VESTIVILLE

VRIJETIJDSDIENSTEN

Score

Je kunt nog steeds een klacht indienen tegen dit bedrijf.

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 0 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • M. D.

    27/01/2020

    terugbetaling

    "beste, ik bestelde op zondag 16 juni 2019 23:43 1 ticket voor vestiville ter waarde van 224 euro ik zou normaal terug moeten hebben maar het is al 2020 en ik heb nog steeds niks ontvangen (bestelnumme..."
  • B. H.

    9/12/2019

    Problemen met terugbetaling

    "Beste Ik heb twee weekendtickets en twee campingtickets aangekocht boor vestiville en nog steeds geen geld teruggekregen. ..."
  • J. F.

    16/10/2019

    Problemen met terugbetaling

    "Ik heb een mail gekregen dat mijn ticket voor vestiville zou worden terugbetaald binnen de 7 dagen. Maar na 3 maanden wachten heb ik mijn geld nog steeds niet teruggekregen...."
  • Y. V.

    7/10/2019

    Geen terugbetaling gehad

    "Mevrouw, Mijnheer, Betreft : INGEBREKESTELLING – terugbetaling tickets VestiVille festival Ik heb tickets gekocht om het VestiVille-festival bij te wonen dat normaal had moeten plaatshebben van 28 t..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • S. I.

    10/09/2019

    Probleem met terugbetaling

    "Beste, ik bestelde 3 inkom tickets voor Vestville die in Lommel op laatste moment werd afgelast. Helaas heb ik tot heden mijn geld nog niet terug. Ik heb wel mails gestuurd maar nooit een reactie ..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • M. K.

    8/09/2019

    Geen terugbetaling

    "Beste, Ik bestelde begin Mei een combi ticket voor vestiville via festicket. Maar deze werd helaas geannuleerd. Er werd een terugbetaling beloofd maar twee maanden later ben ik nog altijd niet terug..."
  • C. D.

    22/08/2019

    Ticket Vestiville nog niet terugbetaald

    "Beste, Ik kocht via Festicket een ticket voor Vestiville (volledig weekend + camping Order #1115743). Hier is tot op heden nog geen terugbetaling van geweest, noch hebben wij van Festicket nieuws o..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • M. S.

    22/08/2019

    Problemen met terugbetaling Vestiville

    "Beste, Ik bestelde mijn weekend ticket en camping ticket op 28 mei 2019 om 18:51. Hiervoor heb ik 221 euro betaald. Jammer genoeg is het festival Vestiville niet kunnen doorgaan. Eventbrite, de si..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • H. B.

    15/08/2019

    Vestiville

    "Beste, ik heb 1 ticket aangekocht voor vestiville via cm tickets, het festival is helaas afgelast op de laatste moment. ik zou graag mijn geld terugkrijgen van dat ticket. gedupeerden die tickets koch..."
  • A. m.

    10/08/2019

    Problemen met terug betaling

    "Ik ben Allae-Eddine Marjaa Uit pannenovenweg 24/4 3700 Tongeren op 12/2/19 heb ik 4 tickets gekocht via CM site op Facebook vestiville Lommel terwaarde van €296 heb geen terug betaling ontvangen ik w..."

Bekijk alle klachten