Volgens hen heb ik een abbonement aangevraagd

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp


Deze klacht is Publiek

  • o. M. Aan BASIC FIT

    Ik had op 31/01/2019 ingevuld op de website en op het laatste moment de pagina weg geklikt omdat ik mij had bedacht. Eerste wat ik van ze hoor is een melding op mijn rekening dat er een domiciliering is dat 01/04/2019 afging. Ik heb dus niks ontvangen van mail of brief. Dus zoals u hierboven zie, heb ik niks qua referentie. Ik kan mijn ongewenste mail van mijn gmail zien tot en met januari. Hierdoor heb ik niet de mogelijkheid gehad om binnen die 14 dagen te reageren. Nu geven ze aan dat ik nu 1 jaar moet betalen voor iets dat ik niet ga gebruiken. ik heb de domiciliering geweigerd en deze ook geblokkeerd.. Ze hebben deze opnieuw geactiveerd, zonder dat ik hiervoor opnieuw akkoord heb gegeven.

    Omschrijving van uw klacht

    Ik had op 31/01/2019 ingevuld op de website en op het laatste moment de pagina weg geklikt omdat ik mij had bedacht. Eerste wat ik van ze hoor is een melding op mijn rekening dat er een domiciliering is dat 01/04/2019 afging. Ik heb dus niks ontvangen van mail of brief. Dus zoals u hierboven zie, heb ik niks qua referentie. Ik kan mijn ongewenste mail van mijn gmail zien tot en met januari. Hierdoor heb ik niet de mogelijkheid gehad om binnen die 14 dagen te reageren. Nu geven ze aan dat ik nu 1 jaar moet betalen voor iets dat ik niet ga gebruiken. ik heb de domiciliering geweigerd en deze ook geblokkeerd.. Ze hebben deze opnieuw geactiveerd, zonder dat ik hiervoor opnieuw akkoord heb gegeven.

    Gewenste oplossing

    Het contract moet te niet worden gedaan, omdat ik nooit akkoord heb gegeven. Ik weet 1000x zeker dat ik dit niet akkoord heb gegeven. Daarom ook de pagina weg geklikt.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BASIC FIT Aan o. M.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04627802 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04627802 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)