Pakket nr 1850045328 dat terug gestuurd is en aanmaningen blijven krijgen.

BLANCHEPORTE


Deze klacht is Publiek

  • A. D. Aan BLANCHEPORTE

    Geachte Op 27 maart 2018 krijg ik een 1 e aanmaning van blancheporte ik was dat moment op vakantie en heb op 3 april gebeld 10 min wachten aan 30 cent per min en dan nog het gesprek zelf . Ik krijg te horen dat het paket al van 14 maart binnen is gekomen met de nodige verontschuldigen . Nu 16 april 2018 2e aanmaning met nodige kosten . Dus 17 april weer gebeld dus weer betalen om nog eens te horen dat pakket binnen is . Maar het lost niet op met de aanmaningen . Zou u mij daar bij kunnen helpen . Ben stil aan moedeloos aan het worden Vriendelijke groeten Deckers Annie

    Omschrijving van uw klacht

    Geachte Op 27 maart 2018 krijg ik een 1 e aanmaning van blancheporte ik was dat moment op vakantie en heb op 3 april gebeld 10 min wachten aan 30 cent per min en dan nog het gesprek zelf . Ik krijg te horen dat het paket al van 14 maart binnen is gekomen met de nodige verontschuldigen . Nu 16 april 2018 2e aanmaning met nodige kosten . Dus 17 april weer gebeld dus weer betalen om nog eens te horen dat pakket binnen is . Maar het lost niet op met de aanmaningen . Zou u mij daar bij kunnen helpen . Ben stil aan moedeloos aan het worden Vriendelijke groeten Deckers Annie

    Gewenste oplossing

    Ik wil gewoon dat stopt met de aanmaningen . Want ze hebben het pakket

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BLANCHEPORTE Aan A. D.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • BLANCHEPORTE Aan A. D.

    Beste meneer Claes Ik heb uw e-mail goed ontvangen. Ik ben op de hoogte van dit probleem. Ik had ondertussen reeds telefonisch contact met de echtgenoot van mevrouw Deckers. Het betreft een administratief probleem. Ik heb de betreffende dienst gevraagd om dit recht te zetten. Het pakket werd inderdaad teruggestuurd maar het werd hier nog niet geregistreerd als ontvangen waardoor automatisch herrineringsberichten werden verstuurd. Ik zal dit opvolgen en bevestigen naar de klant wanneer alles in orde werd gebracht. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten Barbara, Blancheporte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Pakket nr 1850045328 dat terug gestuurd is en aanmaningen blijven krijgen. (CPTBE00401542-59)

    Beste meneer Claes Ik heb uw e-mail goed ontvangen. Ik ben op de hoogte van dit probleem. Ik had ondertussen reeds telefonisch contact met de echtgenoot van mevrouw Deckers. Het betreft een administratief probleem. Ik heb de betreffende dienst gevraagd om dit recht te zetten. Het pakket werd inderdaad teruggestuurd maar het werd hier nog niet geregistreerd als ontvangen waardoor automatisch herrineringsberichten werden verstuurd. Ik zal dit opvolgen en bevestigen naar de klant wanneer alles in orde werd gebracht. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten Barbara, Blancheporte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Pakket nr 1850045328 dat terug gestuurd is en aanmaningen blijven krijgen. (CPTBE00401542-59)

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)