TOM & CO Zoning 4 - Broekooi 120, ASSE
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

C. V.

aan: TOM & CO

05/09/2018

05/09/2018 ben ik in de Tom&co een vogelspeeltje met eten gaan kopen voor mijn vogel. Thuis gekomen hang ik het direct in de kooi, dan kijk ik deftig het etiket op de verpakking. Staat er "best before oct. 2015" ! Dan zie ik dat het een etiket is dat op een andere etiket plakt, kijk ik etiket eronder, staat er "best before oct. 2014". Heb via messenger Al een bericht met foto gestuurd. Ronduit schandalig dat ze dit doen!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 7,39
  • Compensatie en vooral eerlijkheid van Tom&co met hun voeding voor dieren.

Berichten (1)

TOM & CO

aan: C. V.

19/09/2018

Beste, De klant heeft ons ook gecontacteerd via Facebook en we hebben een antwoord/oplossing gegeven: Goeiemiddag Cath, In welke winkel hebt u dit gekocht? Het is echt niet het doel om vervallen producten in onze winkels te verkopen. We zullen dit met het leverancier nakijken. U kan natuurlijk naar de winkel met het product en het ticket teruggaan om terugbetaald te woorden. Met vriendelijke groeten Het TomandCo team Mvg, Customer Service Disclaimer Dit e-mailbericht en alle documenten die ermee verzonden worden, zijn vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor gebruik door de persoon of de onderneming waaraan ze geadresseerd zijn. Indien deze e-mail verkeerdelijk bij u terechtkomt, gelieve de afzender te verwittigen en deze bestanden van uw computer te verwijderen. Ce message e-mail ainsi que tous les fichiers transmis sont confidentiels et uniquement destinés à l'usage de la personne ou de l'entité à qui ils sont adressés. Si vous avez reçu ce message e-mail par erreur, veuillez en informer l'expéditeur et le supprimer de tout ordinateur. This e-mail and any files transmitted with it are confidential and intended solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed. If you have received this e-mail in error please notify the sender and delete the material from any computer.