Goederen besteld, betaald, maar niet geleverd

afgesloten Succesvol

BLANCHEPORTE


Deze klacht is Publiek

  • M. H. Aan BLANCHEPORTE

    Op 19 juni ll heb ik bij Blancheporte een account aangemaakt en een bestelling geplaatst met referentienummer 0000441317. De vermelding dat een reorganisatie bij de Logistieke afdeling enige impact zou hebben op de levering, deed me enigszins de wenkbrauwen fronsen en toen ik na meerdere dagen nog steeds als status “in verwerking” zag staan, begon ik mij zorgen te maken. Ik heb toen een mail gestuurd naar hun klantendienst waar mij gezegd werd dat de verzending 11 dagen op zich zou laten wachten. Nadien heb ik via telefonisch contact met één van hun medewerkers en de bevestiging gekregen dat de verzending vertrokken was. Op woensdag 5 juli ontving ik een sms dat mijn zending pakje n° 71394479 kon afhalen in het door mij gekozen afhaalpunt, Dagbladhandel ’t Scholiertje in 9300 Aalst. Op dat ogenblik stond de status als “verwerkt”. Groot was mijn verbazing dat mijn levering NIET aanwezig was. Ik heb onmiddellijk naar den klantendienst gebeld waar men een dossier geopend heeft om te onderzoeken waar de bestelling zich dan zou bevinden. Men heeft ook mijn rekeningnummer genoteerd om de terugbetaling op te doen. Tot op heden, donderdag 13 juli heb ik niets meer van Blancheporte vernomen. Zelfs geen dossiernummer ontvangen. Er wordt ook niet gereageerd op mijn vraag naar een stand van zaken. Ik ga ervan uit dat het pakket verloren gegaan is en wens bijgevolg volledig af te zien van mijn bestelling. Ik heb zo goed als een maand geleden betaald en nog niets ontvangen. U begrijpt dat ik zeer teleurgesteld ben door de afhandeling van deze bestelling en ik betreur de uitermate gebrekkige communicatie van Blancheporte. Men geeft bij het aanmaken van zijn account een e-mail adres en telefoonnummer op, maar ze gebruiken dit niet eens om de mensen op de hoogte te houden.

    Omschrijving van uw klacht

    Op 19 juni ll heb ik bij Blancheporte een account aangemaakt en een bestelling geplaatst met referentienummer 0000441317. De vermelding dat een reorganisatie bij de Logistieke afdeling enige impact zou hebben op de levering, deed me enigszins de wenkbrauwen fronsen en toen ik na meerdere dagen nog steeds als status “in verwerking” zag staan, begon ik mij zorgen te maken. Ik heb toen een mail gestuurd naar hun klantendienst waar mij gezegd werd dat de verzending 11 dagen op zich zou laten wachten. Nadien heb ik via telefonisch contact met één van hun medewerkers en de bevestiging gekregen dat de verzending vertrokken was. Op woensdag 5 juli ontving ik een sms dat mijn zending pakje n° 71394479 kon afhalen in het door mij gekozen afhaalpunt, Dagbladhandel ’t Scholiertje in 9300 Aalst. Op dat ogenblik stond de status als “verwerkt”. Groot was mijn verbazing dat mijn levering NIET aanwezig was. Ik heb onmiddellijk naar den klantendienst gebeld waar men een dossier geopend heeft om te onderzoeken waar de bestelling zich dan zou bevinden. Men heeft ook mijn rekeningnummer genoteerd om de terugbetaling op te doen. Tot op heden, donderdag 13 juli heb ik niets meer van Blancheporte vernomen. Zelfs geen dossiernummer ontvangen. Er wordt ook niet gereageerd op mijn vraag naar een stand van zaken. Ik ga ervan uit dat het pakket verloren gegaan is en wens bijgevolg volledig af te zien van mijn bestelling. Ik heb zo goed als een maand geleden betaald en nog niets ontvangen. U begrijpt dat ik zeer teleurgesteld ben door de afhandeling van deze bestelling en ik betreur de uitermate gebrekkige communicatie van Blancheporte. Men geeft bij het aanmaken van zijn account een e-mail adres en telefoonnummer op, maar ze gebruiken dit niet eens om de mensen op de hoogte te houden.

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 82,45

    Terugbetaling van mijn geld

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • BLANCHEPORTE Aan M. H.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • M. H. Aan BLANCHEPORTE

    In bijlage aangetekend schrijven tav Blancheporte.

    In bijlage aangetekend schrijven tav Blancheporte.


    Bijlagen
    • Document
  • BLANCHEPORTE Aan M. H.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • M. H. Aan BLANCHEPORTE

    Geachte Blancheporte, We zijn, op twee dagen na, een maand na mijn bestelling en betaling van goederen. Lees: 19 juni 2017. Ik heb nog steeds niets ontvangen en Blancheporte blijkt totaal niet in staat om uit te zoeken waar mijn pakje zich bevindt. Dit is met de mensen lachen. Moet ik nu echt verdere stappen ondernemen? Voor mij is het genoeg geweest. Ik wil de goederen niet meer. Ik wil mijn centjes terug.

