problemen met opzegging van contract

BASIC FIT Postbus 3124, KC Hoofddorp


Deze klacht is Publiek

  • S. B. Aan BASIC FIT

    ik ben bij de basic fit geweest en heb een contract afgesloten met een maandelijkse overschrijving. nu had ik graag mijn contract afgesloten maar dit wil zeggen dat ik voor een volledig jaar tot 2020 elke maand moet blijven betalen aan basic-fit. dit is mij niet meegedeeld toen ik mijn contract afsloot en is pas achteraf meegedeeld geweest. dit kan helemaal niet door de beugel

    Omschrijving van uw klacht

    ik ben bij de basic fit geweest en heb een contract afgesloten met een maandelijkse overschrijving. nu had ik graag mijn contract afgesloten maar dit wil zeggen dat ik voor een volledig jaar tot 2020 elke maand moet blijven betalen aan basic-fit. dit is mij niet meegedeeld toen ik mijn contract afsloot en is pas achteraf meegedeeld geweest. dit kan helemaal niet door de beugel

    Gewenste oplossing

    ik wil dat mijn contract direct word afgesloten zonder te moeten betalen elke maand tot 2020 (mei). dit zijn echt wanpraktijken en kan niet door de beugel. als zij zo willen werken dan moeten zij mij verplicht de uitleg geven hoe je je contract opzegt wanneer men een contract afsluit en dat is niet gebeurd.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • BASIC FIT Aan S. B.

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04622224 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

    We hebben je melding ontvangen! Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer: Support Call Nummer: 04622224 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen. Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"! Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging! Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd. Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met sportieve groet, Customer Support Basic-Fit België

  • BASIC FIT Aan S. B.

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]  Hi Sven,   Bedankt voor jouw bericht.   Wat vervelend om te horen dat je niet realiseerde dat je een jaar contract afsloot. Oprecht vind ik dit ook een vervelende situatie, echter zie ik hier wel dat er voor getekend is. Hierom kan ik helaas niks voor je doen, behalve adviseren het meeste uit je lidmaatschap te halen gedurende de tijd. De einddatum staat er in ieder geval alvast in zoals eerder bevestigd. Nogmaals mijn excuses Sven!    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn, dan hoor ik dat graag.   Met sportieve groet,   Philip Customer Support Basic-Fit   Wist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website ? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen; bij onder andere NXT Level Sports Nutrition  en TomTom Sports !   ref:_00D24fJbb._5001o3Redsn:ref T2410.1      [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3Redsn:ref

    [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000002wGvHandoid=00D24000000fJbb]  Hi Sven,   Bedankt voor jouw bericht.   Wat vervelend om te horen dat je niet realiseerde dat je een jaar contract afsloot. Oprecht vind ik dit ook een vervelende situatie, echter zie ik hier wel dat er voor getekend is. Hierom kan ik helaas niks voor je doen, behalve adviseren het meeste uit je lidmaatschap te halen gedurende de tijd. De einddatum staat er in ieder geval alvast in zoals eerder bevestigd. Nogmaals mijn excuses Sven!    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er vragen zijn, dan hoor ik dat graag.   Met sportieve groet,   Philip Customer Support Basic-Fit   Wist je dat je voor veelgestelde vragen ook terecht kunt op onze website ? Daarnaast kun je ook inloggen op "My Basic-Fit" om wijzigingen aan te brengen én ledenvoordeel te behalen; bij onder andere NXT Level Sports Nutrition  en TomTom Sports !   ref:_00D24fJbb._5001o3Redsn:ref T2410.1      [URL van in-line afbeelding: s:basic-fit.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?id=01524000000mjNwandoid=00D24000000fJbb]  ref:_00D24fJbb._5001o3Redsn:ref

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)