beeindiging contract na opladen 20 euro

ALDI TALK Keerstraat 5, ERPE-MERE


Deze klacht is Publiek

  • D. J. Aan ALDI TALK

    Geachte, op 5 april heb ik 20 euro opgeladen, geldig voor 1 jaar, op 6 april krijg ik een mail dat aldi talk stopt met zijn activiteiten en dat ik alle belkrediet dat na 7 juni nog openstaat verlies. Daar ik met bundels werk zal dit het geval zijn, zodat ik geld verlies. Ik vind het enorm laakbaar dat men op 5 april nog krediet verkoopt, zonder mij hier over in te lichten. als antwoord van een e-mail verstopt men zich achter Telenet, dit aanvaard ik niet, jullie hebben de kaarten verkocht dus jullie dragen de volledige verantwoordelijkheid. Geld hoef ik ook niet maar wel een eventuele commercieele tegemoetkomen in de vorm van belkaarten bij base. Met de functie bal kan men perfect zien hoeveel krediet ik nog heb.

    Omschrijving van uw klacht

    Geachte, op 5 april heb ik 20 euro opgeladen, geldig voor 1 jaar, op 6 april krijg ik een mail dat aldi talk stopt met zijn activiteiten en dat ik alle belkrediet dat na 7 juni nog openstaat verlies. Daar ik met bundels werk zal dit het geval zijn, zodat ik geld verlies. Ik vind het enorm laakbaar dat men op 5 april nog krediet verkoopt, zonder mij hier over in te lichten. als antwoord van een e-mail verstopt men zich achter Telenet, dit aanvaard ik niet, jullie hebben de kaarten verkocht dus jullie dragen de volledige verantwoordelijkheid. Geld hoef ik ook niet maar wel een eventuele commercieele tegemoetkomen in de vorm van belkaarten bij base. Met de functie bal kan men perfect zien hoeveel krediet ik nog heb.

    Gewenste oplossing

    compensatie dmv belkrediet door kaarten eventueel met bijlegging bv bal geeft 8 euro aan. ik krijg kaart van 10 euro en leg 2 euro bij. winkelier tekent en document zodat hij kan vergoed worden

    Bijgevoegde documenten
    • Document
  • ALDI TALK Aan D. J.

    Kontaktformular ALDI Belgien Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, herzlichen Dank für Ihre Mitteilung vom 10.04.2017. Um Ihr Anliegen zügig und kompetent bearbeiten zu können, möchten wir Ihre Mitteilung an die für Ihren Wohnort zuständige ALDI Regionalgesellschaft weiterleiten.Dazu benötigen wir die Postleitzahl Ihres Wohnortes. Der nachstehende Link führt Sie zu einer Seite, in der Sie diese Eintragung vornehmen können: :de.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121822259 Wir danken Ihnen für Ihr Interesse und Ihre Hilfe. Mit freundlichen Grüßen Ihr ALDI Team Formulaire de contact ALDI Belgique Chère cliente, cher client, Merci pour votre message du 10/04/2017. Afin de traiter rapidement et efficacement votre demande, nous transmettons votre message à la centrale ALDI responsable de votre région. C'est pourquoi nous avons besoin du code postal de votre domicile. Le lien ci-dessous vous amène à une page où vous pouvez remplir votre code postal. :fr.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121822259 Nous vous remercions de votre collaboration. Sincères salutations, Votre équipe ALDI Contactformulier ALDI België Geachte klant, Bedankt voor uw bericht van 10/04/2017. Om uw vraag snel en efficiënt te kunnen beantwoorden, zullen wij uw bericht doorsturen naar de voor uw woonplaats verantwoordelijke ALDI-centrale. Hiervoor hebben wij de postcode van uw woonplaats nodig. Onderstaande link brengt u naar een pagina waar u deze kunt invullen. :nl.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121822259 Wij danken u voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Uw ALDI-team Startseite - Datenschutz--

    Kontaktformular ALDI Belgien Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde, herzlichen Dank für Ihre Mitteilung vom 10.04.2017. Um Ihr Anliegen zügig und kompetent bearbeiten zu können, möchten wir Ihre Mitteilung an die für Ihren Wohnort zuständige ALDI Regionalgesellschaft weiterleiten.Dazu benötigen wir die Postleitzahl Ihres Wohnortes. Der nachstehende Link führt Sie zu einer Seite, in der Sie diese Eintragung vornehmen können: :de.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121822259 Wir danken Ihnen für Ihr Interesse und Ihre Hilfe. Mit freundlichen Grüßen Ihr ALDI Team Formulaire de contact ALDI Belgique Chère cliente, cher client, Merci pour votre message du 10/04/2017. Afin de traiter rapidement et efficacement votre demande, nous transmettons votre message à la centrale ALDI responsable de votre région. C'est pourquoi nous avons besoin du code postal de votre domicile. Le lien ci-dessous vous amène à une page où vous pouvez remplir votre code postal. :fr.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121822259 Nous vous remercions de votre collaboration. Sincères salutations, Votre équipe ALDI Contactformulier ALDI België Geachte klant, Bedankt voor uw bericht van 10/04/2017. Om uw vraag snel en efficiënt te kunnen beantwoorden, zullen wij uw bericht doorsturen naar de voor uw woonplaats verantwoordelijke ALDI-centrale. Hiervoor hebben wij de postcode van uw woonplaats nodig. Onderstaande link brengt u naar een pagina waar u deze kunt invullen. :nl.aldi.be/kontakt_form.php?custId=5149650121822259 Wij danken u voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Uw ALDI-team Startseite - Datenschutz--

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)