TONO

CONSUMPTIEGOEDEREN

Score

96 punten
Uitstekende klantendienst
Berekening van de score
Status Value
Open 8,33%
Closed 91,67%
  • 21 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 92% opgeloste klachten via het platform
0 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

...

...
...
......

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 0 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • A. D.

    19/11/2018

    Aanmaning

    "Regelmatig ontvang ik een aanmaning voor goederen die ik heb geweigerd en terug meegegeven aan de postbode voor terugzending ( 030005348164 van 17/7/18). Er worden ook bijkomende kosten aangerekend op..."
  • L. D.

    11/02/2018

    opzeggingskost

    "ik zou graag een abonnement, waar ik nooit achter gevraagd heb, opzeggen. Dit kan online, maar hier wordt alles tesamen bijna 15 euro voor aangerekend... Dit vind ik niet juist, dit kan toch niet leg..."
  • D. B.

    5/05/2017

    Niet gevraagde zending & herinnering niet betaling

    "Op 24 januari heb ik herinnering gekregen voor niet-bateling van factuur. Ik heb onmiddellijk gereageerd en bewezen dat alles wel degelijk betaald werd. Terzelfdertijd heb ik gevraagd alle leveringen ..."
    afgesloten Succesvol Behandeld door Test Aankoop
  • H. W.

    7/03/2017

    Kan klacht van mijn echtgenote Yvette Rega niet opzeggen??

    "was via telefoon twee proefpakketten opgestuurd. een van tono socks en een van tono underwear en men blijft doorleveren kan het niet gestopt krijgen???..."
    afgesloten Succesvol
  • E. A.

    27/02/2017

    Ingebrekestelling voor producten die wij nooit besteld hebben.

    "Wij hebben de afgelopen periode een aantal zendingen ontvangen van Tono, zendingen waar wij nooit om gevraagd hebben. Op 20/02/2017 ontvingen wij een ingebrekestelling van Eurofides voor een bedrag va..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • M. D.

    28/11/2016

    ongewenste leveringen en facturatie

    "Een aantal jaren geleden werd ik opgebeld voor ondergoed.Ik zou zonder enige verdere verplichting onderbroeken toegestuurd krijgen.Niets getekend of gevraagd kreeg ik achteraf weer leveringen en aanma..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • C. L.

    25/11/2016

    onbetaalde faktuur

    "Geachte Ik heb een ingebrekestelling gekregen van Eurofides om een betaling te doen waarvoor ik geen product heb gekregen of wil men heeft mij toen een een proef pakket opgestuurd zonder enige verder..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • P. K.

    28/04/2016

    aanmaning achterstalige betaling

    "Op 8/6/2015 heb ik al besloten om mijn klantennummer op te zeggen ( provea ) toch bleef ik nog producten toegestuurd maar toen onder een ander klantennummer "26 177 481" ik heb toen ook alle zendinge..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • J. C.

    24/04/2016

    negeren opzegging lidmaatschap

    "Ik kreeg telefoon i.v.m. een GRATIS cadeauzending om me te bedanken omdat ik een hele poos voordien (maanden) meedeed aan een enqûete van Telenet. Die vrouw bevestigde mij dat ik aan geen enkel kost, ..."
  • S. R.

    4/04/2016

    Onterechte aanmaning

    "Beste, Ik heb vandaag een aanmaning ontvangen voor een betaling van een bestelling, die ik nooit gedaan heb en eveneens nooit ontvangen. Ik heb mijn abonnement ook al lange tijd terug opgezegd en ..."
    Behandeld door Test Aankoop

Bekijk alle klachten