back

Onterecht gebruik van speelsaldo ipv speelbonus

NATIONALE LOTERIJ Belliardstraat 25-33, BRUSSEL
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

M. C.

aan: NATIONALE LOTERIJ

12/04/2019

Sinds enige tijd heeft men een speelbonus systeem ingevoerd, welke slechts 30 dagen geldig is, naast het huidige speelsaldo (waar de winsten op komen). Ik had net meegedaan voor een grote speelbonus ivm doorlopend spelen op euromillions. Na deze bonus te hebben ontvangen nam ik deel aan euromillions op 8/3/2019 voor 7.5€. Ik had genoeg speelbonus hiervoor dus wou deze dan ook besteden zodat hij niet ging verlopen. Je kan echter niet vooraf zien of, en hoeveel, je speelbonus of je speelsaldo wordt ingezet. Na bevestigen zag ik dus dat er slechts 2€ speelbonus en 5.5€ speelsaldo werd gebruikt. Ik heb hier meteen contact via hun contactformulier mee opgenomen, hier heb ik echter nooit antwoord op gekregen en was toen op vakantie vertrokken. Na mijn vakantie kwam ik terug zonder antwoord en rechtzetting en heb toen telefonisch contact genomen, daar konden ze, na 20min zoeken, ook niets vinden of doen en moest ik opnieuw een email sturen (dit keer heb ik wel om een rechtstreeks emailadres gevraagd) Hier kreeg ik gelukkig al wel binnen de 24u antwoord, echter zegt men hier gewoon dat speelbonussen niet cumuleerbaar zijn. Ik had dus ook nog een speelbonus van 2€ maar ook de grotere speelbonus van doorlopend spelen. Maar dit wordt dus niet aangegeven bij het afrekenen, of je kan ook geen keuze maken (gezien ik wel een groot genoeg speelbonus had)

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 10,00
  • Ik wens mijn 5.5€ speelsaldo terug EN mijn openstaande speelbonus (met vermindering van de 5.5€ speelsaldo dan zoals het zou moten zijn) die ik nu ook kwijt ben omdat ik in afwachting was van hun rechtzetting maar nooit antwoord kreeg. Ook moet het bestelproces aangepast worden zodat men VOORAF geïnformeerd wordt via welke speelsaldo/bonus en hier ook een keuze kan in maken eventueel.

Berichten (1)

NATIONALE LOTERIJ

aan: M. C.

16/04/2019

Geachte mevrouw Croes, In de Algemene Voorwaarden, die u onderschreven hebt voordat u voor het eerst speelde via ons spelersplatform, staat duidelijk in Art. 6. Gebruik van de Speelwaarde: §10. Eventuele bonussen zijn niet in geld opvraagbaar of inruilbaar. Wanneer er meerdere bonussen mogelijk zijn, zijn ze niet cumuleerbaar, tenzij de Nationale Loterij dat uirukkelijk anders vermeldt en toelaat. Dit hebt u ook vernomen van de medewerkers van de Customers Service Desk. Zij hebben u ook al laten weten dat de 'oudste' bonus eerst wordt opgebruikt en bij een volgend spel wordt dan de tweede bonus gebruikt. Als er nog een derde bonus is, dan wordt die gebruikt bij een derde spel, etc. De communicatie hierover lijkt ons duidelijk -- en vermits u die Algemene Voorwaarden ondertekend hebt, gaan we ervan uit dat u ze ook gelezen hebt. Alle mails die worden gestuurd via het contactformulier zijn traceerbaar. Zou het kunnen dat u een fout adres hebt gebruikt bij uw eerste mail' Toen u gevraagd werduw mail opnieuw te sturen, hebt u onmiddellijk een correct antwoord ontvangen. Met vriendelijke groeten, An Lammens --- Original Message --- Unsubscribe--