Terugbetaling product dat niet voorradig is

afgesloten Succesvol

BLANCHEPORTE


Deze klacht is Publiek

  • N. D. Aan BLANCHEPORTE

    Het product dat ik bestelde blijkt niet voorradig. Dat moet ik zelf achter vragen omdat de levering uitblijft.Terugbetaling wordt mij per mail beloofd binnen de paar dagen. Een week later nog steeds geen terugbetaling. Ik mail en bel. De telefoniste noteert mijn rekeningnummer en belooft onmiddellijke terugbetaling. Nu 2 dagen later is er nog niets te zien van terugstorting. Ik verwijt Blancheport een slechte service, loze beloften, geen eigen initiatief tot communicatie en uitstel van terugbetaling.

    Omschrijving van uw klacht

    Het product dat ik bestelde blijkt niet voorradig. Dat moet ik zelf achter vragen omdat de levering uitblijft.Terugbetaling wordt mij per mail beloofd binnen de paar dagen. Een week later nog steeds geen terugbetaling. Ik mail en bel. De telefoniste noteert mijn rekeningnummer en belooft onmiddellijke terugbetaling. Nu 2 dagen later is er nog niets te zien van terugstorting. Ik verwijt Blancheport een slechte service, loze beloften, geen eigen initiatief tot communicatie en uitstel van terugbetaling.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 14,23

    Onmiddellijke en volledige terugbetaling van de 14,23€ die ik betaalde bij de bestelling.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • BLANCHEPORTE Aan N. D.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • BLANCHEPORTE Aan N. D.

    Beste mevrouw Depauw Bedankt voor uw mail. Er werd automatisch een waardebon opgemaakt t.w.v. 14,23 voor het uitverkocht artikel. Die wordt standaard via e-mail verstuurd met de vermelding dat u die kan gebruiken bij een volgende bestelling of een terugbetaling kan aanvragen. Ik heb dit voor u nagekeken en op 18 juli werd een aanvraag geregistreerd om het bedrag van 14,23 euro terug te betalen. Het kan tot maximum vijftien dagen duren voor u dit op uw rekeninguittreksels kunt zien. Mocht u dit niet ontvangen hebben, gelieve dan opnieuw contact met ons op te nemen. Ik hoop uw vraag te hebben beantwoord en blijf verder steeds tot uw dienst. Met vriendelijke groeten Barbara, Blancheporte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Terugbetaling product dat niet voorradig is (CPTBE00470025-60) U hebt een klacht ontvangen van Nathalie Depauw Beheerd via Over ons Terugbetaling product dat niet voorradig is BLANCHEPORTE Naam van de klant Nathalie Depauw Referentie klant BLANCHEPORTE 900187008 Adres klant corneel franckstraat 28 2100, DEURNE Beschrijving van de klacht Het product dat ik bestelde blijkt niet voorradig. Dat moet ik zelf achter vragen omdat de levering uitblijft.Terugbetaling wordt mij per mail beloofd binnen de paar dagen. Een week later nog steeds geen terugbetaling. Ik mail en bel. De telefoniste noteert mijn rekeningnummer en belooft onmiddellijke terugbetaling. Nu 2 dagen later is er nog niets te zien van terugstorting. Ik verwijt Blancheport een slechte service, loze beloften, geen eigen initiatief tot communicatie en uitstel van terugbetaling. Gewenste oplossing Onmiddellijke en volledige terugbetaling van de 14,23¤ die ik betaalde bij de bestelling. Betwist bedrag ¤ 14,23 Aankoopkanaal Online Bewijsstukken klacht blancheport.pdf Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00470025-60 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop

    Beste mevrouw Depauw Bedankt voor uw mail. Er werd automatisch een waardebon opgemaakt t.w.v. 14,23 voor het uitverkocht artikel. Die wordt standaard via e-mail verstuurd met de vermelding dat u die kan gebruiken bij een volgende bestelling of een terugbetaling kan aanvragen. Ik heb dit voor u nagekeken en op 18 juli werd een aanvraag geregistreerd om het bedrag van 14,23 euro terug te betalen. Het kan tot maximum vijftien dagen duren voor u dit op uw rekeninguittreksels kunt zien. Mocht u dit niet ontvangen hebben, gelieve dan opnieuw contact met ons op te nemen. Ik hoop uw vraag te hebben beantwoord en blijf verder steeds tot uw dienst. Met vriendelijke groeten Barbara, Blancheporte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Terugbetaling product dat niet voorradig is (CPTBE00470025-60) U hebt een klacht ontvangen van Nathalie Depauw Beheerd via Over ons Terugbetaling product dat niet voorradig is BLANCHEPORTE Naam van de klant Nathalie Depauw Referentie klant BLANCHEPORTE 900187008 Adres klant corneel franckstraat 28 2100, DEURNE Beschrijving van de klacht Het product dat ik bestelde blijkt niet voorradig. Dat moet ik zelf achter vragen omdat de levering uitblijft.Terugbetaling wordt mij per mail beloofd binnen de paar dagen. Een week later nog steeds geen terugbetaling. Ik mail en bel. De telefoniste noteert mijn rekeningnummer en belooft onmiddellijke terugbetaling. Nu 2 dagen later is er nog niets te zien van terugstorting. Ik verwijt Blancheport een slechte service, loze beloften, geen eigen initiatief tot communicatie en uitstel van terugbetaling. Gewenste oplossing Onmiddellijke en volledige terugbetaling van de 14,23¤ die ik betaalde bij de bestelling. Betwist bedrag ¤ 14,23 Aankoopkanaal Online Bewijsstukken klacht blancheport.pdf Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00470025-60 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop

  • N. D. Aan BLANCHEPORTE

    Beste Blancheporte, vandaag 26 juli 2018 heb ik het bedrag van 14,32 € ontvangen op mijn bankrekening. Dank voor de terugstorting. mvg Nathalie Depauw

    Beste Blancheporte, vandaag 26 juli 2018 heb ik het bedrag van 14,32 € ontvangen op mijn bankrekening. Dank voor de terugstorting. mvg Nathalie Depauw

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)