Problemen met contractrekening 25040188, 25033663, 20046519

WATERLINK Mechelsesteenweg 66, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • B. C. Aan WATERLINK

    Op 5/12/2018 heb ik mij ingeschreven als nieuwe klant met contractrekening 25033663. Op 12/12/2018 kreeg ik mijn eerste tussentijdse factuur van 35 euro. Ze zeiden dat het een minimum bedrag was voor een leegstaande pand. Op de factuur stond een verkeerde naam. Ik heb toen meerdere malen gemailt en ik kreeg geen antwoord. Ik kreeg te horen dat ze een achterstand hadden. Ik lijdt aan een chronische ziekte en mijn man heeft de taken overgenomen. Hij is langs het kantoor geweest op 8/1/2019. Met het wachten op een nieuwe factuur (voor juiste gegevens) is er admin.kosten van 7.5 euro bijgerekent. Dank u! Terug langs het kantoor en op 21/1/2019 hebben ze het kwijtgescholden. Ik heb me op de site van Waterlink geregistreerd tot mijn verbazing zag ik 2 watermeternummers op mijn naam staan: 1- Contractrekening 20046519 (met een openstaande saldo van 20 euro) 2- Contractrekening 25033663 Mijn man terug naar het kantoor. Ze zeiden de meterstanden worden sinds 2016 doorgegeven. Hoe kan dat en wie doet het? Ik woon sinds 2016 bij mijn man aan de De Roest D'Alkemadelaan. Terug naar het kantoor met veel vijven en zessen gingen ze het oplossen. Het ging van kwaad tot erger. Plots kreeg ik een nieuwe tussentijdse factuur met vermelding nieuwe klant (Ik ben al klant sinds 5/12/2018 klant). Mijn nieuwe contractrekening is 25040188 en dit voor een bedrag van 35 euro die ik al op 15/1/2019 heb betaald met mijn contractrekening 25033663. Ik heb vandaag ingelogd en ik zie nog steeds 2 watermeternummers op mijn naam en eentje met een saldo van 20 euro.

    Omschrijving van uw klacht

    Op 5/12/2018 heb ik mij ingeschreven als nieuwe klant met contractrekening 25033663. Op 12/12/2018 kreeg ik mijn eerste tussentijdse factuur van 35 euro. Ze zeiden dat het een minimum bedrag was voor een leegstaande pand. Op de factuur stond een verkeerde naam. Ik heb toen meerdere malen gemailt en ik kreeg geen antwoord. Ik kreeg te horen dat ze een achterstand hadden. Ik lijdt aan een chronische ziekte en mijn man heeft de taken overgenomen. Hij is langs het kantoor geweest op 8/1/2019. Met het wachten op een nieuwe factuur (voor juiste gegevens) is er admin.kosten van 7.5 euro bijgerekent. Dank u! Terug langs het kantoor en op 21/1/2019 hebben ze het kwijtgescholden. Ik heb me op de site van Waterlink geregistreerd tot mijn verbazing zag ik 2 watermeternummers op mijn naam staan: 1- Contractrekening 20046519 (met een openstaande saldo van 20 euro) 2- Contractrekening 25033663 Mijn man terug naar het kantoor. Ze zeiden de meterstanden worden sinds 2016 doorgegeven. Hoe kan dat en wie doet het? Ik woon sinds 2016 bij mijn man aan de De Roest D'Alkemadelaan. Terug naar het kantoor met veel vijven en zessen gingen ze het oplossen. Het ging van kwaad tot erger. Plots kreeg ik een nieuwe tussentijdse factuur met vermelding nieuwe klant (Ik ben al klant sinds 5/12/2018 klant). Mijn nieuwe contractrekening is 25040188 en dit voor een bedrag van 35 euro die ik al op 15/1/2019 heb betaald met mijn contractrekening 25033663. Ik heb vandaag ingelogd en ik zie nog steeds 2 watermeternummers op mijn naam en eentje met een saldo van 20 euro.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 35,00

    De juiste contractrekening. Eentje en niet drie. Zoals de eerste contractrekening 25033663 Compensatie is rechtzetting en ook op internet (mijnwater-link.be)

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
  • B. C. Aan WATERLINK

    Beste Ik zie betwiste bedrag 35 euro. Daar moet 20 euro bij omdat die rekening niet van mij is. Dus 35 euro had ik al betaald en 20 euro stond (uit het niets) onder mijn naam

    Beste Ik zie betwiste bedrag 35 euro. Daar moet 20 euro bij omdat die rekening niet van mij is. Dus 35 euro had ik al betaald en 20 euro stond (uit het niets) onder mijn naam

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)