BOFROST Wingepark 27, ROTSELAAR


Deze klacht is Publiek

  • T. M. Aan BOFROST

    Enkele maanden geleden bestelde ik eenmalig een levering bij Bofrost naar aanleiding van een voordeelactie voor nieuwe klanten. Na die eerste levering heb ik het contract stopgezet. Desondanks zat er een tijd later een briefje van een bezorger in de bus: dat hij aan de deur was geweest maar ik was niet thuis. Daarop nam ik zelf contact op met de klantendienst. Ik legde de situatie uit en ze verzekerde me dat het niet meer zou gebeuren. Niet lang daarna kreeg ik telefoon van Bofrost, met de vraag wanneer de volgende levering ingepland mocht worden. Opnieuw legde ik de situatie uit, opnieuw met de garantie dat het niet meer zou gebeuren. Wederom kreeg ik een briefje in de bus van een teleurgestelde bezorger. Daarna kreeg ik wéér meermaals telefoon: als je niet opneemt, bellen ze dagelijks terug. Iedere keer leg ik de situatie uit, dan duurt het weer een week of twee voor ze terugbellen. Iedere keer met de garantie dat het niet meer zal gebeuren. Bij mijn laatste telefoontje twee weken geleden stelde ik expliciet de vraag mijn telefoonnummer en gegevens te verwijderen, waartoe ze GDPR-conform verplicht zijn. Opnieuw: de garantie dat dat zou gebeuren. Vandaag heb ik van Bofrost twee gemiste oproepen op mijn gsm.

    Omschrijving van uw klacht

    Enkele maanden geleden bestelde ik eenmalig een levering bij Bofrost naar aanleiding van een voordeelactie voor nieuwe klanten. Na die eerste levering heb ik het contract stopgezet. Desondanks zat er een tijd later een briefje van een bezorger in de bus: dat hij aan de deur was geweest maar ik was niet thuis. Daarop nam ik zelf contact op met de klantendienst. Ik legde de situatie uit en ze verzekerde me dat het niet meer zou gebeuren. Niet lang daarna kreeg ik telefoon van Bofrost, met de vraag wanneer de volgende levering ingepland mocht worden. Opnieuw legde ik de situatie uit, opnieuw met de garantie dat het niet meer zou gebeuren. Wederom kreeg ik een briefje in de bus van een teleurgestelde bezorger. Daarna kreeg ik wéér meermaals telefoon: als je niet opneemt, bellen ze dagelijks terug. Iedere keer leg ik de situatie uit, dan duurt het weer een week of twee voor ze terugbellen. Iedere keer met de garantie dat het niet meer zal gebeuren. Bij mijn laatste telefoontje twee weken geleden stelde ik expliciet de vraag mijn telefoonnummer en gegevens te verwijderen, waartoe ze GDPR-conform verplicht zijn. Opnieuw: de garantie dat dat zou gebeuren. Vandaag heb ik van Bofrost twee gemiste oproepen op mijn gsm.

    Gewenste oplossing

    Ik wil in eerste instantie niet meer lastiggevallen worden en wil dat zij al mijn persoonsgegevens verwijderen. Daarnaast eis ik een principiële schadevergoeding van €250, wat billijk is gezien het hier gaat om een flagrante schending van de GDPR.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BOFROST Aan T. M.

