BUDERUS Ambachtenlaan 42a, HEVERLEE


Deze klacht is Publiek

  • K. B. Aan BUDERUS

    Volgens mijn onderhoudscontract, C-RELAX 5 tot 8 jaar, met de firma buderus, heb ik recht op onderhoud en herstelling. Het onderhoud van de gaswandketel is sinds zijn installatie altijd perfect uitgevoerd en meestal jaarlijks, waar de producent zelf tweejaarlijks voorschrijft. Vrijdagavond 24/02/2017 heeft mijn gaswandketel het begeven, met foutcode 1C210 (te hete rookgassen). Dat zijn problemen met de warmtewisselaar waar een technieker dient voor langs te komen en het stuk te vervangen. Ik heb zaterdagochtend 25/02/2017 zo vroeg mogelijk contact opgenomen met de firma BUDERUS en een herstelling aangevraagd. Ik heb een kind en de temparaturen zijn er niet naar om nu zonder verwarming te zitten en eveneens zonder warm water, want het is 1 systeem samen met de gaswandketel. Men wist mij daar te zeggen dat men ten vroegste donderdag 02/03/2017 kon langskomen, maar aangezien met werkomstandigheden is dat voor ons pas vrijdag 03/03/2017, dat is dus een volle week dat wij in de kou zitten, zonder warm water. Dat is buiten alle redelijkheid.

    Omschrijving van uw klacht

    Volgens mijn onderhoudscontract, C-RELAX 5 tot 8 jaar, met de firma buderus, heb ik recht op onderhoud en herstelling. Het onderhoud van de gaswandketel is sinds zijn installatie altijd perfect uitgevoerd en meestal jaarlijks, waar de producent zelf tweejaarlijks voorschrijft. Vrijdagavond 24/02/2017 heeft mijn gaswandketel het begeven, met foutcode 1C210 (te hete rookgassen). Dat zijn problemen met de warmtewisselaar waar een technieker dient voor langs te komen en het stuk te vervangen. Ik heb zaterdagochtend 25/02/2017 zo vroeg mogelijk contact opgenomen met de firma BUDERUS en een herstelling aangevraagd. Ik heb een kind en de temparaturen zijn er niet naar om nu zonder verwarming te zitten en eveneens zonder warm water, want het is 1 systeem samen met de gaswandketel. Men wist mij daar te zeggen dat men ten vroegste donderdag 02/03/2017 kon langskomen, maar aangezien met werkomstandigheden is dat voor ons pas vrijdag 03/03/2017, dat is dus een volle week dat wij in de kou zitten, zonder warm water. Dat is buiten alle redelijkheid.

    Gewenste oplossing

    compensatie en een veel snellere herstelling

    Bijgevoegde documenten
    • Document

Hulp nodig?

Bel ons op 02 892 37 05

Maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 - 13u tot 17u (vrijdag tot 16u)