back

Ondanks beloftes geen gratis extra accu

STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM Egide Walschaertsstraat 16, MECHELEN
afgesloten Succesvol

Deze klacht is Publiek

Je klacht:

J. S.

aan: STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM

22/05/2017

Zoals hiervoor al aangegeven zal ik iedere werkdag een klacht formuleren want ik doe wel wat ik zeg! Ondanks excuses en mooie beloften heb ik nog altijd mijn gratis accu waarvoor ik notabene 2,96€ heb betaald voor de verzendingskosten niet ontvangen. Sterker ik heb zelfs nog altijd geen reactie gehad op mijn klachten hier. Zegt toch genoeg over deze firma!

Gewenst oplossing

  • Onmiddelijk een rectie op mijn grieven en onmiddelijk laten weten wanneer ik mijn accu ontvangen zal!

Berichten (3)

STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM

aan: J. S.

22/05/2017

Beste, Ik krijg onderstaande klacht maar net binnen via onze naverkoop service. Is het mogelijk me zo snel mogelijk de contactgegevens (e-mailadres) van de Heer Jan Schoonus te bezorgen, zodat ik rechtstreeks contact op kan nemen met hem? Alvast bedankt voor een spoedige reactie, Met vriendelijke groeten, Hanne Knevels Brand Manager BLACKDECKER Benelux Stanley Black Decker

J. S.

aan: STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM

22/05/2017

Geachte mevrouw Knevels, Dank voor uw reactie; het heeft even geduurd maar gelukkig lijkt er nu schot te komen in deze kwestie. Voor verdere conversaties kunt u mij bereiken onder: zonnebloemke8@live.be Met vriendelijke groeten, Mr. Jan Schoonus

J. S.

aan: STANLEY BLACK & DECKER BELGIUM

23/05/2017

Geachte mevrouw knevels, Waarom vraagt u testaankoop om mijn gegevens zodat u rechtsstraaks met mij kunt communiceren als u toch niet van plan bent om dat te doen? Gisteren heb ik u mijn email adres gegeven en want nu op uw oplossing! Met vriendelijke groeten, Meester Jan Schoonus