afgesloten Succesvol

ADIDAS BELGIUM Atomiumsquare 330, Brussel


Deze klacht is Publiek

  • A. V. Aan ADIDAS BELGIUM

    ik heb een Adidas broek gekocht in Sport direct ,Bredabaan 1201 2900 Schoten , na een paar maanden reeds gedragen te hebben is mijn fitness broek helemaal haar kleur verloren , nu ben ik naar de winkel terug geweest en daar konden ze me geen terugname van deze broek garanderen en ook geen tussenkomst . Ik ben heel teleurgesteld in Adidas omdat ik nog broeken heb van jullie merk en ik was een heel tevreden klant . wat is jullie besluit ?

    Omschrijving van uw klacht

    ik heb een Adidas broek gekocht in Sport direct ,Bredabaan 1201 2900 Schoten , na een paar maanden reeds gedragen te hebben is mijn fitness broek helemaal haar kleur verloren , nu ben ik naar de winkel terug geweest en daar konden ze me geen terugname van deze broek garanderen en ook geen tussenkomst . Ik ben heel teleurgesteld in Adidas omdat ik nog broeken heb van jullie merk en ik was een heel tevreden klant . wat is jullie besluit ?

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 28,00

    Volledige terugbetaling of andere broek

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
  • ADIDAS BELGIUM Aan A. V.

    Beste, Deze klacht moet bij sports direct opgenomen worden. Mvg, Ken, This e-mail or any attachments may contain confidential or privileged information. Unless you are the intended recipient, you may not disclose, copy or use any information herein. If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately by reply and delete the e-mail from your system.

    Beste, Deze klacht moet bij sports direct opgenomen worden. Mvg, Ken, This e-mail or any attachments may contain confidential or privileged information. Unless you are the intended recipient, you may not disclose, copy or use any information herein. If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately by reply and delete the e-mail from your system.

  • A. V. Aan ADIDAS BELGIUM

    Geachte Adidas Belgium , ik heb de klacht voorgelegd aan Sports direct , en zij wilde me geen oplossing voorstellen voor hen is dit een uitgemaakte zaak . De broek is van Adidas en jullie moeten instaan voor dit probleem , volgens hem. Mijn vertrouwen dat ik had in Adidas (want ik heb meerdere outfits en schoenen van Adidas en was er altijd tevreden over ) is stillaan over . Een sportbroek moet echt wel langer dan één jaar meegaan ik draag ze maar 1 keer per week want de andere twee dagen dat ik sport heb ik 2 andere outfits van Adidas waar niks aan is . Als er geen oplossing komt voor mijn probleem verkies ik in het vervolg een ander merk .Mvg Anneke

    Geachte Adidas Belgium , ik heb de klacht voorgelegd aan Sports direct , en zij wilde me geen oplossing voorstellen voor hen is dit een uitgemaakte zaak . De broek is van Adidas en jullie moeten instaan voor dit probleem , volgens hem. Mijn vertrouwen dat ik had in Adidas (want ik heb meerdere outfits en schoenen van Adidas en was er altijd tevreden over ) is stillaan over . Een sportbroek moet echt wel langer dan één jaar meegaan ik draag ze maar 1 keer per week want de andere twee dagen dat ik sport heb ik 2 andere outfits van Adidas waar niks aan is . Als er geen oplossing komt voor mijn probleem verkies ik in het vervolg een ander merk .Mvg Anneke

  • ADIDAS BELGIUM Aan A. V.

    Beste Anneke, Ik betreur het zeer dat de klanten service bij Sports direct u niet wil verder helpen. Toch is deze aankoop bij hun gebeurd en moeten zij instaan voor de garantie op het artikel. Ik hoop ten zeerste dat u u vertrouwen behoud in ons merk en hoop ik oprecht dat u in de toekomst in 1 van onze officiele verkoopspunten terecht komt waar u wel een correcte dienst na verkoop krijgt. Met vriendelijke groeten, adidas Belgium, This e-mail or any attachments may contain confidential or privileged information. Unless you are the intended recipient, you may not disclose, copy or use any information herein. If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately by reply and delete the e-mail from your system.

    Beste Anneke, Ik betreur het zeer dat de klanten service bij Sports direct u niet wil verder helpen. Toch is deze aankoop bij hun gebeurd en moeten zij instaan voor de garantie op het artikel. Ik hoop ten zeerste dat u u vertrouwen behoud in ons merk en hoop ik oprecht dat u in de toekomst in 1 van onze officiele verkoopspunten terecht komt waar u wel een correcte dienst na verkoop krijgt. Met vriendelijke groeten, adidas Belgium, This e-mail or any attachments may contain confidential or privileged information. Unless you are the intended recipient, you may not disclose, copy or use any information herein. If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately by reply and delete the e-mail from your system.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)