Factuur na tussenkomst via eneco comfort bonus

afgesloten Succesvol

ENECO BELGIE Battelsesteenweg 455 I, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • N. V. Aan ENECO BELGIE

    Onlangs had ik een slotenmaker nodig (21/09/2018) en daarvoor belde ik naar de bijstandsnummer van de eneco comfort bonus. Deze firma heeft mij na de interventie nog gecontacteerd voor punten te geven op hun interventie en toen zeiden ze mij dat de betaling in orde was en ik hier niks meer van ging merken. Echter is deze betaling nooit voldaan geweest door eneco en nu ontvang ik hier plots een betalingsherinnering terwijl we nooit een factuur gekregen hebben want deze ging betaald worden door eneco. Na talloze emails en telefoons met eneco is hier na meer dan 1 maand nog niets aan gedaan. 1e contact was 17/12/2018.

    Omschrijving van uw klacht

    Onlangs had ik een slotenmaker nodig (21/09/2018) en daarvoor belde ik naar de bijstandsnummer van de eneco comfort bonus. Deze firma heeft mij na de interventie nog gecontacteerd voor punten te geven op hun interventie en toen zeiden ze mij dat de betaling in orde was en ik hier niks meer van ging merken. Echter is deze betaling nooit voldaan geweest door eneco en nu ontvang ik hier plots een betalingsherinnering terwijl we nooit een factuur gekregen hebben want deze ging betaald worden door eneco. Na talloze emails en telefoons met eneco is hier na meer dan 1 maand nog niets aan gedaan. 1e contact was 17/12/2018.

    Gewenste oplossing

    Dat deze factuur eindelijk eens betaald word.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • N. V. Aan ENECO BELGIE

    Nog steeds geen oplossing of een antwoord.. Wat een klucht is deze klantenservice van eneco.

    Nog steeds geen oplossing of een antwoord.. Wat een klucht is deze klantenservice van eneco.

  • ENECO BELGIE Aan N. V.

    Geachte, Hieronder vindt u de bevestiging die vandaag aan onze klant werd gestuurd. Met vriendelijke groeten Marina Coppens Klachtenbeheer Eneco 20/02/2019 at 15:27 OUTemail out Dorien de Greyt Beste meneer Verschraege, Via deze weg wil ik je graag meedelen dat we bevestiging hebben gekregen van Allianz dat het factuur door hen werd voldaan. Ik wil me graag excuseren dat je enige tijd hebt moeten wachten op deze bevestiging. Mocht je hierover nog vragen hebben aarzel niet om ons te contacteren. Ik wil je bedanken voor je tijd bij Eneco en wens je een zeer fijne dag toe. Met vriendelijke groeten, Dorien Klantendienst Eneco

    Geachte, Hieronder vindt u de bevestiging die vandaag aan onze klant werd gestuurd. Met vriendelijke groeten Marina Coppens Klachtenbeheer Eneco 20/02/2019 at 15:27 OUTemail out Dorien de Greyt Beste meneer Verschraege, Via deze weg wil ik je graag meedelen dat we bevestiging hebben gekregen van Allianz dat het factuur door hen werd voldaan. Ik wil me graag excuseren dat je enige tijd hebt moeten wachten op deze bevestiging. Mocht je hierover nog vragen hebben aarzel niet om ons te contacteren. Ik wil je bedanken voor je tijd bij Eneco en wens je een zeer fijne dag toe. Met vriendelijke groeten, Dorien Klantendienst Eneco

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)