    Geachte Blancheporte, We zijn, op twee dagen na, een maand na mijn bestelling en betaling van goederen. Lees: 19 juni 2017. Ik heb nog steeds niets ontvangen en Blancheporte blijkt totaal niet in staat om uit te zoeken waar mijn pakje zich bevindt. Dit is met de mensen lachen. Moet ik nu echt verdere stappen ondernemen? Voor mij is het genoeg geweest. Ik wil de goederen niet meer. Ik wil mijn centjes terug.

  • BLANCHEPORTE Aan M. H.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • BLANCHEPORTE Aan M. H.

    Beste mevrouw Haerens Ik begrijp dat dit vervelend is en onze excuses voor het ongemak. Er werd ondertussen een onderzoek gestart om na te gaan wat er met het pakket gebeurd is. Van zodra we meer informatie hebben ivm de levering zullen we u zeker contacteren en de terugbetaling uitvoeren. Met vriendelijke groeten Nathalie, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Goederen besteld, betaald, maar niet geleverd (CPTBE00198368-03)

    Beste mevrouw Haerens Ik begrijp dat dit vervelend is en onze excuses voor het ongemak. Er werd ondertussen een onderzoek gestart om na te gaan wat er met het pakket gebeurd is. Van zodra we meer informatie hebben ivm de levering zullen we u zeker contacteren en de terugbetaling uitvoeren. Met vriendelijke groeten Nathalie, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Goederen besteld, betaald, maar niet geleverd (CPTBE00198368-03)

  • M. H. Aan BLANCHEPORTE

    Geachte, Ik vind het inderdaad heel vervelend dat ik steeds maar dezelfde standaard-antwoorden krijg met flauwe excuses, en nooit ook maar enige degelijke stand van zaken in jullie onderzoek te lezen krijg. Ik kan niet begrijpen dat jullie al meer dan een week op zoek zijn naar een verloren gegaan pakket dat ik een maand geleden (!!) besteld EN betaald heb. Ik kan mij niet van het vermoeden ontdoen, dat dit de eerste keer zou zijn dat jullie pakketten verliezen. Dit is ronduit de consument uitlachen met zijn zwakke positie. Ik hoop dat Testaankoop meeleest.

    Geachte, Ik vind het inderdaad heel vervelend dat ik steeds maar dezelfde standaard-antwoorden krijg met flauwe excuses, en nooit ook maar enige degelijke stand van zaken in jullie onderzoek te lezen krijg. Ik kan niet begrijpen dat jullie al meer dan een week op zoek zijn naar een verloren gegaan pakket dat ik een maand geleden (!!) besteld EN betaald heb. Ik kan mij niet van het vermoeden ontdoen, dat dit de eerste keer zou zijn dat jullie pakketten verliezen. Dit is ronduit de consument uitlachen met zijn zwakke positie. Ik hoop dat Testaankoop meeleest.

  • BLANCHEPORTE Aan M. H.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • BLANCHEPORTE Aan M. H.

    Beste Het is inderdaad zo dat er een onderzoek ingesteld werd omtrent de levering van dit pakket. Jammer genoeg hebben wij tot op heden nog geen verdere informatie. Wanneer blijkt dat het effectief om een verloren zending gaat, wordt een terugbetaling voorzien. Met vriendelijke groeten Nicole, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Goederen besteld, betaald, maar niet geleverd (CPTBE00198368-03) Marleen Haerens

    Beste Het is inderdaad zo dat er een onderzoek ingesteld werd omtrent de levering van dit pakket. Jammer genoeg hebben wij tot op heden nog geen verdere informatie. Wanneer blijkt dat het effectief om een verloren zending gaat, wordt een terugbetaling voorzien. Met vriendelijke groeten Nicole, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Goederen besteld, betaald, maar niet geleverd (CPTBE00198368-03) Marleen Haerens

  • M. H. Aan BLANCHEPORTE

    Dit is alweer een standaard antwoord dat zeker en vast van een voorgeschreven briefje werd overgetypt. Het is HEEL DUIDELIJK: - Ik heb de zending niet ontvangen. - Ze werd ook niet geleverd in het afhaalpunt. Als je deze beide gegevens "optelt", is het heel duidelijk: VERLOREN of door de chauffeur gestolen. Hoeveel meer is er nodig Blancheporte??? Blijkbaar heeft mijn aangetekend schrijven niet veel geholpen en is Blancheporte/3Suisses niet onder de indruk van de ombudsdienst van de FOD Economie. Ik zal verdere stappen moeten ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Point taken.

    Dit is alweer een standaard antwoord dat zeker en vast van een voorgeschreven briefje werd overgetypt. Het is HEEL DUIDELIJK: - Ik heb de zending niet ontvangen. - Ze werd ook niet geleverd in het afhaalpunt. Als je deze beide gegevens "optelt", is het heel duidelijk: VERLOREN of door de chauffeur gestolen. Hoeveel meer is er nodig Blancheporte??? Blijkbaar heeft mijn aangetekend schrijven niet veel geholpen en is Blancheporte/3Suisses niet onder de indruk van de ombudsdienst van de FOD Economie. Ik zal verdere stappen moeten ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Point taken.

