Deze klacht is Publiek

Je klacht:

E. D.

aan: BLANCHEPORTE

27/11/2017

Ik heb 2x na elkaar een bestelling geplaatst bij blancheporte omdat ik interesse had in het extra geschenk. Tot 2x toe moest ik mailen omdat dit niet bij mijn bestelling zat, maar via mail kreeg ik antwoord dat dit nog zou worden opgestuurd. En ook beide keren kreeg ik dan een mail dat de voorraad uitgeput was en dat ik dit niet meer kon krijgen!

Gewenst oplossing

  • Terugbetaling: € 60,00
  • Ik wil niet enkel het geld terug van mijn bestelling, maar ook het geld terug van de verzendkosten van het pakket. En van de kosten om mijn pakket terug te sturen! Ik wens mijn bestelling niet langer meer doordat ik het geschenk er niet bij kan ontvangen! Ik wens deze geschenken alsnog te ontvangen, wat niet meer zal kunnen veronderstel ik! Verder wil ik niets, want ik bestel daar ook niets meer!

Berichten (9)

BLANCHEPORTE

aan: E. D.

27/11/2017

3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

BLANCHEPORTE

aan: E. D.

28/11/2017

Beste mevrouw Denys Wegens het groot succes van voorgaande acties was de voorraad sneller uitgeput dan voorzien, onze excuses hiervoor. In dergelijke gevallen proberen wij een vervangartikel te voorzien, namelijk een grote, witte pandabeer. Wens ik u deze alsnog op te zenden, uiteraard zonder kosten? Als tegemoetkoming mag ik u ook een korting van 10% aanbieden op uw volgende bestelling. Met vriendelijke groeten Elke, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Extra geschenk (CPTBE00287066-43)

E. D.

aan: BLANCHEPORTE

28/11/2017

Hallo, Ik begrijp dat dit een groot succes is, maar jammer genoeg heb ik dit 2x na elkaar meegemaakt. De vorige keer heb ik hiervoor ook een mail gestuurd en kon ik niks anders meer krijgen. Ik denk dat jullie een grotere voorraad moeten aanleggen van de artikelen dat jullie aanbieden als extra geschenk! Zeker als dit meerdere malen voorkomt! We hadden graag de grote pandabeer ontvangen. De vorige keer was het de snuffelhond dat we mis liepen, dus nu kan dit compenseren voor ons zoontje. Alvast bedankt Mvg Denys Evy

BLANCHEPORTE

aan: E. D.

28/11/2017

3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

BLANCHEPORTE

aan: E. D.

28/11/2017

Beste mevrouw Denys Ik doe het nodige om uw geschenk afzonderlijk na te sturen, u mag dit binnen een 14-tal dagen verwachten bij u thuis. Hopelijk kan ik uw zoontje hiermee plezieren. Met vriendelijke groeten Elke, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Extra geschenk (CPTBE00287066-43) EVY DENYS

E. D.

aan: BLANCHEPORTE

14/12/2017

Hallo, Zoals je kunt zien werd mij een panda beer beloofd. Dit zou ongeveer 14dagen duren. Ik heb nog niets ontvangen. Ik wou nu even informeren wanneer ik de veer mag verwachten. Alvast bedankt Mvg Denys Evy

E. D.

aan: BLANCHEPORTE

20/12/2017

Intussen heb ik op mijn vorig bericht geen antwoord gekregen, toch niet hier. Ik stuurde nog een e-mail naar blancheporte zelf hierover. Nu kreeg ik hierover bericht terug dat ook de witte panda wegens groot succes uitverkocht is en dat ik ter compensatie een plaid kan ontvangen. Ik vraag me nu wel af Hoelang dit spelletje kan blijven duren! Dit is nu reeds de 3de keer dat ik een geschenk niet ontvang omdat de voorraad uitgeput is! Zo zal ik veel extra artikelen moeten ontvangen ter compensatie va dit alles! Dit kan nu toch echt niet meer! Zo blijven we bezig, maar ik weiger om het hierbij te laten! Dit is echt niet eerlijk tegenover hun klanten! Mvg Denys Evy

BLANCHEPORTE

aan: E. D.

20/12/2017

3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

BLANCHEPORTE

aan: E. D.

22/12/2017

Beste meneer Claes Ik heb hierover deze voormiddag ook reeds een antwoord gestuurd naar mevrouw Denys. Wij vinden het ook zeer vervelend dat de gewenste geschenken reeds zijn uitgeput. We hadden namelijk niet zo een groot succes verwacht. Ik heb twee andere geschenken aan mevrouw voorgesteld, namelijk een plaid en een make-uptasje met beautycase. Blanche Porte wenst u en uw familie prettige feesagen! Sarah, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Extra geschenk (CPTBE00287066-43) EVY DENYS