BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp


Deze klacht is Publiek

  • J. C. Aan BASIC FIT

    Enkele maanden geleden heb ik informatie opgezocht op de website van Basic Fit. Ik heb er enkele gegevens ingevuld met als doel informatie te verkrijgen over de verschillende tarieven. Voltooien heb ik nooit gedaan. Nu gaat er maandelijks geld van mij rekening voor mijn zogezegd lidmaatschap bij de club. Alles gebeurt via domiciliëring. Ik heb nooit iets ondertekend. Er ligt een lidkaart klaar in de club in Menen, maar die werd nog niet geactiveerd. Ik zou een mail met een QR code ontvangen moeten hebben om dit te doen. Echter, ik heb geen mails van de club ontvangen. Ik ben naar de BF in Menen geweest en daar hebben ze me zwart op wit kunnen aantonen dat mijn lidkaart nog niet werd geactiveerd en nog in geen enkele club werd gebruikt. Sterker nog, mijn lidkaart werd nooit afgehaald en ligt er nog ter beschikking. Volgens de klantendienst is alles ‘volgens het boekje’ verlopen en kan er niets aan veranderd worden. Ik hang aan mijn abonnement vast tot 31/12/2019! Mijn bank heeft de maandelijkse domiciliëring geblokkeerd en nu dreigt BF met bijkomende kosten!

    Omschrijving van uw klacht

    Enkele maanden geleden heb ik informatie opgezocht op de website van Basic Fit. Ik heb er enkele gegevens ingevuld met als doel informatie te verkrijgen over de verschillende tarieven. Voltooien heb ik nooit gedaan. Nu gaat er maandelijks geld van mij rekening voor mijn zogezegd lidmaatschap bij de club. Alles gebeurt via domiciliëring. Ik heb nooit iets ondertekend. Er ligt een lidkaart klaar in de club in Menen, maar die werd nog niet geactiveerd. Ik zou een mail met een QR code ontvangen moeten hebben om dit te doen. Echter, ik heb geen mails van de club ontvangen. Ik ben naar de BF in Menen geweest en daar hebben ze me zwart op wit kunnen aantonen dat mijn lidkaart nog niet werd geactiveerd en nog in geen enkele club werd gebruikt. Sterker nog, mijn lidkaart werd nooit afgehaald en ligt er nog ter beschikking. Volgens de klantendienst is alles ‘volgens het boekje’ verlopen en kan er niets aan veranderd worden. Ik hang aan mijn abonnement vast tot 31/12/2019! Mijn bank heeft de maandelijkse domiciliëring geblokkeerd en nu dreigt BF met bijkomende kosten!

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 160,00

    Volledig terugbetaling van alle bedragen die zonder mijn toestemming van mijn rekening gehaald werden!

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
  • BASIC FIT Aan J. C.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04643195 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04643195 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

  • J. C. Aan BASIC FIT

    Enkele weken terug heb ik van jullie een mail ontvangen dat ik slechts een 5e van wat ik eigenlijk al ongewenst aan jullie betaald heb terug zou krijgen. Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen! Graag had ik alle kosten teruggekregen. Ik ben dan ook nooit gaan fitnessen en heb ook nooit mijn lidkaart afgehaald! Ik kan zwart op wit bewijzen dat ik nog nooit in een basic fit ben binnen geweest om er te sporten. Graag de instapkosten én de maandelijkse betalingen tot en met 1 maart 2019 terug betalen! Dit komt neer op een €150.

    Enkele weken terug heb ik van jullie een mail ontvangen dat ik slechts een 5e van wat ik eigenlijk al ongewenst aan jullie betaald heb terug zou krijgen. Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen! Graag had ik alle kosten teruggekregen. Ik ben dan ook nooit gaan fitnessen en heb ook nooit mijn lidkaart afgehaald! Ik kan zwart op wit bewijzen dat ik nog nooit in een basic fit ben binnen geweest om er te sporten. Graag de instapkosten én de maandelijkse betalingen tot en met 1 maart 2019 terug betalen! Dit komt neer op een €150.

