alarm werkt niet zonder meldkamer

afgesloten Niet succesvol

VERISURE


Deze klacht is Publiek

  • M. C. Aan VERISURE

    In mei 15 heb ik een alarmsysteem van Verisure gekocht met een tweejaarlijks huurcontract voor aansluiting op de meldkamer.In dec 17 heb ik dit contract opgezegd.In aug 18 werkt het alarm niet meer,vermoedelijk omdat de batterijen moeten worden vervangen.Verisure wil zelf de batterijen niet vervangen.Verisure staat niet toe dat ik de batterijen via hun webshop koop zonder dat ik het meldkamercontract vernieuw(inbreuk tegen wet op koppelverkoop).Tenslotte wil verisure mij de installatiecode van het alarmsysteem niet geven, wat wettelijk verplicht is(KB 25 april 2007) zodat ik zonder problemen de batteijen zelf kan vervangen.

    Omschrijving van uw klacht

    In mei 15 heb ik een alarmsysteem van Verisure gekocht met een tweejaarlijks huurcontract voor aansluiting op de meldkamer.In dec 17 heb ik dit contract opgezegd.In aug 18 werkt het alarm niet meer,vermoedelijk omdat de batterijen moeten worden vervangen.Verisure wil zelf de batterijen niet vervangen.Verisure staat niet toe dat ik de batterijen via hun webshop koop zonder dat ik het meldkamercontract vernieuw(inbreuk tegen wet op koppelverkoop).Tenslotte wil verisure mij de installatiecode van het alarmsysteem niet geven, wat wettelijk verplicht is(KB 25 april 2007) zodat ik zonder problemen de batteijen zelf kan vervangen.

    Gewenste oplossing

    Ik eis minimaal dat ik bij hen alle nodige batterijen kan bestellen (NU en LATER ook bij een nieuwe vervanging).Verder vraag ik ook de installatiecode zodat ik niet moet "inbreken" in het beveiligde systeem en de batterijen zelf kan vervangen zonder problemen

  • M. C. Aan VERISURE

    Bedankt voor het vlugge antwoord.Ik noteer dat jullie geen batterijen voor het alarmsysteem willen verkopen omdat ik het meldingscontract heb opgezegd.Ik lees in jullie antwoord dat het alarmsysteem lokaal zonder meldingskamer kan werken.Daarvoor moeten de batterijen regelmatig worden vervangen.Juliie delen wel niet mee hoe ik de batterijen in het beveiligd systeem kan vervangen en jullie geven ook de beveiligingscode niet -alhoewel dit wettelijk is verplicht-zodat ik zonder 'in te breken' in het systeem -de batterijen kan vervangen.Wel reageren jullie met een lange tekst over art 10.1 van de Alg.Voorwaarden. In de Alg.Voorwaarden van mijn overeenkomst staat in 10.1 iets heel anders nl 2 zinnen over de activering van het alarmsysteem.Ook spreken jullie over een 3jaarscontract, terwijl art 3.1 van de alg.voorwaarden over een 2 jaarsovereenkomst spreekt.Mijn vraag hoe ik de batterijen kan installeren zonder problemen en mijn vraag naar de installatiecode werden niet beantwoord.

    Bedankt voor het vlugge antwoord.Ik noteer dat jullie geen batterijen voor het alarmsysteem willen verkopen omdat ik het meldingscontract heb opgezegd.Ik lees in jullie antwoord dat het alarmsysteem lokaal zonder meldingskamer kan werken.Daarvoor moeten de batterijen regelmatig worden vervangen.Juliie delen wel niet mee hoe ik de batterijen in het beveiligd systeem kan vervangen en jullie geven ook de beveiligingscode niet -alhoewel dit wettelijk is verplicht-zodat ik zonder 'in te breken' in het systeem -de batterijen kan vervangen.Wel reageren jullie met een lange tekst over art 10.1 van de Alg.Voorwaarden. In de Alg.Voorwaarden van mijn overeenkomst staat in 10.1 iets heel anders nl 2 zinnen over de activering van het alarmsysteem.Ook spreken jullie over een 3jaarscontract, terwijl art 3.1 van de alg.voorwaarden over een 2 jaarsovereenkomst spreekt.Mijn vraag hoe ik de batterijen kan installeren zonder problemen en mijn vraag naar de installatiecode werden niet beantwoord.

  • VERISURE Aan M. C.

    MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAIL Cher client, Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demande dans les meilleurs délais. Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés) Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ou consultez My Pages. Vous avez une communication urgente pour notre centrale d'alarme ? N'hésitez pas à envoyer un mail à alarm@verisure.be Geachte klant, Bedankt voor uw e-mail! Wij hebben deze goed ontvangen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen. Onze klantendienst is open van maandag tot en met vrijdag van 08u00 tot 19u00 (uitgezonderd feesagen). Wilt u 24/7 toegang tot uw gegevens? Download dan nu de Verisure App of raadpleeg My Pages. Hebt u een dringend bericht voor onze alarmcentrale? Mail ons dan gerust op alarm@verisure.be Cordialement, Met vriendelijke groeten, Team Verisure 078 365 7 24 Securitas Direct SA/NV Rue de la FuséeRaketstraat 64-66 B-1130 Brussels Phone: 078 365 7 24 Fax: +32 (0)2 270 31 12 New Website www.securitas-direct.be Autorisation comme entreprise de gardiennageErkenning als beveiligingsonderneming: 20.1325.07 Agréation comme entreprise de sécuritéErkenning als bewakingsonderneming: 16.1025.11 ---------------------------------------- Klacht: alarm werkt niet zonder meldkamer (CPTBE00501468-75)

    MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAIL Cher client, Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demande dans les meilleurs délais. Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés) Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ou consultez My Pages. Vous avez une communication urgente pour notre centrale d'alarme ? N'hésitez pas à envoyer un mail à alarm@verisure.be Geachte klant, Bedankt voor uw e-mail! Wij hebben deze goed ontvangen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen. Onze klantendienst is open van maandag tot en met vrijdag van 08u00 tot 19u00 (uitgezonderd feesagen). Wilt u 24/7 toegang tot uw gegevens? Download dan nu de Verisure App of raadpleeg My Pages. Hebt u een dringend bericht voor onze alarmcentrale? Mail ons dan gerust op alarm@verisure.be Cordialement, Met vriendelijke groeten, Team Verisure 078 365 7 24 Securitas Direct SA/NV Rue de la FuséeRaketstraat 64-66 B-1130 Brussels Phone: 078 365 7 24 Fax: +32 (0)2 270 31 12 New Website www.securitas-direct.be Autorisation comme entreprise de gardiennageErkenning als beveiligingsonderneming: 20.1325.07 Agréation comme entreprise de sécuritéErkenning als bewakingsonderneming: 16.1025.11 ---------------------------------------- Klacht: alarm werkt niet zonder meldkamer (CPTBE00501468-75)

  • VERISURE Aan M. C.

    MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAIL Cher client, Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demande dans les meilleurs délais. Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés) Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ou consultez My Pages. Vous avez une communication urgente pour notre centrale d'alarme ? N'hésitez pas à envoyer un mail à alarm@verisure.be Geachte klant, Bedankt voor uw e-mail! Wij hebben deze goed ontvangen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen. Onze klantendienst is open van maandag tot en met vrijdag van 08u00 tot 19u00 (uitgezonderd feesagen). Wilt u 24/7 toegang tot uw gegevens? Download dan nu de Verisure App of raadpleeg My Pages. Hebt u een dringend bericht voor onze alarmcentrale? Mail ons dan gerust op alarm@verisure.be Cordialement, Met vriendelijke groeten, Team Verisure 078 365 7 24 Securitas Direct SA/NV Rue de la FuséeRaketstraat 64-66 B-1130 Brussels Phone: 078 365 7 24 Fax: +32 (0)2 270 31 12 New Website www.securitas-direct.be Autorisation comme entreprise de gardiennageErkenning als beveiligingsonderneming: 20.1325.07 Agréation comme entreprise de sécuritéErkenning als bewakingsonderneming: 16.1025.11 ---------------------------------------- Klacht: alarm werkt niet zonder meldkamer (CPTBE00501468-75) MARYKE COMEYNE

    MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAIL Cher client, Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demande dans les meilleurs délais. Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés) Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ou consultez My Pages. Vous avez une communication urgente pour notre centrale d'alarme ? N'hésitez pas à envoyer un mail à alarm@verisure.be Geachte klant, Bedankt voor uw e-mail! Wij hebben deze goed ontvangen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen. Onze klantendienst is open van maandag tot en met vrijdag van 08u00 tot 19u00 (uitgezonderd feesagen). Wilt u 24/7 toegang tot uw gegevens? Download dan nu de Verisure App of raadpleeg My Pages. Hebt u een dringend bericht voor onze alarmcentrale? Mail ons dan gerust op alarm@verisure.be Cordialement, Met vriendelijke groeten, Team Verisure 078 365 7 24 Securitas Direct SA/NV Rue de la FuséeRaketstraat 64-66 B-1130 Brussels Phone: 078 365 7 24 Fax: +32 (0)2 270 31 12 New Website www.securitas-direct.be Autorisation comme entreprise de gardiennageErkenning als beveiligingsonderneming: 20.1325.07 Agréation comme entreprise de sécuritéErkenning als bewakingsonderneming: 16.1025.11 ---------------------------------------- Klacht: alarm werkt niet zonder meldkamer (CPTBE00501468-75) MARYKE COMEYNE

  • M. C. Aan VERISURE

    De batterijen voor de sirene en voor de rookmelder vind ik niet in de gewone handelszaken.Ik weet ook niet of sirene 1 of sirene geinstalleerd is. Uw klantendienst is bedroevend klantontvriendelijk. U hebt een batterijgids om de batterijen te vervangen maar wilt hem niet sturen omdat ik de meldkamer opgezegd heb.Ook een technisch installatieplan verstuurt u niet, zelfs niet de specificaties van de batterijen ..Mijn alrmsysteem voor meer dan 1200 euro drie jaar geleden aangekocht, werkt nog altijd niet omdat u geen nieuwe batterijen wilt verkopen.

