ADIDAS BELGIUM Atomiumsquare 330, Brussel


Deze klacht is Publiek

  • J. V. Aan ADIDAS BELGIUM

    Telkens als ik bij de Adidas webshop bestel ervaar ik dezelfde problemen. Ik blijf thuis om de levering te ontvangen, dan zie ik de bus van DPD gewoon door de straat rijden, zonder te stoppen. Later krijg ik bericht dat ik mijn pakket moet ophalen in een parcelshop, die niet eens in de buurt is. Ik begrijp niet hoe dit kan, en vind dit bijzonder oneerlijk en onprofessioneel. Voor mij is het prima om een pakket op te halen, graag zelfs, maar laat me dan zelf een afhaalpunt kiezen en dat vooraf zodat ik niet moet thuisblijven. Ik weet dat ik niet de enige ben die met deze problemen geconfronteerd wordt en vraag me dan ook af waarom Adidas hier niet ingrijpt. Ten slotte komt DPD de gemaakte afspraken niet na, en dit amateurisme straalt natuurlijk af op Adidas. Afgelopen weekend plaatste ik twee bestelling, en dag op dag is DPD mij voorbijgereden terwijl ik thuis was. Ook elke andere bestelling die ik bij Adidas plaatste is op deze manier verlopen. Het gaat hier duidelijk om een systematisch omzeilen van de overeenkomst door DPD, en dat mag best ernstig genomen worden. Dus Adidas, onderschrijven jullie deze praktijken, of wordt er wel degelijk iets gedaan met deze klachten?

    Omschrijving van uw klacht

    Telkens als ik bij de Adidas webshop bestel ervaar ik dezelfde problemen. Ik blijf thuis om de levering te ontvangen, dan zie ik de bus van DPD gewoon door de straat rijden, zonder te stoppen. Later krijg ik bericht dat ik mijn pakket moet ophalen in een parcelshop, die niet eens in de buurt is. Ik begrijp niet hoe dit kan, en vind dit bijzonder oneerlijk en onprofessioneel. Voor mij is het prima om een pakket op te halen, graag zelfs, maar laat me dan zelf een afhaalpunt kiezen en dat vooraf zodat ik niet moet thuisblijven. Ik weet dat ik niet de enige ben die met deze problemen geconfronteerd wordt en vraag me dan ook af waarom Adidas hier niet ingrijpt. Ten slotte komt DPD de gemaakte afspraken niet na, en dit amateurisme straalt natuurlijk af op Adidas. Afgelopen weekend plaatste ik twee bestelling, en dag op dag is DPD mij voorbijgereden terwijl ik thuis was. Ook elke andere bestelling die ik bij Adidas plaatste is op deze manier verlopen. Het gaat hier duidelijk om een systematisch omzeilen van de overeenkomst door DPD, en dat mag best ernstig genomen worden. Dus Adidas, onderschrijven jullie deze praktijken, of wordt er wel degelijk iets gedaan met deze klachten?

    Gewenste oplossing

    Gemotiveerde reactie van Adidas + een correcte levering van mijn volgende bestelling.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)