Beschadiging tijdens onderhoud/herstel

BUDERUS Ambachtenlaan 42a, HEVERLEE


Deze klacht is Publiek

  • N. V. Aan BUDERUS

    De onderhoudstechnieker die op 15/10/18 kwam om een lek te herstellen, heeft bij dit “herstel” de communicatie tussen thermostaat en ketel verstoord/ beschadigd, waardoor ons huis in een sauna veranderde. Bij poging tot contact kon er niets gebeuren en had men geen oog voor de problemen die dit voor ons gezin met 3 jonge kids veroorzaakt. We konden enkel opnieuw betalen en nieuwe afspraak aanvragen, zonder enige garantie. Hiervoor zou mijn man nogmaals een dag vrij moeten nemen en dit zou niet binnen de 3 dagen mogelijk zijn. Ondertussen hebben we noodgedwongen ons warme water moeten afsluiten en moeten we zelf een oplossing vinden voor dit probleem.

    Omschrijving van uw klacht

    De onderhoudstechnieker die op 15/10/18 kwam om een lek te herstellen, heeft bij dit “herstel” de communicatie tussen thermostaat en ketel verstoord/ beschadigd, waardoor ons huis in een sauna veranderde. Bij poging tot contact kon er niets gebeuren en had men geen oog voor de problemen die dit voor ons gezin met 3 jonge kids veroorzaakt. We konden enkel opnieuw betalen en nieuwe afspraak aanvragen, zonder enige garantie. Hiervoor zou mijn man nogmaals een dag vrij moeten nemen en dit zou niet binnen de 3 dagen mogelijk zijn. Ondertussen hebben we noodgedwongen ons warme water moeten afsluiten en moeten we zelf een oplossing vinden voor dit probleem.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 150,00

    Wij wensen dat de gemaakte schade hersteld wordt (zo snel mogelijk) en een vergoeding voor alle dagen dat wij zonder warm water moeten doorbrengen.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)