BOFROST Wingepark 27, ROTSELAAR


Deze klacht is Publiek

  • N. p. Aan BOFROST

    Vandaag tot 2x gebeld geweest. Dit is al maanden aan de gang ondanks dit ook via sms@bofrost.be werd gemeld. Ongepast claimend bellen is niet klantvriendelijk en ik wens dat dit stopt. Wat kan ik nog meer doen? mvg Natalie

    Omschrijving van uw klacht

    Vandaag tot 2x gebeld geweest. Dit is al maanden aan de gang ondanks dit ook via sms@bofrost.be werd gemeld. Ongepast claimend bellen is niet klantvriendelijk en ik wens dat dit stopt. Wat kan ik nog meer doen? mvg Natalie

    Gewenste oplossing

    Ik wil uit het klantenbestand van bofrost (Nederland, België...welke vestiging ook). Ik wil ook niet meer geregistreerd staan bij het callcenter dat een link kent met Bofrost.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)