  • BASIC FIT Aan J. C.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04751607 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04751607 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

  • BASIC FIT Aan J. C.

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]  Hi, Ik wil mevrouw graag verde rhelpen, maar ik kan de bewijstukken die mee zijn verzonden helaas niet openen. Ik zie dat het lidmaatschap wel per direct stop is gezet binnen het jaarcontract. Ik zie dat mevrouw aangeeft dat zij nooit is geweest, maar er is toch echt een lidmaatschap aangemaakt met al haar gegevens.   Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn, dan hoor ik dat graag.    Met sportieve groet,   Neomi Customer Support Basic-Fit   Wist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website ? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen; bij onder andere NXT Level Sports Nutrition  en (Wo)Men's Health !   ref:_00D24fJbb._5001o3XBmMK:ref T2410.1    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3XBmMK:ref

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]  Hi, Ik wil mevrouw graag verde rhelpen, maar ik kan de bewijstukken die mee zijn verzonden helaas niet openen. Ik zie dat het lidmaatschap wel per direct stop is gezet binnen het jaarcontract. Ik zie dat mevrouw aangeeft dat zij nooit is geweest, maar er is toch echt een lidmaatschap aangemaakt met al haar gegevens.   Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn, dan hoor ik dat graag.    Met sportieve groet,   Neomi Customer Support Basic-Fit   Wist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website ? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen; bij onder andere NXT Level Sports Nutrition  en (Wo)Men's Health !   ref:_00D24fJbb._5001o3XBmMK:ref T2410.1    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3XBmMK:ref

  • J. C. Aan BASIC FIT

    Beste Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen van de de 5 maanden lidmaatschap en de instapkosten van het abonnement dat ik NIET ben aangegaan. Gelieve hierbij nogmaals de bijlages als bewijs te vinden.

    Beste Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen van de de 5 maanden lidmaatschap en de instapkosten van het abonnement dat ik NIET ben aangegaan. Gelieve hierbij nogmaals de bijlages als bewijs te vinden.


    Bijlagen
    • Document
    • Document
    • Document
  • BASIC FIT Aan J. C.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04935338 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04935338 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

  • BASIC FIT Aan J. C.

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]    Hi Jolien ,   Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice. Ik zie dat mevrouw Jolien sinds 2017 een lidmaatschap heeft afgesloten, het betreft hier om een flex lidmaatschap wat inhoud dat het lidmaatschap na de voltrekking van de eerste maand, maandelijks opzegbaar is, aangezien zij dit niet heeft gedaan loopt de te betalen lidgelden uiteraard door. Ik heb jouw bijlagen niet in kunnen zien, dit omdat de bijlagen niet toegevoegd is aan de mail, ik wil je vriendelijk verzoeken dit nogmaals toe te sturen. Zodat ik een beter beeld kan krijgen.  Ook wil ik meegeven dat zodra jij of iemand anders een betaal methode uitkiest, bankgegevens invult en vervolgens op ik ga akkoord en betaal klikt je daarmee een lidmaatschap hebt afgesloten.  Naast dat dit lidmaatschap maandelijks opzegbaar is, had mevrouw ook beroep kunnen doen op haar herroepingsrecht. Dit is ook niet gebeurd.  Ik zie graag jullie bijlagen nog tegemoet om een helder beeld te krijgen van deze situatie.     Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ .     Met sportieve groet,     Sem     Customer Support Basic-Fit   Wist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website ? Daarnaast kun je ook inloggen op " My Basic-Fit "  om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen; bij onder andere NXT Level Sports Nutrition  en (Wo)Men's Health !     ref:_00D24fJbb._5001o3c2QbR:ref T2410.1            [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3c2QbR:ref

