COLRUYT GROUP SERVICES Edingensesteenweg 196, HALLE


Deze klacht is Publiek

  • G. M. Aan COLRUYT GROUP SERVICES

    Beste, Als fervente Colruyt klant doen we wekelijks al onze aankopen bij de Colruyt. Dit kan in Vilvoorde zijn maar ook in Londerzeel of Boom of Temse of Sint-Niklaas... Dat komt omdat we in die gemeentes werken of omdat de afstand tot ons huis met de Colruyt winkel bijna dezelfde is (in tijd) of omdat de vestiging op onze weg ligt van of naar het werk of klant. We vergelijken altijd al de vestigingen waar we langsrijden. Voordat we gaan winkelen in de Colruyt, maken we lijstjes en vergelijken deze tussen de vestigingen. We loggen in op de website en we veranderen dan telkens de vestiging. Sinds kort kunnen we nog slechts 1 keer per dag de winkellocatie wijzigen. Zodoende kunnen we de prijzen niet meer vergelijken tussen de vestigingen. Nochthans kan dat een behoorlijk groot verschil geven. Bv Ariel in Halle kost ongeveer 9 euro voor 1 doos en diezelfde doos in Boom bijna 16 euro. Waarom zouden we niet binnenspringen in de goedkoopste vestiging als deze op onze weg ligt? Graag terug de mogelijkheid om meerdere keren per dag van vestigingen te wisselen in de app en op de website.

    Omschrijving van uw klacht

    Beste, Als fervente Colruyt klant doen we wekelijks al onze aankopen bij de Colruyt. Dit kan in Vilvoorde zijn maar ook in Londerzeel of Boom of Temse of Sint-Niklaas... Dat komt omdat we in die gemeentes werken of omdat de afstand tot ons huis met de Colruyt winkel bijna dezelfde is (in tijd) of omdat de vestiging op onze weg ligt van of naar het werk of klant. We vergelijken altijd al de vestigingen waar we langsrijden. Voordat we gaan winkelen in de Colruyt, maken we lijstjes en vergelijken deze tussen de vestigingen. We loggen in op de website en we veranderen dan telkens de vestiging. Sinds kort kunnen we nog slechts 1 keer per dag de winkellocatie wijzigen. Zodoende kunnen we de prijzen niet meer vergelijken tussen de vestigingen. Nochthans kan dat een behoorlijk groot verschil geven. Bv Ariel in Halle kost ongeveer 9 euro voor 1 doos en diezelfde doos in Boom bijna 16 euro. Waarom zouden we niet binnenspringen in de goedkoopste vestiging als deze op onze weg ligt? Graag terug de mogelijkheid om meerdere keren per dag van vestigingen te wisselen in de app en op de website.

    Gewenste oplossing

    Terug zoals ettelijke jaren de mogelijkheid bestond om zonder beperkingen de Colruyt vestiging te wijzigen in de app of op de website. Dus terug de mogelijkheid om te vergelijken, want dat loont! Ik begrijp niet waarom er ineens een beperking gekomen is. We mogen toch overal onze aankopen doen? Of is onze Xtra kaart voortaan beperkt tot 1 winkel? Waarom mogen we de prijzen niet meer vergelijken tussen de vestigingen? Volgens een IT specialist welke de site bekeek, is het een script met een tellertje welke sinds kort actief is. Dat tellertje zou perfect op 10 gezet kunnen worden of gestopt of uitgezet kunnen worden. Dit vertelde men mij. Ook zouden IT specialisten dat kunnen omzeilen en anderen weer niet? Ik vind dat vreemd.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • COLRUYT GROUP SERVICES Aan G. M.

    . [1] Beste, Bedankt om ons te contacteren. Sinds de lancering van de app en recentelijk ook het kunnen raadplegen van de winkelprijzen op de website is er steeds de mogelijkheid geweest om tot maximaal 3 Colruytfilialen per dag te selecteren. Indien uw klant slechts 1 winkel kan selecteren raden wij hem aan zijn cash en cookies te verwijderen en de internetpagina opnieuw op te starten.   Er is nooit de mogelijkheid geweest om onbeperkt alle Colruytfilialen op één dag te kunnen selecteren en deze mogelijkheid is op dit ogenblik ook niet gepland. Heeft u nog andere vragen? U kan ons steeds bereiken op [2]info@colruyt.be, op het nummer 02 345 23 45 of via onze Facebook- en Twitteraccount.   Met vriendelijke groeten, Pascal Klantendienst Colruyt Laagste Prijzen 02/345.23.45 [3]www.colruyt.be .   [1] s:www.colruyt.be/nl [2] mailto:info@colruyt.be [3] www.colruyt.be/

    . [1] Beste, Bedankt om ons te contacteren. Sinds de lancering van de app en recentelijk ook het kunnen raadplegen van de winkelprijzen op de website is er steeds de mogelijkheid geweest om tot maximaal 3 Colruytfilialen per dag te selecteren. Indien uw klant slechts 1 winkel kan selecteren raden wij hem aan zijn cash en cookies te verwijderen en de internetpagina opnieuw op te starten.   Er is nooit de mogelijkheid geweest om onbeperkt alle Colruytfilialen op één dag te kunnen selecteren en deze mogelijkheid is op dit ogenblik ook niet gepland. Heeft u nog andere vragen? U kan ons steeds bereiken op [2]info@colruyt.be, op het nummer 02 345 23 45 of via onze Facebook- en Twitteraccount.   Met vriendelijke groeten, Pascal Klantendienst Colruyt Laagste Prijzen 02/345.23.45 [3]www.colruyt.be .   [1] s:www.colruyt.be/nl [2] mailto:info@colruyt.be [3] www.colruyt.be/

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)