ORANJE

ALGEMENE KLANTENDIENSTEN

Score

73 punten
Goede klachtenafhandelingsdienst
Berekening van de score
Status Waarde
Open 15
Gesloten 93,33%
  • 15 Totaal aantal ontvangen klachten
  • 93% gesloten klachten via het platform
1 dag gemiddeld om te reageren
Gemiddeld reageren de bedrijven binnen 6 dagen

Hoe werkt het?

  1. Dien je klacht in hierboven en verstuur hem rechtstreeks naar het bedrijf.
  2. Ontvang vervolgens via het platform een antwoord.
  3. Ben je niet tevreden? Neem contact op met onze advocaten bij Test Aankoop.

Waarom je klacht via Test Aankoop versturen?

  • Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
  • Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
  • Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)

Hulp nodig? Bel onze advocaten

Gemiddeld reageert dit bedrijf binnen 1 dagen. Mocht het langer duren, kan je contact met ons opnemen.

Onze advocaten zijn steeds bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9 uur tot 12u30 en van 13 uur tot 17 uur (vrijdag tot 16 uur)

02 892 37 05

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • F. B.

    9/02/2023

    weigering stopzetting

    ORANJE ALGEMENE KLANTENDIENSTEN

    "beste ik heb gevraagd om deze te stoppen +-29 december 2022 van 2 nummers 0479552524 en 0478901936. ik moest blijven en ik kreeg 3 maand aan de helft van de prijs Orange. ik wilde niet ik vroeg v..."
    afgesloten Succesvol
  • P. C.

    12/12/2022

    breach of contract en agressiviteit van commercieel adviseur

    ORANJE ALGEMENE KLANTENDIENSTEN

    "Mijn klantnummer is 1.7851359 en op 3 december heb ik een contract getekend met Orange om een ??abonnement op Flybox te krijgen. Voor hen heb ik een router en een simkaart gekocht. Na een week en 3 ke..."
    afgesloten Succesvol
  • P. D.

    12/10/2022

    Dienst na verkoop

    ORANJE ALGEMENE KLANTENDIENSTEN

    "Beste, wij hebben sinds februari de overstap gemaakt van telenet naar Orange. Sinds de aansluiting werd voor het abonnement van mezelf en mijn dochter een aanpassing telefonisch aangevraagd dit op 1 s..."
    afgesloten Succesvol
  • I. V.

    13/09/2022

    Heel erg ontdaan van orange hun klantendienst

    ORANJE ALGEMENE KLANTENDIENSTEN

    "Hoi, het gaat mij om het volgende.. Dit jaar we spreken over begin dit jaar zeg ik men abbonement (internet/TV) op bij orange..zogezegd zo gedaan , dus ik zeg op.. Eerste wat ze doen is alles opzeggen..."
    afgesloten Niet succesvol
  • F. V.

    6/07/2022

    Sinds 13/6 geen televisie meer.

    ORANJE ALGEMENE KLANTENDIENSTEN

    "Geachte We hadden regelmatig problemen met de ondertiteling van de programma's bij bepaalde zenders (oa BBC First en Entertainment). Na contactname met de klantendienst raadde me mijn aan om de nieu..."
    afgesloten Succesvol
  • C. M.

    30/05/2022

    abonnement

    ORANJE ALGEMENE KLANTENDIENSTEN

    "Ik heb een abonnement eind december 2021 afgesloten bij orange. Ik heb dan een aangetekend schrijven gedaan op 19 januari 2022 met opzeg 28 januari 2022. Ik heb nooit een antwoord gekregen van orange...."
    afgesloten Succesvol
  • A. V.

    16/05/2022

    dubbel factuur

    ORANJE ALGEMENE KLANTENDIENSTEN

    "beste ik ben overgestapt van orange naar scarlet.ik ben al klant bij scarlet vanaf 5 april.alleswas in orde,nu komt orange ineens nog met een factuur van 8 april tot 7mei 2022.dit is je zuiverste opli..."
    afgesloten Succesvol
  • m. R.

    22/04/2022

    Probleem terugbetaling

    ORANJE ALGEMENE KLANTENDIENSTEN

    "Beste, ik bestelde een iPhone 13 met aanpassing van abonnement, er werd mij verteld dat ik hier niet van kan genieten omdat jullie mij beschuldigingen van sms fraude(wat ik nooit gedaan heb). Jullie g..."
    afgesloten Succesvol
  • E. P.

    14/04/2022

    restwaarde

    ORANJE ALGEMENE KLANTENDIENSTEN

    "In december 2021 vraagt mijn kleinzoon Neal verhoest een nieuwe gsm aan bij zijn abonnement van internet bij Orange en blijkt dat hij nog een restwaarde van 274€ heeft staan. Neal weet niet waar die r..."
    afgesloten Succesvol
  • C. C.

    27/10/2021

    Incorrect invoice

    ORANJE ALGEMENE KLANTENDIENSTEN

    "A payment was - apparently according to PayByMobile - was made on my phone for a service (to watch NBA basketball). I never knowingly made such a purchase, the company tells me that apparently my son ..."
    afgesloten Niet succesvol

Bekijk alle klachten