ENECO BELGIE Battelsesteenweg 455 I, MECHELEN


Deze klacht is Publiek

  • B. J. Aan ENECO BELGIE

    er is een fout gebeurd met mijn afrekening-factuur.ze hebben 2jaar geen gas aangerekend en nu komen ze met een afrekening van bijna 2000€. de meterstanden zijn altijd opgenomen door eandis. ik kan dat en wil dit niet in 1keer betalen.De fout ligt niet bij mij. Ik probeer die al 2weken te bellen maar constant een bandje. en op mails reageren ze ook niet.

    Omschrijving van uw klacht

    er is een fout gebeurd met mijn afrekening-factuur.ze hebben 2jaar geen gas aangerekend en nu komen ze met een afrekening van bijna 2000€. de meterstanden zijn altijd opgenomen door eandis. ik kan dat en wil dit niet in 1keer betalen.De fout ligt niet bij mij. Ik probeer die al 2weken te bellen maar constant een bandje. en op mails reageren ze ook niet.

    Gewenste oplossing

    dat ze eerst en vooral de fout toegeven. en dan kijken naar een spreiding van die betaling.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)