GENERAL MOTORS BELGIUM Prins Boudewijnlaan 24 B, KONTICH


Deze klacht is Publiek

  • J. D. Aan GENERAL MOTORS BELGIUM

    Op de jaarlijkse keuring werd een lek aan een schokdemper van mijn wagen (Opel Astra Opc - bouwjaar 2007) vastgesteld. De keuring werd gedaan op 7 augustus te Tienen. Onmiddellijk mijn Opel garage gecontacteerd, maar Opel kan tot op heden geen geschikte schokdemper leveren. Het voorlopig keuringsbewijs is ondertussen vervallen. Ik vraag voor een oplossing zodat ik mij toch kan verplaatsen (bij voorkeur vervangwagen omdat ik veel moeilijke verplaatsingen moet doen). Opel weigert halsstarrig. Enkel tegen betaling kan ik een vervangwagen krijgen. De klantendienst had ik al op de hoogte gebracht van een hoogst waarschijnlijke afkeuring bij herkeuring; zelfs met bestelbon van het onderdeel. Waarom zou ik extra moeten betalen als Opel in gebreke blijft?

    Omschrijving van uw klacht

    Op de jaarlijkse keuring werd een lek aan een schokdemper van mijn wagen (Opel Astra Opc - bouwjaar 2007) vastgesteld. De keuring werd gedaan op 7 augustus te Tienen. Onmiddellijk mijn Opel garage gecontacteerd, maar Opel kan tot op heden geen geschikte schokdemper leveren. Het voorlopig keuringsbewijs is ondertussen vervallen. Ik vraag voor een oplossing zodat ik mij toch kan verplaatsen (bij voorkeur vervangwagen omdat ik veel moeilijke verplaatsingen moet doen). Opel weigert halsstarrig. Enkel tegen betaling kan ik een vervangwagen krijgen. De klantendienst had ik al op de hoogte gebracht van een hoogst waarschijnlijke afkeuring bij herkeuring; zelfs met bestelbon van het onderdeel. Waarom zou ik extra moeten betalen als Opel in gebreke blijft?

    Gewenste oplossing

    Gratis vervangwagen zolang het onderdeel niet geleverd en geplaatst is.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)