Probleem met facturen 3.000.058.945 en 3.000.060.602

Behandeld door Test-Aankoop

WATERLINK Mechelsesteenweg 66, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • W. V. Aan WATERLINK

    Zoals geconcludeerd door erkend bedrijf 'Waterlekdetectie' kunnen de hoge facturen niet verklaard worden door een lek en is er hoogstwaarschijnlijk een fout gebeurd in de communicatie met de meterstanden. In April 2018 zijn er nieuwe meters geplaatst. Op 19/02/18 bedroeg de stand van de klantenrekening 69.50 €. Nu wordt er een onmogelijk openstaand saldo van 15 527.57 € geclaimd.

    Omschrijving van uw klacht

    Zoals geconcludeerd door erkend bedrijf 'Waterlekdetectie' kunnen de hoge facturen niet verklaard worden door een lek en is er hoogstwaarschijnlijk een fout gebeurd in de communicatie met de meterstanden. In April 2018 zijn er nieuwe meters geplaatst. Op 19/02/18 bedroeg de stand van de klantenrekening 69.50 €. Nu wordt er een onmogelijk openstaand saldo van 15 527.57 € geclaimd.

    Gewenste oplossing

    Gelieve het huidig openstaand saldo kwijt te schelden en te vervangen door een forfaitaire factuur gebaseerd op gemiddelde verbruikswaarden aub

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
  • WATERLINK Aan W. V.

    Beste meneer Vereycken, Wij hebben uw bericht dd. 13.02.2019 goed ontvangen. Momenteel onderzoeken wij uw klacht, ref 300076732. Wij nemen spoedig contact met u op. Indien u nog bijkomende vragen heeft, stel ze gerust! Met vriendelijke groeten Vildan Customer Service Officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be water-link

    Beste meneer Vereycken, Wij hebben uw bericht dd. 13.02.2019 goed ontvangen. Momenteel onderzoeken wij uw klacht, ref 300076732. Wij nemen spoedig contact met u op. Indien u nog bijkomende vragen heeft, stel ze gerust! Met vriendelijke groeten Vildan Customer Service Officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be water-link

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 04 maart 2019
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)