probleem met garantie na aankoop volvo

afgesloten Niet succesvol Behandeld door Test-Aankoop 103098143

VOLVO John Kennedylaan 25, GENT


Deze klacht is Publiek

  • S. K. Aan VOLVO

    Ik ben een arbeider bij Volvo cars gent Sinds juni 2011 met vaste contract.mijn personnel Nummer is 32757. Ik had sinds Dec 2015 een ecar Volvo v40 als leasing auto voor 2 jaar. Ik wou de auto kopen na die periode en ben ik naar de dienst ecar geweest om te vragen hoe het moet en wat voor garantie dat ik zou hebben na de aankoop. Toen zei Philippe een werknemer van Volvo die er bij ecar werkte, dat ik zelfde garantie had als bij leasing periode maar voor 1jaar(bij leasing men hebt omnium verzekering, als er iets is met auto moeten ze gewoon garage binnen brengen en wordt die hersteld en betaald door leasing matsschaapij behalve de Banden) Dan vroeg ik aan hem of dat hij garantie papier kon voorleggen,zei hij van dat er eerste auto moest betaald worden en erna zou de leasing matsschaapij contract naar me sturen. Erna heb ik beslist en ging ik tot aankoop en heb ik auto betaald op 23 November 2017. Pas na 3 maanden van de aankoop op 20 Feb 2018 om precies te zijn heeft de leasing matsschaapij mail naar me gestuurd met garantie van de auto in bijlage wat ook abnormal is. Garantie was niet wat ze beloofd hadden door te zeggen als juist gelijk bij ecar en wat ik ook verwacht had. Maar had ik auto all 3 maanden geleden all betaald en kon ik niet zeggen van dat ik mijn geld terug wil anders zouden ze ook zeggen van ja je hebt de auto all betaald en zo maar niet kon. Dan heb ik garantie toch getekend en terug gestuurd naar de matsschaapij van op de ecar kantoor volvo gent. Dus nu na 3maanden te rijden verscheen er check teken op dashboard,bracht ik auto binnen in de garage.eerste instantie zeiden ze van dat het voor garantie was.dat ik niks moet betalen.ze zeiden dat ze contact op nemen met cargarantie en me zouden laten weten. Na paar dagen heb ik zelf gebeld naar de garage en toen zeiden ze van dat ik zelf moet betalen omdat de garantie contract het niet dekt en was maar basis contract.het kost 796 euro om te herstellen,egr koeler,darbij horende slangen,pakkingen en zovoort. (Deze check teken is vorige jaar ook verschenen en ze hebben dat in garage hersteld,ik vroeg aan hen over wat toen ging en bewijs ervan factuur of zo,maar de garage vindt het niet terug wel vinden ze van gewoon onderhoud die in oktober vorige jaar gebeurd was.ik vindt het ook raar dat ze daar niks terug vinden van de herstelling) Nu mijn vraag is, waarom hebben ze dat toen niet duidelijk gezegd van dat het maar basis contract was? Waarom zeiden ze toen iets anders dan nu?waarom hebben ze de garantie toen all niet voorgelgd bij aankoop? Waarom dan na 3 maanden later dan aankoop?is dit normaal? Ik hope echt uit mijn hart dat test aankoop me helpt en de zakken terecht zet.ik teken er echt op. Als jullie betaling bewijs,garantie van de auto,emails verkeer en offerte van de garage graag willen,wil ik het gerust naar jullie sturen. Alvast bedankt Mvg Khanal sagar

    Omschrijving van uw klacht

    Ik ben een arbeider bij Volvo cars gent Sinds juni 2011 met vaste contract.mijn personnel Nummer is 32757. Ik had sinds Dec 2015 een ecar Volvo v40 als leasing auto voor 2 jaar. Ik wou de auto kopen na die periode en ben ik naar de dienst ecar geweest om te vragen hoe het moet en wat voor garantie dat ik zou hebben na de aankoop. Toen zei Philippe een werknemer van Volvo die er bij ecar werkte, dat ik zelfde garantie had als bij leasing periode maar voor 1jaar(bij leasing men hebt omnium verzekering, als er iets is met auto moeten ze gewoon garage binnen brengen en wordt die hersteld en betaald door leasing matsschaapij behalve de Banden) Dan vroeg ik aan hem of dat hij garantie papier kon voorleggen,zei hij van dat er eerste auto moest betaald worden en erna zou de leasing matsschaapij contract naar me sturen. Erna heb ik beslist en ging ik tot aankoop en heb ik auto betaald op 23 November 2017. Pas na 3 maanden van de aankoop op 20 Feb 2018 om precies te zijn heeft de leasing matsschaapij mail naar me gestuurd met garantie van de auto in bijlage wat ook abnormal is. Garantie was niet wat ze beloofd hadden door te zeggen als juist gelijk bij ecar en wat ik ook verwacht had. Maar had ik auto all 3 maanden geleden all betaald en kon ik niet zeggen van dat ik mijn geld terug wil anders zouden ze ook zeggen van ja je hebt de auto all betaald en zo maar niet kon. Dan heb ik garantie toch getekend en terug gestuurd naar de matsschaapij van op de ecar kantoor volvo gent. Dus nu na 3maanden te rijden verscheen er check teken op dashboard,bracht ik auto binnen in de garage.eerste instantie zeiden ze van dat het voor garantie was.dat ik niks moet betalen.ze zeiden dat ze contact op nemen met cargarantie en me zouden laten weten. Na paar dagen heb ik zelf gebeld naar de garage en toen zeiden ze van dat ik zelf moet betalen omdat de garantie contract het niet dekt en was maar basis contract.het kost 796 euro om te herstellen,egr koeler,darbij horende slangen,pakkingen en zovoort. (Deze check teken is vorige jaar ook verschenen en ze hebben dat in garage hersteld,ik vroeg aan hen over wat toen ging en bewijs ervan factuur of zo,maar de garage vindt het niet terug wel vinden ze van gewoon onderhoud die in oktober vorige jaar gebeurd was.ik vindt het ook raar dat ze daar niks terug vinden van de herstelling) Nu mijn vraag is, waarom hebben ze dat toen niet duidelijk gezegd van dat het maar basis contract was? Waarom zeiden ze toen iets anders dan nu?waarom hebben ze de garantie toen all niet voorgelgd bij aankoop? Waarom dan na 3 maanden later dan aankoop?is dit normaal? Ik hope echt uit mijn hart dat test aankoop me helpt en de zakken terecht zet.ik teken er echt op. Als jullie betaling bewijs,garantie van de auto,emails verkeer en offerte van de garage graag willen,wil ik het gerust naar jullie sturen. Alvast bedankt Mvg Khanal sagar

    Gewenste oplossing

    ik wil dat ze ofwel volvo ofwel leasing maatschappij(ald automotive)mijn auto moeten herstellen.

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
    • Document
  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 15 mei 2018
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)