foute installatie van gratis vervang-wasmachine

Behandeld door Test-Aankoop

COLRUYT GROUP SERVICES Edingensesteenweg 196, HALLE


Deze klacht is Publiek

  • s. s. Aan COLRUYT GROUP SERVICES

    -Aankoop wasmachine van het merk Beko via Collishop. -Deze gaat stuk op enkele jaren tijd en wordt op hun initiatief gratis vervangen door een nieuwe. -Echter, er wordt met tussenpersonen gewerkt; het depot is Assogem, diegene die de machine levert PostNL. -De nieuwe wasmachine werd fout geïnstalleerd, het isomoblok werd niet verwijderd, waardoor ze binnen de 6 maand stuk is. -Pas wanneer ik een nieuwe koop in een andere zaak, en deze man de machine komt plaatsen, stelt hij de foute installatie vast. -Men schuift de verantwoordelijkheid door, van de ene naar de andere; vertelt me dat ik maar moest gezien hebben dat de machine niet juist werd geïnstalleerd, dat ik dat moet controleren, enz.

    Omschrijving van uw klacht

    -Aankoop wasmachine van het merk Beko via Collishop. -Deze gaat stuk op enkele jaren tijd en wordt op hun initiatief gratis vervangen door een nieuwe. -Echter, er wordt met tussenpersonen gewerkt; het depot is Assogem, diegene die de machine levert PostNL. -De nieuwe wasmachine werd fout geïnstalleerd, het isomoblok werd niet verwijderd, waardoor ze binnen de 6 maand stuk is. -Pas wanneer ik een nieuwe koop in een andere zaak, en deze man de machine komt plaatsen, stelt hij de foute installatie vast. -Men schuift de verantwoordelijkheid door, van de ene naar de andere; vertelt me dat ik maar moest gezien hebben dat de machine niet juist werd geïnstalleerd, dat ik dat moet controleren, enz.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 500,00

    Ik ben aan mijn derde wasmachine op 3,5 jaar tijd. Een terugbetaling lijkt me hier op zijn plaats.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 12 april 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)