back

Defecte koelkast BEKO

ASOGEM Schaliënhoevedreef 26, Mechelen
Behandeld door Test-Aankoop

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. V.

aan: ASOGEM

13/04/2019

Heb gedurende een 4,5 jaar een BEKO koelkast. Deze is nu een 2 tal weken defect. We merkte dat deze niet meer koelde en dat er aan de binnenkant aan de achterwand bruine aftekening zichtbaar was. Hebben toen de achterwant verwijderd en wat er toen zichtbaar werd is niet normaal. De condensor aan de binnenzijde is voor de helft verroest. Dit roesten heeft een lek veroorzaakt waardoor deze niet meer werkt. Heb contact opgenomen met de winkel waar aangekocht en heeft onmiddelijk actie ondernomen. Hij bevestigde dat dit niet normaal was. Vraag van winkel aan ASOGEM "Eventueel een omruiling ( met een KLEINE opleg ) gratis." Hier is op geantwoord dat enkel een korting van 10% kan aangeboden worden op een nieuw toestel. Ik wil hier benadrukken dat het galvaniseren van de hoofdleidingen niet in orde is, daar de horizontale koel staafjes zo goed als geen roest vertonen en wel voldoende gegalvaniseerd waren. Hier is geen spraken van normale slijtage.

Gewenst oplossing

  • Eventueel een omruiling ( met een KLEINE opleg ) gratis.

Berichten (2)

ASOGEM

aan: J. V.

13/04/2019

For all messages to asogem@asogem.be, please use from now only asogem@asogem.eu.

Doorgestuurd naar onze advocaten 14 mei 2019

J. V.

aan: Test Aankoop

14/05/2019
Dit antwoord is privé