afgesloten Succesvol

WATERLINK Mechelsesteenweg 66, ANTWERPEN


Deze klacht is Publiek

  • J. W. Aan WATERLINK

    Na betaling van factuur blijven de herinneringsbrieven komen, en telkens komt daar 7.5 euro bij + ook nog eens het bedrag wat we normaal moeten betalen hoewel dit al betaald is op 3/10/17

    Omschrijving van uw klacht

    Na betaling van factuur blijven de herinneringsbrieven komen, en telkens komt daar 7.5 euro bij + ook nog eens het bedrag wat we normaal moeten betalen hoewel dit al betaald is op 3/10/17

    Gewenste oplossing

    Dat de extra kosten wegvallen omdat de factuur betaald is

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • WATERLINK Aan J. W.

    Beste heer Westerlinck     Bedankt voor uw bericht.   Uw vraag werd goed ontvangen en doorgestuurd naar de bevoegde dienst om dit verder te behandelen. Uw dossiernummer is  300069595. Gelieve steeds dit nummer te vermelden bij verdere vragen.   We komen zo snel mogelijk bij u terug.     Met vriendelijke groeten Aurelie     Customer Service Officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be water-link

    Beste heer Westerlinck     Bedankt voor uw bericht.   Uw vraag werd goed ontvangen en doorgestuurd naar de bevoegde dienst om dit verder te behandelen. Uw dossiernummer is  300069595. Gelieve steeds dit nummer te vermelden bij verdere vragen.   We komen zo snel mogelijk bij u terug.     Met vriendelijke groeten Aurelie     Customer Service Officer    Mechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen   www.water-link.be water-link

  • WATERLINK Aan J. W.

    Geachte heer Westerlinck, Wij komen terug op uw klacht inzake de aangerekende aanmaningskosten. Bij nazicht van de boekhouding is gebleken dat u op 28 augustus 2018 tussentijdse factuur met nummer 1.100.264.375 ontvangen heeft, terwijl deze vervallen was op 17 september 2018. Hiervoor wordt u sinds 24 september 2018 een aanmaningskost aangerekend. Bovendien ontving u op 28 november 2018 via e-mail een tussentijdse factuur met nummer 1.400.281.966. Water-link heeft hier tot op heden nog geen betaling van mogen ontvangen. Hiervan ontving u op 27 december 2018 en op 10 januari 2019 een herinnering. De aanmaankosten zijn uitzonderlijk geannuleerd. Mogen wij u vriendelijk verzoeken ten laatste binnen de 14 dagen het openstaande factuurbedrag van EUR 74,00 op onze bankrekening BE56 0963 1030 0088 met gestructureerde mededeling 140/0281/96654 over te schrijven. Zo vermijdt u onnodige intresten administratiekosten. Mocht u de factuur ondertussen reeds hebben betaald, gelieve dit schrijven dan als nietig te aanschouwen. Indien u in de toekomst uw factuur niet tijdig kan betalen, kan u hiervoor steeds contact opnemen om een regeling te treffen. Wij hopen u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben. Aarzel niet ons te contacteren bij verdere vragen. Met vriendelijke groeten Vildan Customer Service OfficerMechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen www.water-link.be water-linkOorspronkelijke tekst

    Geachte heer Westerlinck, Wij komen terug op uw klacht inzake de aangerekende aanmaningskosten. Bij nazicht van de boekhouding is gebleken dat u op 28 augustus 2018 tussentijdse factuur met nummer 1.100.264.375 ontvangen heeft, terwijl deze vervallen was op 17 september 2018. Hiervoor wordt u sinds 24 september 2018 een aanmaningskost aangerekend. Bovendien ontving u op 28 november 2018 via e-mail een tussentijdse factuur met nummer 1.400.281.966. Water-link heeft hier tot op heden nog geen betaling van mogen ontvangen. Hiervan ontving u op 27 december 2018 en op 10 januari 2019 een herinnering. De aanmaankosten zijn uitzonderlijk geannuleerd. Mogen wij u vriendelijk verzoeken ten laatste binnen de 14 dagen het openstaande factuurbedrag van EUR 74,00 op onze bankrekening BE56 0963 1030 0088 met gestructureerde mededeling 140/0281/96654 over te schrijven. Zo vermijdt u onnodige intresten administratiekosten. Mocht u de factuur ondertussen reeds hebben betaald, gelieve dit schrijven dan als nietig te aanschouwen. Indien u in de toekomst uw factuur niet tijdig kan betalen, kan u hiervoor steeds contact opnemen om een regeling te treffen. Wij hopen u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben. Aarzel niet ons te contacteren bij verdere vragen. Met vriendelijke groeten Vildan Customer Service OfficerMechelsesteenweg 66, 2018 Antwerpen www.water-link.be water-linkOorspronkelijke tekst

  • J. W. Aan WATERLINK

    Dit is reeds in orde gemaakt, toch zou het handiger zijn moesten jullie ook de facturen kunnen aanbieden in zoomit Alvast bedankt

    Dit is reeds in orde gemaakt, toch zou het handiger zijn moesten jullie ook de facturen kunnen aanbieden in zoomit Alvast bedankt

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)