Bestelling niet geleverd na 18 dagen

ADIDAS BELGIUM Atomiumsquare 330, Brussel


Deze klacht is Publiek

  • J. V. Aan ADIDAS BELGIUM

    - Op 10/04/2018 bestellen wij 3 paar schoenen, waarvan 2 met personalisatie voor onze kinderen (ter gelegenheid van hun eerste communie die vandaag 28/04/2018 doorgaat). Het bestelnummer van deze bestelling is ABE00674581. - Op 13/04/2018 krijgen wij onze bestelling thuis. We stellen vast dat slechts 1 paar van de kinderschoenen gepersonaliseerd is en het andere niet. De dag zelf bellen we naar de klantendienst van Adidas om dit te melden. Naast excuses en een korting bon van 20% krijgen wij de opdracht om de schoenen opnieuw te bestellen en het ontvangen niet-gepersonaliseerde paar terug te sturen. - Dezelfde dag (13/04/2018) bestellen wij de schoenen opnieuw met personalisatie, zoals opgedragen door de klantendienst. Het bestelnummer van deze nieuwe bestelling is ABE00680893. - De levering van deze nieuwe bestelling is nooit gebeurd bij ons thuis en nooit in het DPD ophaalpunt. Het pakket moet zijn aangeboden geweest op 18/04/2018, maar er was niemand thuis. Wij vonden een briefje dat het pakket te vinden zou zijn in het DPD ophaalpunt vanaf 19/04/2018. - Op 19/04/2018 zijn we naar het ophaalpunt geweest en het pakket was er niet te vinden. Na contact met DPD blijkt de bestelling teruggeroepen te zijn door Adidas om onbekende reden, en zij raden ons aan met jullie contact op te nemen. Na contact met jullie blijkt dat jullie het pakket niet hebben teruggeroepen en dat DPD het dus eigenhandig heeft teruggestuurd. - Na verschillende mailtjes en telefoontjes om het pakket dringend opnieuw naar ons terug te sturen, hebben wij het nog steeds niet ontvangen.

    Omschrijving van uw klacht

    - Op 10/04/2018 bestellen wij 3 paar schoenen, waarvan 2 met personalisatie voor onze kinderen (ter gelegenheid van hun eerste communie die vandaag 28/04/2018 doorgaat). Het bestelnummer van deze bestelling is ABE00674581. - Op 13/04/2018 krijgen wij onze bestelling thuis. We stellen vast dat slechts 1 paar van de kinderschoenen gepersonaliseerd is en het andere niet. De dag zelf bellen we naar de klantendienst van Adidas om dit te melden. Naast excuses en een korting bon van 20% krijgen wij de opdracht om de schoenen opnieuw te bestellen en het ontvangen niet-gepersonaliseerde paar terug te sturen. - Dezelfde dag (13/04/2018) bestellen wij de schoenen opnieuw met personalisatie, zoals opgedragen door de klantendienst. Het bestelnummer van deze nieuwe bestelling is ABE00680893. - De levering van deze nieuwe bestelling is nooit gebeurd bij ons thuis en nooit in het DPD ophaalpunt. Het pakket moet zijn aangeboden geweest op 18/04/2018, maar er was niemand thuis. Wij vonden een briefje dat het pakket te vinden zou zijn in het DPD ophaalpunt vanaf 19/04/2018. - Op 19/04/2018 zijn we naar het ophaalpunt geweest en het pakket was er niet te vinden. Na contact met DPD blijkt de bestelling teruggeroepen te zijn door Adidas om onbekende reden, en zij raden ons aan met jullie contact op te nemen. Na contact met jullie blijkt dat jullie het pakket niet hebben teruggeroepen en dat DPD het dus eigenhandig heeft teruggestuurd. - Na verschillende mailtjes en telefoontjes om het pakket dringend opnieuw naar ons terug te sturen, hebben wij het nog steeds niet ontvangen.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 54,95

    - Levering van de bestelde en betaalde gepersonaliseerde schoenen - Een gepaste compensatie voor de tijd, moeite en geld die wij aan deze zaak hebben verspild

    Bijgevoegde documenten
    • Document
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)