  • BLANCHEPORTE Aan M. H.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • BLANCHEPORTE Aan M. H.

    Beste meneer Claes U contacteerde ons betreffende de levering van uw bestelling. Bij nazicht door de bevoegde dienst is gebleken dat uw pakket onderweg verloren is gegaan. Onze excuses hiervoor. Omdat de mogelijkheid steeds bestaat dat uw pakket alsnog terug bij ons terecht komt, dienen we steeds een bepaalde periode af te wachten alvorens we een rechtzetting kunnen doorgeven. Van zodra deze periode van 6 weken is verstreken, wordt het nodige gedaan voor de terugbetaling via uw rekening. I Met vriendelijke groeten Astrid, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Goederen besteld, betaald, maar niet geleverd (CPTBE00198368-03) Marleen Haerens

    Beste meneer Claes U contacteerde ons betreffende de levering van uw bestelling. Bij nazicht door de bevoegde dienst is gebleken dat uw pakket onderweg verloren is gegaan. Onze excuses hiervoor. Omdat de mogelijkheid steeds bestaat dat uw pakket alsnog terug bij ons terecht komt, dienen we steeds een bepaalde periode af te wachten alvorens we een rechtzetting kunnen doorgeven. Van zodra deze periode van 6 weken is verstreken, wordt het nodige gedaan voor de terugbetaling via uw rekening. I Met vriendelijke groeten Astrid, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Goederen besteld, betaald, maar niet geleverd (CPTBE00198368-03) Marleen Haerens

  • M. H. Aan BLANCHEPORTE

    Beste Astrid, U stuurt een antwoord aan "meneer Claes"! Ik vrees dat u uw dossierkennis moet bijschaven en even nakijken aan wie u dit antwoord moest sturen, want ik ken geen meneer Claes. Dit getuigt alweer van het professionalisme van Blancheporte. Als u wel degelijk over mijn verloren bestelling schrijft, doet het plezier dat jullie nu eindelijk ook inzien dat het pakket verloren is. Dat had ik al na 1 week in de mot. Nu nog eens 6 weken op MIJN geld moeten wachten, vind ik ongehoord. Tenzij u daar ook nog eens wekenlang moet naar zoeken op de rekening van Blancheporte? Ter info: U wordt eerstdaags gecontacteerd door VISA en de Ombudsdienst van FOD economie die mijn klacht aanvaard hebben. Mvg, Marleen Haerens

    Beste Astrid, U stuurt een antwoord aan "meneer Claes"! Ik vrees dat u uw dossierkennis moet bijschaven en even nakijken aan wie u dit antwoord moest sturen, want ik ken geen meneer Claes. Dit getuigt alweer van het professionalisme van Blancheporte. Als u wel degelijk over mijn verloren bestelling schrijft, doet het plezier dat jullie nu eindelijk ook inzien dat het pakket verloren is. Dat had ik al na 1 week in de mot. Nu nog eens 6 weken op MIJN geld moeten wachten, vind ik ongehoord. Tenzij u daar ook nog eens wekenlang moet naar zoeken op de rekening van Blancheporte? Ter info: U wordt eerstdaags gecontacteerd door VISA en de Ombudsdienst van FOD economie die mijn klacht aanvaard hebben. Mvg, Marleen Haerens

  • BLANCHEPORTE Aan M. H.

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

    3 Suisses -------------------------------- Beste klant, We hebben uw e-mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om u binnen de 24 uur een antwoord te bezorgen (weekend en feesagen niet meegerekend). Ook indien wij meer tijd nodig hebben om bijkomende opzoekingen te doen sturen wij u een bericht. In dit geval ontvangt u binnen 8 dagen (weekend en feesagen niet meegerekend) een definitief antwoord van ons. Met vriendelijke groeten, Blancheporte www.blancheporte.be - 07021 11 10 van Maandag tot Zaterdag, van 7 tot 20 u. --------------------------------

  • BLANCHEPORTE Aan M. H.

    Beste mevrouw Haerens, Wij hebben navraag gedaan bij de Logistieke dienst. naar uw pakket en wachten hun antwoord nog af. Mogelijk is uw pakket verloren gegaan. Wij wachten altijd een periode van 6 weken af, omdat het pakket soms toch nog geleverd wordt, alvorens de factuur te crediteren en de terugbetaling te doen. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten Astrid, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Goederen besteld, betaald, maar niet geleverd (CPTBE00198368-03) Marleen Haerens

    Beste mevrouw Haerens, Wij hebben navraag gedaan bij de Logistieke dienst. naar uw pakket en wachten hun antwoord nog af. Mogelijk is uw pakket verloren gegaan. Wij wachten altijd een periode van 6 weken af, omdat het pakket soms toch nog geleverd wordt, alvorens de factuur te crediteren en de terugbetaling te doen. Dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten Astrid, Blanche Porte Tot binnenkort op www.blancheporte.be Herhaling van uw bericht --------------------------------- Klacht: Goederen besteld, betaald, maar niet geleverd (CPTBE00198368-03) Marleen Haerens

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)