ADIDAS BELGIUM Atomiumsquare 330, Brussel


Deze klacht is Publiek

  • K. M. Aan ADIDAS BELGIUM

    Mijn bestelling daterend van 29/11, wat normaal op 6/12 moest geleverd worden, werd door DPD nooit geleverd. Telefonisch contact met service-line kan de levering niet in orde brengen (in totaal 60' getelefoneerd aan 30c per minuut...), alsook veelvuldige mails naar de receiver.care van DPD en het adidas-team brengt niets in beweging (al gaande van 18 december...).

    Omschrijving van uw klacht

    Mijn bestelling daterend van 29/11, wat normaal op 6/12 moest geleverd worden, werd door DPD nooit geleverd. Telefonisch contact met service-line kan de levering niet in orde brengen (in totaal 60' getelefoneerd aan 30c per minuut...), alsook veelvuldige mails naar de receiver.care van DPD en het adidas-team brengt niets in beweging (al gaande van 18 december...).

    Gewenste oplossing

    Levering van het gewenste pakket, zo hiermee een probleem is terugbetaling van mijn bestelling. Compensatie van de telefoons die ik heb gedaan met DPD om het pakket (kerstgeschenk) alsnog bij mij te krijgen.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)