Behandeld door Test-Aankoop

Hoger-Lager Verhuizingen + De Vic Verhuizingen


Deze klacht is Publiek

  • J. A. Aan Hoger-Lager Verhuizingen + De Vic Verhuizingen

    Mail naar de persoon die alles heeft "geregeld" voor ons: Beste Na een dag vol hindernissen zijn we kunnen verhuizen van Ekeren naar Kallo. Eerst en vooral wil ik u complimenteren voor de verhuismannen die u ter beschikking stelt. Stuk voor stuk harde werkers en sympathieke mannen ondanks het feit dat het ook voor hen een zware dag was. Daarnaast zou ik toch enkele bedenkingen willen maken. U bent vooraf komen kijken naar zowel het huis van mijn grootouders (waar de piano moest opgepikt worden) en bij ons thuis om een inschatting te maken van de prijs en de vrachtwagen. Hier merkten we toch op dat er ergens een fout moet gebeurd zijn. De verhuismannen waren niet op de hoogte dat het stuk dat ze moesten oppikken bij mijn grootouders een piano was en hadden hier ook geen zeil of bescherming voor bij (ondanks het feit dat hier eerder op de dag nog voor gebeld was). De vrachtwagen was bovendien ook veel te klein waardoor een groot deel van de inboedel is achtergebleven en we nu genoodzaakt zijn zelf een ladderliftje en camionet te huren. Er is geen enkele doos meegereisd met de camion, waardoor we nog ontelbare keren over en weer zijn moeten rijden om alles overgebracht te krijgen. Het in panne vallen is een ongelukkige gebeurtenis die helaas altijd kan voorvallen en die niet voorzien kon worden. Wel was het ook voor ons erg frustrerend omdat we allebei verlof hadden genomen en mensen hadden opgetrommeld om te komen helpen en die uiteindelijk al naar huis waren op het moment dat de verhuizers er 's avonds aankwamen. Aangezien er geen enkele doos met materiaal was meegereisd, konden we zelfs dan niet beginnen uitladen. Als we dan een factuur krijgen die driemaal zo hoog is als de offerte die we kregen en er nog 80 euro aan overuren wordt aangerekend omdat ze 8 uur aan dezelfde klant bezig zijn geweest (terwijl we ze uiteindelijk maar 4 uur gezien hebben) stoot dat toch wat tegen de borst. We hebben alles betaald op dat moment, maar voor 1650 euro hadden we toch een betere service verwacht en ik hoop dan ook nog steeds op een kleine compensatie. Alvast bedankt voor uw antwoord. mvg

    Omschrijving van uw klacht

    Mail naar de persoon die alles heeft "geregeld" voor ons: Beste Na een dag vol hindernissen zijn we kunnen verhuizen van Ekeren naar Kallo. Eerst en vooral wil ik u complimenteren voor de verhuismannen die u ter beschikking stelt. Stuk voor stuk harde werkers en sympathieke mannen ondanks het feit dat het ook voor hen een zware dag was. Daarnaast zou ik toch enkele bedenkingen willen maken. U bent vooraf komen kijken naar zowel het huis van mijn grootouders (waar de piano moest opgepikt worden) en bij ons thuis om een inschatting te maken van de prijs en de vrachtwagen. Hier merkten we toch op dat er ergens een fout moet gebeurd zijn. De verhuismannen waren niet op de hoogte dat het stuk dat ze moesten oppikken bij mijn grootouders een piano was en hadden hier ook geen zeil of bescherming voor bij (ondanks het feit dat hier eerder op de dag nog voor gebeld was). De vrachtwagen was bovendien ook veel te klein waardoor een groot deel van de inboedel is achtergebleven en we nu genoodzaakt zijn zelf een ladderliftje en camionet te huren. Er is geen enkele doos meegereisd met de camion, waardoor we nog ontelbare keren over en weer zijn moeten rijden om alles overgebracht te krijgen. Het in panne vallen is een ongelukkige gebeurtenis die helaas altijd kan voorvallen en die niet voorzien kon worden. Wel was het ook voor ons erg frustrerend omdat we allebei verlof hadden genomen en mensen hadden opgetrommeld om te komen helpen en die uiteindelijk al naar huis waren op het moment dat de verhuizers er 's avonds aankwamen. Aangezien er geen enkele doos met materiaal was meegereisd, konden we zelfs dan niet beginnen uitladen. Als we dan een factuur krijgen die driemaal zo hoog is als de offerte die we kregen en er nog 80 euro aan overuren wordt aangerekend omdat ze 8 uur aan dezelfde klant bezig zijn geweest (terwijl we ze uiteindelijk maar 4 uur gezien hebben) stoot dat toch wat tegen de borst. We hebben alles betaald op dat moment, maar voor 1650 euro hadden we toch een betere service verwacht en ik hoop dan ook nog steeds op een kleine compensatie. Alvast bedankt voor uw antwoord. mvg

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 500,00

    Wij wensen graag een compensatie voor de geleden schade en enorme vertraging.

  • Doorgestuurd naar Test-Aankoop 24 mei 2017
  • Privébericht

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)