Stopzetting prepaid service op 6 juni 2017

ALDI TALK Keerstraat 5, ERPE-MERE


Deze klacht is Publiek

  • J. R. Aan ALDI TALK

    Vorige week heb ik nog 10 EURO beltegoed gekocht voor mijn vader omdat hij niet zeker was wanneer zijn huidige beltegoed zou vervallen. Omdat hij slechts sporadisch zijn GSM gebruikt, zal dit tegoed zeker niet opgebruikt zijn op 6 juni. Bij de on-line aankoop werd niet vermeld dat Aldi Talk zijn activiteiten ging stopzetten. Meer zelfs, in de algemene voorwaarden staat vandaag nog steeds dat beltegoeden 12 maanden geldig zijn. De gsm-kaart werd onlangs zoals wettelijk voorzien, geregistreerd. Ik zie dus niet in waarom Aldi op zo korte termijn de service wil stopzetten. De stopzetting was, tot voor enkele dagen, ook nergens vermeld, ook niet op jullie website! Dit zijn op zijn zachts uitgedrukt "oneerlijke handelspraktijken".

    Omschrijving van uw klacht

    Vorige week heb ik nog 10 EURO beltegoed gekocht voor mijn vader omdat hij niet zeker was wanneer zijn huidige beltegoed zou vervallen. Omdat hij slechts sporadisch zijn GSM gebruikt, zal dit tegoed zeker niet opgebruikt zijn op 6 juni. Bij de on-line aankoop werd niet vermeld dat Aldi Talk zijn activiteiten ging stopzetten. Meer zelfs, in de algemene voorwaarden staat vandaag nog steeds dat beltegoeden 12 maanden geldig zijn. De gsm-kaart werd onlangs zoals wettelijk voorzien, geregistreerd. Ik zie dus niet in waarom Aldi op zo korte termijn de service wil stopzetten. De stopzetting was, tot voor enkele dagen, ook nergens vermeld, ook niet op jullie website! Dit zijn op zijn zachts uitgedrukt "oneerlijke handelspraktijken".

    Gewenste oplossing

    Terugbetaling/transfer van de openstaande beltegoeden

  • ALDI TALK Aan J. R.

    Kontaktformular ALDI Belgien Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, herzlichen Dank für Ihre Mitteilung vom 10.04.2017. Um Ihr Anliegen zügig und kompetent bearbeiten zu können, möchten wir Ihre Mitteilung an die für Ihren Wohnort zuständige ALDI Regionalgesellschaft weiterleiten.Dazu benötigen wir die Postleitzahl Ihres Wohnortes. Der nachstehende Link führt Sie zu einer Seite, in der Sie diese Eintragung vornehmen können: :de.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121823249 Wir danken Ihnen für Ihr Interesse und Ihre Hilfe. Mit freundlichen Grüßen Ihr ALDI Team Formulaire de contact ALDI Belgique Chère cliente, cher client, Merci pour votre message du 10/04/2017. Afin de traiter rapidement et efficacement votre demande, nous transmettons votre message à la centrale ALDI responsable de votre région. C'est pourquoi nous avons besoin du code postal de votre domicile. Le lien ci-dessous vous amène à une page où vous pouvez remplir votre code postal. :fr.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121823249 Nous vous remercions de votre collaboration. Sincères salutations, Votre équipe ALDI Contactformulier ALDI België Geachte klant, Bedankt voor uw bericht van 10/04/2017. Om uw vraag snel en efficiënt te kunnen beantwoorden, zullen wij uw bericht doorsturen naar de voor uw woonplaats verantwoordelijke ALDI-centrale. Hiervoor hebben wij de postcode van uw woonplaats nodig. Onderstaande link brengt u naar een pagina waar u deze kunt invullen. :nl.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121823249 Wij danken u voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Uw ALDI-team Startseite - Datenschutz--

    Kontaktformular ALDI Belgien Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, herzlichen Dank für Ihre Mitteilung vom 10.04.2017. Um Ihr Anliegen zügig und kompetent bearbeiten zu können, möchten wir Ihre Mitteilung an die für Ihren Wohnort zuständige ALDI Regionalgesellschaft weiterleiten.Dazu benötigen wir die Postleitzahl Ihres Wohnortes. Der nachstehende Link führt Sie zu einer Seite, in der Sie diese Eintragung vornehmen können: :de.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121823249 Wir danken Ihnen für Ihr Interesse und Ihre Hilfe. Mit freundlichen Grüßen Ihr ALDI Team Formulaire de contact ALDI Belgique Chère cliente, cher client, Merci pour votre message du 10/04/2017. Afin de traiter rapidement et efficacement votre demande, nous transmettons votre message à la centrale ALDI responsable de votre région. C'est pourquoi nous avons besoin du code postal de votre domicile. Le lien ci-dessous vous amène à une page où vous pouvez remplir votre code postal. :fr.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121823249 Nous vous remercions de votre collaboration. Sincères salutations, Votre équipe ALDI Contactformulier ALDI België Geachte klant, Bedankt voor uw bericht van 10/04/2017. Om uw vraag snel en efficiënt te kunnen beantwoorden, zullen wij uw bericht doorsturen naar de voor uw woonplaats verantwoordelijke ALDI-centrale. Hiervoor hebben wij de postcode van uw woonplaats nodig. Onderstaande link brengt u naar een pagina waar u deze kunt invullen. :nl.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121823249 Wij danken u voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Uw ALDI-team Startseite - Datenschutz--

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)