Ondermaatse kwaliteit rugbyschoenen + ondermaatse klantenservice

ADIDAS BELGIUM Atomiumsquare 330, Brussel


Deze klacht is Publiek

  • C. M. Aan ADIDAS BELGIUM

    Reeds meerdere mails werden gestuurd omtrent probleem bij studs van rugby schoen Kakari Elite SG. De studs van 1 schoen zijn uitgescheurd en kunnen niet worden hersteld. Maw plaatsen van nieuwe studs is onmogelijk vermits binnendraad ook weg is! . De schoenen werden aangekocht op 2/05/2017 en zijn dus nog geen jaar oud. Dit werd via mail aangekaart sinds begin december. Antwoord blijft uit. Telefonisch wordt verbinding gewoon verbroken. Ik dien dan ook volgende klachten in: - klacht 1: ondermaatste kwaliteit van schoenen. Ik kocht bewust een top merk om de levensduur te garanderen. Na 6 maand zijn de schoenen waardeloos. Wat heeft Adidas te bieden als antwoord op deze klacht? Hoe kan ze tegemoet komen aan de ondermaatse kwaliteit van het geleverde materiaal? - klacht 2: ondermaatse follow- up van service. Ik vind het jammer dat een top merk als Adidas geen aandacht heeft voor zijn klanten. Er komt geen antwoord + de mogelijkheden tot contacteren van bedrijf zijn ZEER beperkt. Hoe komt Adidas tegemoet aan deze klacht?

    Omschrijving van uw klacht

    Reeds meerdere mails werden gestuurd omtrent probleem bij studs van rugby schoen Kakari Elite SG. De studs van 1 schoen zijn uitgescheurd en kunnen niet worden hersteld. Maw plaatsen van nieuwe studs is onmogelijk vermits binnendraad ook weg is! . De schoenen werden aangekocht op 2/05/2017 en zijn dus nog geen jaar oud. Dit werd via mail aangekaart sinds begin december. Antwoord blijft uit. Telefonisch wordt verbinding gewoon verbroken. Ik dien dan ook volgende klachten in: - klacht 1: ondermaatste kwaliteit van schoenen. Ik kocht bewust een top merk om de levensduur te garanderen. Na 6 maand zijn de schoenen waardeloos. Wat heeft Adidas te bieden als antwoord op deze klacht? Hoe kan ze tegemoet komen aan de ondermaatse kwaliteit van het geleverde materiaal? - klacht 2: ondermaatse follow- up van service. Ik vind het jammer dat een top merk als Adidas geen aandacht heeft voor zijn klanten. Er komt geen antwoord + de mogelijkheden tot contacteren van bedrijf zijn ZEER beperkt. Hoe komt Adidas tegemoet aan deze klacht?

    Gewenste oplossing

    - oplossing voor schoenen: nieuw paar of terugbetaling. - ondermaatse klantenservice: compensatie voor tijd en energie die gespendeerd wordt aan opvolging en zoektocht naar contactgegevens. Ook ik heb een full time job!

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)