Beltegoed kwijt na stopzetting ALDI TALK

ALDI TALK Keerstraat 5, ERPE-MERE


Deze klacht is Publiek

  • E. D. Aan ALDI TALK

    Enkele dagen geleden heb ik bericht ontvangen over de stopzetting van ALDI Talk op 7 juni. Momenteel heb ik nog een beltegoed van 31 euro dat ik onmogelijk tegen die tijd krijg opgebruikt aangezien ik max 8 euro per maand op gebruik. Ik lees dat er geen mogelijkheid zou zijn om de resterende belwaarde vergoed te krijgen. Hier kan ik niet mee akkoord gaan. Aldi Talk moet ons ofwel vergoeden voor het resterende beltegoed ofwel ons de kans geven de resterende belwaarde op te gebruiken binnen een redelijke termijn (2 maanden is veeel te kort!). Aan de klachten te lezen op de website van Test Aankoop ben ik duidelijk niet de enige Aldi Talk gebruiker met dit probleem en dit ongenoegen. Ik verwacht dan ook dat Aldi Talk hier het nodige voor doet om ons als jarenlange trouwe consumenten niet voor schut te zetten maar ons in een correcte afsluiting van onze prepaid diensten kan voorzien. Ook al biedt Aldi Talk deze diensten aan via Telenet/Base, alle betrokken partijen dienen hier hun verantwoordelijkheid op de nemen naar hun klanten toe en niet de schuld doorschuiven naar elkaar, daar zijn wij als consument niet mee geholpen. De resterende belwaarde moet terugbetaald worden op welke manier dan ook. En een tegoed van 15 euro bij Base is geen sluitende oplossing. Wat met het resterende bedrag hoger dan 15 euro? Gewoon kwijt? Dat is onaanvaardbaar!

    Omschrijving van uw klacht

    Enkele dagen geleden heb ik bericht ontvangen over de stopzetting van ALDI Talk op 7 juni. Momenteel heb ik nog een beltegoed van 31 euro dat ik onmogelijk tegen die tijd krijg opgebruikt aangezien ik max 8 euro per maand op gebruik. Ik lees dat er geen mogelijkheid zou zijn om de resterende belwaarde vergoed te krijgen. Hier kan ik niet mee akkoord gaan. Aldi Talk moet ons ofwel vergoeden voor het resterende beltegoed ofwel ons de kans geven de resterende belwaarde op te gebruiken binnen een redelijke termijn (2 maanden is veeel te kort!). Aan de klachten te lezen op de website van Test Aankoop ben ik duidelijk niet de enige Aldi Talk gebruiker met dit probleem en dit ongenoegen. Ik verwacht dan ook dat Aldi Talk hier het nodige voor doet om ons als jarenlange trouwe consumenten niet voor schut te zetten maar ons in een correcte afsluiting van onze prepaid diensten kan voorzien. Ook al biedt Aldi Talk deze diensten aan via Telenet/Base, alle betrokken partijen dienen hier hun verantwoordelijkheid op de nemen naar hun klanten toe en niet de schuld doorschuiven naar elkaar, daar zijn wij als consument niet mee geholpen. De resterende belwaarde moet terugbetaald worden op welke manier dan ook. En een tegoed van 15 euro bij Base is geen sluitende oplossing. Wat met het resterende bedrag hoger dan 15 euro? Gewoon kwijt? Dat is onaanvaardbaar!

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling: € 31,00

    OF compensatie ter waarde van het resterende beltegoed op datum van afsluiting van de prepaid diensten van ALDI TALK OF de mogelijkheid tot overzetting van het volledige beltegoed naar een provider naar keuze OF de mogelijkheid tot het opgebruiken van het volledige beltegoed binnen de geldigheidsperiode van 1 jaar na opladen. Indien nodig mits registratie zoals opgelegd door de overheid.

    Bijgevoegde documenten
    Geen documenten bijgevoegd
  • ALDI TALK Aan E. D.

    Kontaktformular ALDI Belgien Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, herzlichen Dank für Ihre Mitteilung vom 13.04.2017. Um Ihr Anliegen zügig und kompetent bearbeiten zu können, möchten wir Ihre Mitteilung an die für Ihren Wohnort zuständige ALDI Regionalgesellschaft weiterleiten.Dazu benötigen wir die Postleitzahl Ihres Wohnortes. Der nachstehende Link führt Sie zu einer Seite, in der Sie diese Eintragung vornehmen können: :de.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650192113546 Wir danken Ihnen für Ihr Interesse und Ihre Hilfe. Mit freundlichen Grüßen Ihr ALDI Team Formulaire de contact ALDI Belgique Chère cliente, cher client, Merci pour votre message du 13/04/2017. Afin de traiter rapidement et efficacement votre demande, nous transmettons votre message à la centrale ALDI responsable de votre région. C'est pourquoi nous avons besoin du code postal de votre domicile. Le lien ci-dessous vous amène à une page où vous pouvez remplir votre code postal. :fr.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650192113546 Nous vous remercions de votre collaboration. Sincères salutations, Votre équipe ALDI Contactformulier ALDI België Geachte klant, Bedankt voor uw bericht van 13/04/2017. Om uw vraag snel en efficiënt te kunnen beantwoorden, zullen wij uw bericht doorsturen naar de voor uw woonplaats verantwoordelijke ALDI-centrale. Hiervoor hebben wij de postcode van uw woonplaats nodig. Onderstaande link brengt u naar een pagina waar u deze kunt invullen. :nl.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650192113546 Wij danken u voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Uw ALDI-team Startseite - Datenschutz--

    Kontaktformular ALDI Belgien Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, herzlichen Dank für Ihre Mitteilung vom 13.04.2017. Um Ihr Anliegen zügig und kompetent bearbeiten zu können, möchten wir Ihre Mitteilung an die für Ihren Wohnort zuständige ALDI Regionalgesellschaft weiterleiten.Dazu benötigen wir die Postleitzahl Ihres Wohnortes. Der nachstehende Link führt Sie zu einer Seite, in der Sie diese Eintragung vornehmen können: :de.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650192113546 Wir danken Ihnen für Ihr Interesse und Ihre Hilfe. Mit freundlichen Grüßen Ihr ALDI Team Formulaire de contact ALDI Belgique Chère cliente, cher client, Merci pour votre message du 13/04/2017. Afin de traiter rapidement et efficacement votre demande, nous transmettons votre message à la centrale ALDI responsable de votre région. C'est pourquoi nous avons besoin du code postal de votre domicile. Le lien ci-dessous vous amène à une page où vous pouvez remplir votre code postal. :fr.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650192113546 Nous vous remercions de votre collaboration. Sincères salutations, Votre équipe ALDI Contactformulier ALDI België Geachte klant, Bedankt voor uw bericht van 13/04/2017. Om uw vraag snel en efficiënt te kunnen beantwoorden, zullen wij uw bericht doorsturen naar de voor uw woonplaats verantwoordelijke ALDI-centrale. Hiervoor hebben wij de postcode van uw woonplaats nodig. Onderstaande link brengt u naar een pagina waar u deze kunt invullen. :nl.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650192113546 Wij danken u voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Uw ALDI-team Startseite - Datenschutz--

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)