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]    Hi Jolien ,   Bedankt dat je contact opneemt met onze klantenservice. Ik zie dat mevrouw Jolien sinds 2017 een lidmaatschap heeft afgesloten, het betreft hier om een flex lidmaatschap wat inhoud dat het lidmaatschap na de voltrekking van de eerste maand, maandelijks opzegbaar is, aangezien zij dit niet heeft gedaan loopt de te betalen lidgelden uiteraard door. Ik heb jouw bijlagen niet in kunnen zien, dit omdat de bijlagen niet toegevoegd is aan de mail, ik wil je vriendelijk verzoeken dit nogmaals toe te sturen. Zodat ik een beter beeld kan krijgen.  Ook wil ik meegeven dat zodra jij of iemand anders een betaal methode uitkiest, bankgegevens invult en vervolgens op ik ga akkoord en betaal klikt je daarmee een lidmaatschap hebt afgesloten.  Naast dat dit lidmaatschap maandelijks opzegbaar is, had mevrouw ook beroep kunnen doen op haar herroepingsrecht. Dit is ook niet gebeurd.  Ik zie graag jullie bijlagen nog tegemoet om een helder beeld te krijgen van deze situatie.     Laat het me gerust weten als je nog andere vragen hebt of raadpleeg onze FAQ .     Met sportieve groet,     Sem     Customer Support Basic-Fit   Wist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website ? Daarnaast kun je ook inloggen op " My Basic-Fit "  om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen; bij onder andere NXT Level Sports Nutrition  en (Wo)Men's Health !     ref:_00D24fJbb._5001o3c2QbR:ref T2410.1            [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3c2QbR:ref

  • J. C. Aan BASIC FIT

    Beste Mijn 'lidmaatschap' gaat in van 2018, niet 2017! Er is voor het eerst ONGEWENST geld van mijn rekening gegaan in september 2018. Gelieve mij een mailadres te bezorgen waarnaar ik mijn documenten kan opsturen. Jolien

    Beste Mijn 'lidmaatschap' gaat in van 2018, niet 2017! Er is voor het eerst ONGEWENST geld van mijn rekening gegaan in september 2018. Gelieve mij een mailadres te bezorgen waarnaar ik mijn documenten kan opsturen. Jolien

  • BASIC FIT Aan J. C.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04966716 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04966716 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

  • BASIC FIT Aan J. C.

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]  Beste,  Het lidmaatschap van Jolien Callewaert met lidnummer 432007931 is al op 1-5-2019 beëindigd ivm het feit dat mevrouw nooit een pasje heeft opgehaald. Het betaalde bedrag - storneringen van €79,96 zullen wij dan ook terugstorten naar het bij ons bekende rekeningnummer. Dit ontvangt mevrouw binnen uiterlijk 15 werkdagen.    Fijne dag!   Met sportieve groet,   Janice Customer Support Basic-Fit   Gegevens lid: Naam:                          Jolien Callewaert Lidnummer:                432007931 Lidkaartnummer:           Gegevens verzoek: Datum: 17-7-2019   Onderwerp: Klacht: Ongewenst lidmaatschap (CPTBE00641018-42)   Omschrijving: JOLIEN CALLEWAERT   ref:_00D24fJbb._5001o3dlQ4b:ref T2410.1  [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3dlQ4b:ref

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]  Beste,  Het lidmaatschap van Jolien Callewaert met lidnummer 432007931 is al op 1-5-2019 beëindigd ivm het feit dat mevrouw nooit een pasje heeft opgehaald. Het betaalde bedrag - storneringen van €79,96 zullen wij dan ook terugstorten naar het bij ons bekende rekeningnummer. Dit ontvangt mevrouw binnen uiterlijk 15 werkdagen.    Fijne dag!   Met sportieve groet,   Janice Customer Support Basic-Fit   Gegevens lid: Naam:                          Jolien Callewaert Lidnummer:                432007931 Lidkaartnummer:           Gegevens verzoek: Datum: 17-7-2019   Onderwerp: Klacht: Ongewenst lidmaatschap (CPTBE00641018-42)   Omschrijving: JOLIEN CALLEWAERT   ref:_00D24fJbb._5001o3dlQ4b:ref T2410.1  [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3dlQ4b:ref

  • J. C. Aan BASIC FIT

    Er is meer geld ongewenst van mijn rekening gehaald dan €79,96! In het totaal 5 maanden aan € 19,99 = € 99,95 Daar komen dan nog eens de instapkosten bij van € 24,99. Dit maakt dus een totaal van € 124,94. Ik wens het volledig door jullie onterecht gekregen bedrag terug te zien op mijn rekening!

