Betalen voor fouten die werden aangebracht door een Bulex technieker.

BULEX SERVICES Golden Hopestraat 15, DROGENBOS


Deze klacht is Publiek

  • R. L. Aan BULEX SERVICES

    Na twee interventies voor een lekkende driewegkraan werd deze laatste door de technieker vergeten het elektrisch aan te sluiten, zodat deze in feite niet kon werken. Technieker zei na zijn nazicht en afregeling dat Gasdruk en andere externe oorzaken de oorzaak is van een slechte werking. Na 1.5 jaar, nadat mijn vrouw de zeer lauwe baden en douches alsook de lage kamer temperatuuren beu was kwam Bulex op mijn verzoek nog eens terug om het nogmaals te laten controleren. Deze zag in één (1) oogwenk en dit binnen de minuut dat de driewegkraan (die 1.5 jaar geleden werd vervangen) niet is aangesloten. Hij stak de fiche in en nu is alles in orde! We hebben 1.5 jaar alleen maar miserie gehad en een hoop kosten, zoals nieuwe thermische kranen, nieuwe Gas meter en hoger verbruik. ( Dit kan allemaal worden aangetoond.) Het antwoord bij BULEX is dat dit niet kan, en betichten ons van leugens. ( via emails) Ik stel voor om iemand uit te nodigen om de fiche van de driewegkraan even los te maken en de geloofbaarheid van onze ervaring te bevestigen. ( Kopij van de ketting email kan ik voorleggen)

    Omschrijving van uw klacht

    Na twee interventies voor een lekkende driewegkraan werd deze laatste door de technieker vergeten het elektrisch aan te sluiten, zodat deze in feite niet kon werken. Technieker zei na zijn nazicht en afregeling dat Gasdruk en andere externe oorzaken de oorzaak is van een slechte werking. Na 1.5 jaar, nadat mijn vrouw de zeer lauwe baden en douches alsook de lage kamer temperatuuren beu was kwam Bulex op mijn verzoek nog eens terug om het nogmaals te laten controleren. Deze zag in één (1) oogwenk en dit binnen de minuut dat de driewegkraan (die 1.5 jaar geleden werd vervangen) niet is aangesloten. Hij stak de fiche in en nu is alles in orde! We hebben 1.5 jaar alleen maar miserie gehad en een hoop kosten, zoals nieuwe thermische kranen, nieuwe Gas meter en hoger verbruik. ( Dit kan allemaal worden aangetoond.) Het antwoord bij BULEX is dat dit niet kan, en betichten ons van leugens. ( via emails) Ik stel voor om iemand uit te nodigen om de fiche van de driewegkraan even los te maken en de geloofbaarheid van onze ervaring te bevestigen. ( Kopij van de ketting email kan ik voorleggen)

    Gewenste oplossing

    Laatste interventie van Bulex, die de fout van de vorige technieker heeft hersteld zou kosteloos moeten zijn. Het minste wat een bedrijf kan doen, buiten hun verontschuldigingen, is de fout gemaakt door zijn eigen personeel, kosteloos herstellen.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • BULEX SERVICES Aan R. L.

    O.Réf/CM-B 03535066 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank. Na een nieuwe analyse van het dossier met onze regionale verantwoordelijke moeten wij u meedelen dat wij onze positie behouden in dit dossier. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn

    O.Réf/CM-B 03535066 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank. Na een nieuwe analyse van het dossier met onze regionale verantwoordelijke moeten wij u meedelen dat wij onze positie behouden in dit dossier. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn

  • R. L. Aan BULEX SERVICES

    Beste, Ik kan moeilijk geloven dat u naar mijn dossier hebt gekeken, laats staan geïnformeerd en bekeken door een regionale verantwoordelijke. U gebruik maar een type antwoord mail. Ik heb alsnog uw factuur een paar weken geleden betaald.Het gaat bij mij niet om het geld, maar wel om respect naar uw klanten toe! U ben wel degelijk een bedrijf dat niet om kijkt naar zijn klanten. Ik ontving ook niet enige evaluatie formulier, dus bij deze: Ik antwoord NEE op de vraag " raad u BULEX aan aan uw familie of vrienden". Mijn NPS score is 0. (!) => U gelieve dan ook alle mogelijke lopende onderhoud- of service-contracten te willen annuleren, gezien deze toch maar slecht worden uitgevoerd. Met ontgoochelde groeten, Roger Leclef

    Beste, Ik kan moeilijk geloven dat u naar mijn dossier hebt gekeken, laats staan geïnformeerd en bekeken door een regionale verantwoordelijke. U gebruik maar een type antwoord mail. Ik heb alsnog uw factuur een paar weken geleden betaald.Het gaat bij mij niet om het geld, maar wel om respect naar uw klanten toe! U ben wel degelijk een bedrijf dat niet om kijkt naar zijn klanten. Ik ontving ook niet enige evaluatie formulier, dus bij deze: Ik antwoord NEE op de vraag " raad u BULEX aan aan uw familie of vrienden". Mijn NPS score is 0. (!) => U gelieve dan ook alle mogelijke lopende onderhoud- of service-contracten te willen annuleren, gezien deze toch maar slecht worden uitgevoerd. Met ontgoochelde groeten, Roger Leclef

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)