afgesloten Succesvol

BLANCHEPORTE


Deze klacht is Publiek

  • E. O. Aan BLANCHEPORTE

    14 dagen geleden heb ik een online bestelling geplaatst en, idd stomweg, op het moment zelf online betaald. Ervang uitgaande dat een https site ok is, heb ik dit gedaan. Intussen heb ik geen echte opvolging meer van hen, geen adquate reactie. Bij mijn bestelling staat nog steeds 'verwerking'.

    Omschrijving van uw klacht

    14 dagen geleden heb ik een online bestelling geplaatst en, idd stomweg, op het moment zelf online betaald. Ervang uitgaande dat een https site ok is, heb ik dit gedaan. Intussen heb ik geen echte opvolging meer van hen, geen adquate reactie. Bij mijn bestelling staat nog steeds 'verwerking'.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 279,78

    Annulatie van de bestelling + onmiddelijke terugbetaling binnen redelijke termijn

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BLANCHEPORTE Aan E. O.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • BLANCHEPORTE Aan E. O.

    Geachte Na ontvangst van de e-mail van mevrouw Ocula hebben we meteen contact opgenomen. Dat hebben we zowel telefonisch als via e-mail gedaan. Ondertussen werd de bestelling geannuleerd omdat mevrouw niet langer wenst te wachten. De terugbetaling wordt ook verzorgd. We hopen uw vraag te hebben beantwoord en blijven verder steeds tot uw dienst. Blanche Porte wenst u en uw familie prettige feesagen! Barbara, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Geen reacties (CPTBE00340103-21)

    Geachte Na ontvangst van de e-mail van mevrouw Ocula hebben we meteen contact opgenomen. Dat hebben we zowel telefonisch als via e-mail gedaan. Ondertussen werd de bestelling geannuleerd omdat mevrouw niet langer wenst te wachten. De terugbetaling wordt ook verzorgd. We hopen uw vraag te hebben beantwoord en blijven verder steeds tot uw dienst. Blanche Porte wenst u en uw familie prettige feesagen! Barbara, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Geen reacties (CPTBE00340103-21)

  • E. O. Aan BLANCHEPORTE

    Ik heb inderdaad de dag na mijn mail een telefoon ontvangen, hierbij dank voor de snelle reactie. Tijdens het gesprek is bevestiging van her rekeningnummer gevraagd zodat de terugbetaling instant kon uitgevoerd worden. Tot op heden 3 februari, een week later dus, is er echter nog geen terugbetaling te zien op mijn rekening. Ik dacht dat een overschrijving max 1 werkdag in beslag neemt... Misschien komt het deze week te voorschijn... Ik wacht dus nog wat af...

    Ik heb inderdaad de dag na mijn mail een telefoon ontvangen, hierbij dank voor de snelle reactie. Tijdens het gesprek is bevestiging van her rekeningnummer gevraagd zodat de terugbetaling instant kon uitgevoerd worden. Tot op heden 3 februari, een week later dus, is er echter nog geen terugbetaling te zien op mijn rekening. Ik dacht dat een overschrijving max 1 werkdag in beslag neemt... Misschien komt het deze week te voorschijn... Ik wacht dus nog wat af...

  • BLANCHEPORTE Aan E. O.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • BLANCHEPORTE Aan E. O.

    Beste mevrouw Ocula We hebben onze boekhoudafdeling gevraagd wanneer u de terugbetaling mag verwachten. We houden u op de hoogte. Met vriendelijke groeten Barbara, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Geen reacties (CPTBE00340103-21) EVI OCULA

    Beste mevrouw Ocula We hebben onze boekhoudafdeling gevraagd wanneer u de terugbetaling mag verwachten. We houden u op de hoogte. Met vriendelijke groeten Barbara, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Geen reacties (CPTBE00340103-21) EVI OCULA

  • BLANCHEPORTE Aan E. O.

    Beste mevrouw Ocula We hebben zonet bevestiging gekregen van onze boekhoudafdeling. De terugbetaling werd doorgegeven op 31 januari naar rekeningnummer BE57 4382 1843 6135. Dit zal voor 14 februari op uw rekening staan. We hopen uw vraag te hebben beantwoord en blijven verder steeds tot uw dienst. Barbara, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Geen reacties (CPTBE00340103-21) EVI OCULA

    Beste mevrouw Ocula We hebben zonet bevestiging gekregen van onze boekhoudafdeling. De terugbetaling werd doorgegeven op 31 januari naar rekeningnummer BE57 4382 1843 6135. Dit zal voor 14 februari op uw rekening staan. We hopen uw vraag te hebben beantwoord en blijven verder steeds tot uw dienst. Barbara, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Geen reacties (CPTBE00340103-21) EVI OCULA

  • E. O. Aan BLANCHEPORTE

    Beste, Vandaag 14/02 staat het geld inderdaad opnieuw op mijn rekening. Bedankt

    Beste, Vandaag 14/02 staat het geld inderdaad opnieuw op mijn rekening. Bedankt

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)