ROYAL AIR MAROC

VERVOERDIENSTEN

Score

25 punten
Slechte klantendienst
Berekening van de score
Status Value
Open 50,00%
Closed 50,00%
  • 32 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 50% opgeloste klachten via het platform
42 dagen gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 42 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • L. D.

    6/10/2019

    Denied boarding

    "We payed for a flight from Casablanca Airport to Brussels in 30/09/2019. Flight AT0832 for Michiel Pieters and Lauren Degryse. Due to a series of unfortunate events, we were running a bit late when we..."
  • A. E.

    3/10/2018

    Probleem met vlucht

    "Ik had 8 augustus geboekt om met royal air maroc naar nador te vliegen heb 3 dagen moeten wachten om te vliegen uiteindelijk ben ik toch niet gegaan omdat ik het heel erg vond dat er met mij werd gesp..."
  • A. O.

    30/04/2018

    Vlucht gemist/geweigerd

    "De bus van Alhoceima naar het vliegveld van Nador werd vertraagd door de weersomstandigheden en daarom was ik 10 minuten later voor het inchecken. Ik was op het vliegveld om 10.45 uur en het vliegtuig..."
    afgesloten Niet succesvol
  • G. D.

    25/09/2017

    schadevergoeding te laat

    "vlucht had 8 uur vertraging geen schadevergoeding royal air maroc antwoordt niet op mijn mails ..."
    Behandeld door Test Aankoop
  • I. A.

    7/04/2017

    Flight Dakhla Delayed 24 hours

    "Flight was delayed for 24 hours, no communication when the flight will take of. Not 1 person could explain why the flight was delayed. After 20 hours, we decided to go back to Brussels from Casablanca..."
  • P. W.

    16/03/2015

    Vertraging vlucht 24 uur

    "OP 24/08/2014 had ik een vlucht AT0839 met bestemming Casablanca en een correspondentie AT0497 naar Dakhla. Beide vliegen zijn van RAM. Omdat het vliegtuig gestopt heeft in Tanger om mensen aan boord ..."
    Behandeld door Test Aankoop

Bekijk alle klachten voor deze sector