Pakket terug gestuurd , toch aanmalingen

BLANCHEPORTE


Deze klacht is Publiek

  • J. V. Aan BLANCHEPORTE

    Wik hadden balpennen besteld die kwamen 2 wekennlater toe . Die schreven helemaal niet , dus hebben we 4 dagen later het terug gestuurd , nu bewerenbze het niet te hebben ontvangen ... maar daar kan ik toch niets aan doen , volgens mij liegen ze zelf ... TOEVALLIG is dit niet toegekomen ..

    Omschrijving van uw klacht

    Wik hadden balpennen besteld die kwamen 2 wekennlater toe . Die schreven helemaal niet , dus hebben we 4 dagen later het terug gestuurd , nu bewerenbze het niet te hebben ontvangen ... maar daar kan ik toch niets aan doen , volgens mij liegen ze zelf ... TOEVALLIG is dit niet toegekomen ..

    Gewenste oplossing

    Stoppen aanmalingen sturen

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BLANCHEPORTE Aan J. V.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • BLANCHEPORTE Aan J. V.

    Beste mevrouw Vermote Ik heb uw e-mail goed ontvangen. Bij nazicht van uw bestellingen heb ik gemerkt dat het pakket dat u teruggestuurd heeft, nog niet is aangekomen bij onze dienst. Op welke datum heeft u het pakket teruggezonden en was dit via de post of via een afhaalpunt van Mondial Relay? Mag ik u vragen om het nummer dat op uw bewijs van terugzending staat, te willen doorsturen zodat we de nodige opzoekingen kunnen doen en eventueel uw rekening kunnen regulariseren. - U heeft teruggezonden via een afhaalpunt: u hebt een ticket ontvangen met daarop nummer, gelieve ons dat nummer te bezorgen - U heeft teruggezonden via de post op uw ticket staat een nummer dat begint met '3232...', gelieve ons dat nummer toe te sturen Gelieve ons onderstaande documenten te bezorgen indien u geen terugzendbewijsnummer kunt voorleggen: - een verklaring op eer en geweten dat het pakket werd teruggestuurd - een kopie van de voor- en achterzijde van uw identiteitskaart Die documenten heb ik nodig om een rechtzetting van uw dossier aan te vragen. Mag ik u vragen om het bedrag van 5,49 euro te betalen alstublieft? Het is zo dat de terugzendkost nog betaald moet worden, ook wanneer u een bestelling volledig hebt teruggestuurd. U mag uw betaling van 5,49 euro overmaken op onze rekening BE27 0017 6746 3773 met de mededeling +++185/0098/26091+++. Ik hoop uw vraag te hebben beantwoord en blijf verder tot uw dienst. Met vriendelijke groeten Barbara, Blancheporte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Pakket terug gestuurd , toch aanmalingen (CPTBE00451221-74) U hebt een klacht ontvangen van Julie Vermote Beheerd via Over ons Pakket terug gestuurd , toch aanmalingen BLANCHEPORTE Naam van de klant Julie Vermote Referentie klant BLANCHEPORTE 900177811 Adres klant Keiemdorpstraat 64 64 8600, KEIEM Beschrijving van de klacht Wik hadden balpennen besteld die kwamen 2 wekennlater toe . Die schreven helemaal niet , dus hebben we 4 dagen later het terug gestuurd , nu bewerenbze het niet te hebben ontvangen ... maar daar kan ik toch niets aan doen , volgens mij liegen ze zelf ... TOEVALLIG is dit niet toegekomen .. Gewenste oplossing Stoppen aanmalingen sturen Betwist bedrag ¤ 0,00 Aankoopkanaal Online Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00451221-74 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop

    Beste mevrouw Vermote Ik heb uw e-mail goed ontvangen. Bij nazicht van uw bestellingen heb ik gemerkt dat het pakket dat u teruggestuurd heeft, nog niet is aangekomen bij onze dienst. Op welke datum heeft u het pakket teruggezonden en was dit via de post of via een afhaalpunt van Mondial Relay? Mag ik u vragen om het nummer dat op uw bewijs van terugzending staat, te willen doorsturen zodat we de nodige opzoekingen kunnen doen en eventueel uw rekening kunnen regulariseren. - U heeft teruggezonden via een afhaalpunt: u hebt een ticket ontvangen met daarop nummer, gelieve ons dat nummer te bezorgen - U heeft teruggezonden via de post op uw ticket staat een nummer dat begint met '3232...', gelieve ons dat nummer toe te sturen Gelieve ons onderstaande documenten te bezorgen indien u geen terugzendbewijsnummer kunt voorleggen: - een verklaring op eer en geweten dat het pakket werd teruggestuurd - een kopie van de voor- en achterzijde van uw identiteitskaart Die documenten heb ik nodig om een rechtzetting van uw dossier aan te vragen. Mag ik u vragen om het bedrag van 5,49 euro te betalen alstublieft? Het is zo dat de terugzendkost nog betaald moet worden, ook wanneer u een bestelling volledig hebt teruggestuurd. U mag uw betaling van 5,49 euro overmaken op onze rekening BE27 0017 6746 3773 met de mededeling +++185/0098/26091+++. Ik hoop uw vraag te hebben beantwoord en blijf verder tot uw dienst. Met vriendelijke groeten Barbara, Blancheporte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Pakket terug gestuurd , toch aanmalingen (CPTBE00451221-74) U hebt een klacht ontvangen van Julie Vermote Beheerd via Over ons Pakket terug gestuurd , toch aanmalingen BLANCHEPORTE Naam van de klant Julie Vermote Referentie klant BLANCHEPORTE 900177811 Adres klant Keiemdorpstraat 64 64 8600, KEIEM Beschrijving van de klacht Wik hadden balpennen besteld die kwamen 2 wekennlater toe . Die schreven helemaal niet , dus hebben we 4 dagen later het terug gestuurd , nu bewerenbze het niet te hebben ontvangen ... maar daar kan ik toch niets aan doen , volgens mij liegen ze zelf ... TOEVALLIG is dit niet toegekomen .. Gewenste oplossing Stoppen aanmalingen sturen Betwist bedrag ¤ 0,00 Aankoopkanaal Online Bewijsstukken Geen documenten bijgevoegd Opmerkingen: Deze klacht is niet gemodereerd door Test-Aankoop en er zijn geen advocaten betrokken bij deze klacht. Deze klacht is publiek Klachten kunnen door de abonnee op elk moment publiek of privé gemaakt worden. Indien de klacht gemarkeerd is als privé, kan niemand de informatie bekijken op onze website. Bekijk de klacht. Bekijk alle publieke klachten op ons Klachtenbord. Gelieve op de normale manier te antwoorden op deze e-mail. Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten. CPTBE00451221-74 Vriendelijke groeten, Test-Aankoop

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)