een woning met 2 wooneenheden, daar mijn woning gewoon een 1 gezinswoning is. zoals beschreven in case 10283566 bij Waterlink is de vaststelling hier van gedaan op 08/03/2019 dit dit effectief zo is. Waterlink wil dit niet retroactief crediteren omdat de vaststelling pas op 08/03 gedaan is, maar er is ook nooit een vaststelling gedaan dat het hier gaat over 2 wooneenheden. Ik heb ondertussen al met 4 personen gemaild en van iedereen krijg ik hetzelfde non antwoord. .

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 200,00

    Nu zou ik graag een rechtzetting willen van de facturen 3.800.078.977 en 3.600.032.866 die een foutieve kost hebben aangerekend gekregen. Dit is nu al meer als een maand bezig en ik zou graag deze kosten gecrediteerd zien. En ik krijg geen bevestigend antwoord van waterlink. Daarom dat ik mij tot jullie wend.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)