    De batterijen voor de sirene en voor de rookmelder vind ik niet in de gewone handelszaken.Ik weet ook niet of sirene 1 of sirene geinstalleerd is. Uw klantendienst is bedroevend klantontvriendelijk. U hebt een batterijgids om de batterijen te vervangen maar wilt hem niet sturen omdat ik de meldkamer opgezegd heb.Ook een technisch installatieplan verstuurt u niet, zelfs niet de specificaties van de batterijen ..Mijn alrmsysteem voor meer dan 1200 euro drie jaar geleden aangekocht, werkt nog altijd niet omdat u geen nieuwe batterijen wilt verkopen.

  • VERISURE Aan M. C.

    MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAIL Cher client, Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demande dans les meilleurs délais. Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés) Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ou consultez My Pages. Vous avez une communication urgente pour notre centrale d'alarme ? N'hésitez pas à envoyer un mail à alarm@verisure.be Geachte klant, Bedankt voor uw e-mail! Wij hebben deze goed ontvangen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen. Onze klantendienst is open van maandag tot en met vrijdag van 08u00 tot 19u00 (uitgezonderd feesagen). Wilt u 24/7 toegang tot uw gegevens? Download dan nu de Verisure App of raadpleeg My Pages. Hebt u een dringend bericht voor onze alarmcentrale? Mail ons dan gerust op alarm@verisure.be Cordialement, Met vriendelijke groeten, Team Verisure 078 365 7 24 Securitas Direct SA/NV Rue de la FuséeRaketstraat 64-66 B-1130 Brussels Phone: 078 365 7 24 Fax: +32 (0)2 270 31 12 New Website www.securitas-direct.be Autorisation comme entreprise de gardiennageErkenning als beveiligingsonderneming: 20.1325.07 Agréation comme entreprise de sécuritéErkenning als bewakingsonderneming: 16.1025.11 ---------------------------------------- Klacht: alarm werkt niet zonder meldkamer (CPTBE00501468-75) MARYKE COMEYNE heeft geantwoord op uw e-mail. Beheerd via   Over ons alarm werkt niet zonder meldkamer VERISURE Datum 21/10/2018 17:03:14 Van MARYKE COMEYNE Aan VERISURE Bericht De batterijen voor de sirene en voor de rookmelder vind ik niet in de gewone handelszaken.Ik weet ook niet of sirene 1 of sirene geinstalleerd is. Uw klantendienst is bedroevend klantontvriendelijk.

    MERCI POUR VOTRE E-MAIL - BEDANKT VOOR UW E-MAIL Cher client, Merci pour votre e-mail ! Nous vous confirmons sa bonne réception. Nous allons traiter votre demande dans les meilleurs délais. Notre service clientèle est ouvert du lundi au vendredi de 08h00 à 19h00 (sauf jours fériés) Voulez-vous un accès 24/7 à toutes vos données ? Téléchargez maintenant l'App Verisure ou consultez My Pages. Vous avez une communication urgente pour notre centrale d'alarme ? N'hésitez pas à envoyer un mail à alarm@verisure.be Geachte klant, Bedankt voor uw e-mail! Wij hebben deze goed ontvangen. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen. Onze klantendienst is open van maandag tot en met vrijdag van 08u00 tot 19u00 (uitgezonderd feesagen). Wilt u 24/7 toegang tot uw gegevens? Download dan nu de Verisure App of raadpleeg My Pages. Hebt u een dringend bericht voor onze alarmcentrale? Mail ons dan gerust op alarm@verisure.be Cordialement, Met vriendelijke groeten, Team Verisure 078 365 7 24 Securitas Direct SA/NV Rue de la FuséeRaketstraat 64-66 B-1130 Brussels Phone: 078 365 7 24 Fax: +32 (0)2 270 31 12 New Website www.securitas-direct.be Autorisation comme entreprise de gardiennageErkenning als beveiligingsonderneming: 20.1325.07 Agréation comme entreprise de sécuritéErkenning als bewakingsonderneming: 16.1025.11 ---------------------------------------- Klacht: alarm werkt niet zonder meldkamer (CPTBE00501468-75) MARYKE COMEYNE heeft geantwoord op uw e-mail. Beheerd via   Over ons alarm werkt niet zonder meldkamer VERISURE Datum 21/10/2018 17:03:14 Van MARYKE COMEYNE Aan VERISURE Bericht De batterijen voor de sirene en voor de rookmelder vind ik niet in de gewone handelszaken.Ik weet ook niet of sirene 1 of sirene geinstalleerd is. Uw klantendienst is bedroevend klantontvriendelijk.

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)