    Betreft schrapping uit ons klantenbestand Uw ref CPTBE00544106-33 Klant Dhr Morien Guido Gezellelaan 11 3010 Kessel-Lo Bedankt om ons op de hoogte te brengen. Graag hadden we de heer Morien volgend antwoord willen overmaken. Geachte heer Morien Vooreerst onze excuses dat u op een onaangename manier in contact bent gekomen met bofrost*. Graag wensen we te vermelden dat bofrost* de vragen van onze klanten en consumenten ernstig nemen. We betreuren dan ook dat dit in uw situatie niet correct is verlopen. We hebben uw vraag om uw gegevens te schrappen en de leveringen stop te zetten goed ontvangen. Ik kan u bij deze bevestigen dat we de nodige stappen hebben ondernomen. Dit schrijven geldt als bewijs van het verwijderen van de levering en het verwijderen van de gegevens uit onze active directory. De reden dat dit niet correct is gebeurd is het gevolg van een menselijke fout. Onze medewerker had u een foute status toegewezen waardoor men u op regelmatige basis contacteerde in plaats van de service stop te zetten. We hebben zoals hierboven vermeld dit ondertussen voor u in orde gebracht. Onze medewerker heeft hierover een nieuwe bijkomende briefing gekregen om zulke vervelende situaties te vermijden in de toekomst. We wensen u dan ook te bedanken om ons alsnog op de hoogte te brengen. Graag verwijs ik u nog naar de dienst Do Not Call Me, s:www.dncm.be/nl/. De wet verplicht bedrijven en organisaties, die via telefoon commerciele aanbiedingen doen, deze lijst te gebruiken. Zij halen je telefoonnummer en naam uit hun belbestanden en zullen je niet meer bellen voor hun producten, diensten of speciale promoties. Ik heb uw nummer ook in onze interne bel me niet meer lijst verwerkt. Uw gegevens zullen enkel gebruikt worden voor de verwerking van uw vraag. Mocht u nog vragen hebben sta ik graag ter uwer beschikking en hoop u hiermee voldoende van dienst geweest te zijn. Met vriendelijke groet. Jeroen bofrost* Benelux Certified Data Protection Officer Registratienummer UV46YARE privacy@bofrost.be 0032/16 981 919 bofrost.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke en/of wettelijk beschermde informatie. Indien u niet de juiste geadresseerde bent of deze e-mail per vergissing gekregen heeft, gelieve dan onmiddellijk de afzender te informeren en de e-mail te vernietigen. Kopieren of verspreiden van de inhoud van de e-mail is strikt verboden. This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.

    Betreft schrapping uit ons klantenbestand Uw ref CPTBE00544106-33 Klant Dhr Morien Guido Gezellelaan 11 3010 Kessel-Lo Bedankt om ons op de hoogte te brengen. Graag hadden we de heer Morien volgend antwoord willen overmaken. Geachte heer Morien Vooreerst onze excuses dat u op een onaangename manier in contact bent gekomen met bofrost*. Graag wensen we te vermelden dat bofrost* de vragen van onze klanten en consumenten ernstig nemen. We betreuren dan ook dat dit in uw situatie niet correct is verlopen. We hebben uw vraag om uw gegevens te schrappen en de leveringen stop te zetten goed ontvangen. Ik kan u bij deze bevestigen dat we de nodige stappen hebben ondernomen. Dit schrijven geldt als bewijs van het verwijderen van de levering en het verwijderen van de gegevens uit onze active directory. De reden dat dit niet correct is gebeurd is het gevolg van een menselijke fout. Onze medewerker had u een foute status toegewezen waardoor men u op regelmatige basis contacteerde in plaats van de service stop te zetten. We hebben zoals hierboven vermeld dit ondertussen voor u in orde gebracht. Onze medewerker heeft hierover een nieuwe bijkomende briefing gekregen om zulke vervelende situaties te vermijden in de toekomst. We wensen u dan ook te bedanken om ons alsnog op de hoogte te brengen. Graag verwijs ik u nog naar de dienst Do Not Call Me, s:www.dncm.be/nl/. De wet verplicht bedrijven en organisaties, die via telefoon commerciele aanbiedingen doen, deze lijst te gebruiken. Zij halen je telefoonnummer en naam uit hun belbestanden en zullen je niet meer bellen voor hun producten, diensten of speciale promoties. Ik heb uw nummer ook in onze interne bel me niet meer lijst verwerkt. Uw gegevens zullen enkel gebruikt worden voor de verwerking van uw vraag. Mocht u nog vragen hebben sta ik graag ter uwer beschikking en hoop u hiermee voldoende van dienst geweest te zijn. Met vriendelijke groet. Jeroen bofrost* Benelux Certified Data Protection Officer Registratienummer UV46YARE privacy@bofrost.be 0032/16 981 919 bofrost.be Deze e-mail bevat vertrouwelijke en/of wettelijk beschermde informatie. Indien u niet de juiste geadresseerde bent of deze e-mail per vergissing gekregen heeft, gelieve dan onmiddellijk de afzender te informeren en de e-mail te vernietigen. Kopieren of verspreiden van de inhoud van de e-mail is strikt verboden. This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)