BULEX SERVICES Golden Hopestraat 15, DROGENBOS


Deze klacht is Publiek

  • A. L. Aan BULEX SERVICES

    Ik ben huurder en ik betaal jaarlijkslijks voor het onderhoud van Bulex aan de eigenaars die een onderhoudscontract afgesloten hebben met Bulex. Tot in 2017 kreeg ik een schrijven van Bulex om een datum vast te leggen voor het jaarlijkse onderhoud. Dat gebeurt steeds in het eerste kwartaal van het betreffende jaar. Vorig jaar heb ik geen uitnodiging gekregen waarop ik telefonisch met Bulex contact genomen heb in de maand mei. Ik kreeg te horen dat ik nog voor het eind van het jaar zeker een uitnodiging ging ontvangen. Begin december had ik nog steeds niets ontvangen dus heb ik terug telefonisch contact opgenomen. Men ging mij zeker nog terug contacteren om alsnog het onderhoud uit te voeren. halverwege januari krijg ik de uitnodiging om het onderhoud uit te voeren in maart. Dat wil dus zeggen dat er vorig jaar, ondanks dat er betaald is, geen onderhoud heeft plaats gevonden. Ik neem terug contact op met Bulex en het geplande onderhoud zou volgens de vriendelijke dame gelden voor 2018??? Wanneer ik haar attent maak dat dit niet juist is geeft ze toe dat het onderhoud van vorig jaar over het hoofd gezien is. Tja, er is wel al op voorhand voor betaald en ik heb hen er meermaals telefonisch op attent gemaakt. Ik had dus graag een terugbetaling ontvangen van het betaalde bedrag.

    Omschrijving van uw klacht

    Ik ben huurder en ik betaal jaarlijkslijks voor het onderhoud van Bulex aan de eigenaars die een onderhoudscontract afgesloten hebben met Bulex. Tot in 2017 kreeg ik een schrijven van Bulex om een datum vast te leggen voor het jaarlijkse onderhoud. Dat gebeurt steeds in het eerste kwartaal van het betreffende jaar. Vorig jaar heb ik geen uitnodiging gekregen waarop ik telefonisch met Bulex contact genomen heb in de maand mei. Ik kreeg te horen dat ik nog voor het eind van het jaar zeker een uitnodiging ging ontvangen. Begin december had ik nog steeds niets ontvangen dus heb ik terug telefonisch contact opgenomen. Men ging mij zeker nog terug contacteren om alsnog het onderhoud uit te voeren. halverwege januari krijg ik de uitnodiging om het onderhoud uit te voeren in maart. Dat wil dus zeggen dat er vorig jaar, ondanks dat er betaald is, geen onderhoud heeft plaats gevonden. Ik neem terug contact op met Bulex en het geplande onderhoud zou volgens de vriendelijke dame gelden voor 2018??? Wanneer ik haar attent maak dat dit niet juist is geeft ze toe dat het onderhoud van vorig jaar over het hoofd gezien is. Tja, er is wel al op voorhand voor betaald en ik heb hen er meermaals telefonisch op attent gemaakt. Ik had dus graag een terugbetaling ontvangen van het betaalde bedrag.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 100,00

    Gezien ik op voorhand dien te betalen voor het contract had ik dus graag het bedrag terug gestort gezien door Bulex want zij hebben hun voorwaarden niet nageleefd in 2018

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • BULEX SERVICES Aan A. L.

    O.Réf/CM-B 03566450 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank. Na analyse van het dossier stellen we inderdaad vast dat het onderhoud in 2018 niet werd uitgevoerd, onze excuses hiervoor. Een terugbetaling van die periode zal zo snel mogelijk worden uitgevoerd. Is het mogelijk om uw bankrekeningnummer door te sturen voor de terugbetaling. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn

    O.Réf/CM-B 03566450 Geachte, Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank. Na analyse van het dossier stellen we inderdaad vast dat het onderhoud in 2018 niet werd uitgevoerd, onze excuses hiervoor. Een terugbetaling van die periode zal zo snel mogelijk worden uitgevoerd. Is het mogelijk om uw bankrekeningnummer door te sturen voor de terugbetaling. Met vriendelijke groeten, Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes Bulex Phone +32 2 431 80 00 www.bulex.com Bulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium ____________________________ Follow us! Facebook LinkedIn

  • A. L. Aan BULEX SERVICES

    Beste Veronica, Hartelijk dank voor deze snelle oplossing. Hierbij mijn bankrekeningnummer: IBAN BE14 7310 4395 1883 - BIC KREDBEBB op naam van Anne Lievens. Met vriendelijke groet, Anne

    Beste Veronica, Hartelijk dank voor deze snelle oplossing. Hierbij mijn bankrekeningnummer: IBAN BE14 7310 4395 1883 - BIC KREDBEBB op naam van Anne Lievens. Met vriendelijke groet, Anne

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)