    Er is meer geld ongewenst van mijn rekening gehaald dan €79,96! In het totaal 5 maanden aan € 19,99 = € 99,95 Daar komen dan nog eens de instapkosten bij van € 24,99. Dit maakt dus een totaal van € 124,94. Ik wens het volledig door jullie onterecht gekregen bedrag terug te zien op mijn rekening!

  • BASIC FIT Aan J. C.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04995822 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04995822 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

  • BASIC FIT Aan J. C.

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]    Hi jolien,   Bedankt voor het bekend maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.    Op onze website kun je makkelijk de tarieven en voordelen vinden van onze lidmaatschappen. Hiervoor hoef je niet het inschrijfformulier in te vullen en te bevestigen. Van de bevestiging krijg je automatisch een e-mail. waarin staat vermeld dat je recht heb top 14 dagen bedenktijd en het herroepen van je lidmaatschap.  Ik ben zojuist voor alle zekerheid het aanmeld proces doorlopen en ik wil je wel zeggen dat ik snap dat het wellicht verwarrend kan zijn geweest, maar  als jij het lidmaatschap niet had gewild had je had de tijd en mogelijkheid je lidmaatschap stop te zetten, door met ons te kunnen eerder te chatten,of mailen  dit heb je niet gedaan. Vandaar dat ik jou hier niet verder in kan helpen.      Laat het me gerust weten als je nog andere vragen/opmerkingen hebt.   Met sportieve groet,   Sem Customer Support Basic-Fit     ref:_00D24fJbb._5001o3dnTCI:ref T2410.1            [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3dnTCI:ref

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]    Hi jolien,   Bedankt voor het bekend maken van jouw klacht, wij waarderen dit enorm.    Op onze website kun je makkelijk de tarieven en voordelen vinden van onze lidmaatschappen. Hiervoor hoef je niet het inschrijfformulier in te vullen en te bevestigen. Van de bevestiging krijg je automatisch een e-mail. waarin staat vermeld dat je recht heb top 14 dagen bedenktijd en het herroepen van je lidmaatschap.  Ik ben zojuist voor alle zekerheid het aanmeld proces doorlopen en ik wil je wel zeggen dat ik snap dat het wellicht verwarrend kan zijn geweest, maar  als jij het lidmaatschap niet had gewild had je had de tijd en mogelijkheid je lidmaatschap stop te zetten, door met ons te kunnen eerder te chatten,of mailen  dit heb je niet gedaan. Vandaar dat ik jou hier niet verder in kan helpen.      Laat het me gerust weten als je nog andere vragen/opmerkingen hebt.   Met sportieve groet,   Sem Customer Support Basic-Fit     ref:_00D24fJbb._5001o3dnTCI:ref T2410.1            [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3dnTCI:ref

  • J. C. Aan BASIC FIT

    Alle mails van Basic Fit komen in mijn spam mailbox toe. Ik heb dus nooit eerder geweten dat ik, ongewild, een lidmaatschap had afgesloten. Ik wens een volledige terugbetaling van alle gelden die jullie onterecht en zonder mijn weten van mijn rekening gen

    Alle mails van Basic Fit komen in mijn spam mailbox toe. Ik heb dus nooit eerder geweten dat ik, ongewild, een lidmaatschap had afgesloten. Ik wens een volledige terugbetaling van alle gelden die jullie onterecht en zonder mijn weten van mijn rekening gen

  • BASIC FIT Aan J. C.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04998996 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04998996 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)